Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:31 

Project 141 schreef:
Almighty schreef:
Dat is ook met F.E.A.R. en Codemned :P
Vooral F.E.A.R. is er goed in om op punten waar je het echt niet verwacht je de pleuris te laten schrikken

heb Condemned 2 wel gespeeld, heeft niet echt van die schrikmomenten maar wel gewoon dik duister sfeertje.. En een heel slecht geanimeerde beer xd

die heb ik nooit gespeeld :P
en

op 0:41 staat een kerel die wel lijkt op een waus kerel van, volges mij, Thrillogy [dat was daar toch robert?]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:36 

Artiest

Rickie schreef:
had laatst echt een chill potje met bad company 1
gewoon 32 kills en iets van 850 punten :cool:

Heb wel is 8of 9000 score gehad :P met BC2 dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:51 

Donateur

KSwoosh schreef:

op 0:41 staat een kerel die wel lijkt op een waus kerel van, volges mij, Thrillogy [dat was daar toch robert?]

Muahahah
klopt :lol: die liep daar steeds rondjes om ze as heen. Die was sowieso ook wel gestrekt gegaan daar :lol:

en dat om half 12 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:04 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
yay, Battlefield 3: Black Ops Warfare.

Ik hoopte dat alle gamedevelopers gewoon eens de FPS franchise laten vallen..

Battlefield vergelijken met COD :')

COD is in bijna alle speltypes met 24 man rondrennen tussen gebouwen, met niet echt realistische actie.

De Battlefield serieus hebben veel grotere maps, voer-, vaar- en vliegtuigen en hierin moet je samenwerken om een doel te kunnen bereiken. Een tank kan machtig sterk zijn met support van voetsoldaten en binnen no-time uitgeschakeld zonder.

En waarom zouden ze het laten vallen? Omdat jij ze gewoon niet graag speelt? Dat is het zelfde als zeggen dat je hoopt dat de dj's hardcore eens een keer laat vallen, omdat jij t niet leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:03 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

Muahahah
klopt :lol: die liep daar steeds rondjes om ze as heen. Die was sowieso ook wel gestrekt gegaan daar :lol:

en dat om half 12 :')

ja ik was em gelukkig verder die avond niet meer tegen gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:21 

Hardtraxx Elite

Zo te zien is het allemaal heel erg filmisch opgezet. Al met al toch hele vette trailer gemaakt! Benieuwt hoe het spel is, alleen moet ik nog eerst even mijn laatste run voltooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:32 

Artiest

Ik krijg steeds meer zin in L.A. Noire!
net weer Gamekings filmpje gekeken waar ze het er over hadden, lijkt me zo'n tof spel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:

Zo te zien is het allemaal heel erg filmisch opgezet. Al met al toch hele vette trailer gemaakt! Benieuwt hoe het spel is, alleen moet ik nog eerst even mijn laatste run voltooien :P

moet je net zoals bij mass effect deel 1 spelen voor 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:39 

Hardtraxx Elite

Nee is niet nodig, zelf bij Mass Effect was dit niet nodig. Je kunt je save game inporteren naar deel 2, maar als je gewoon nieuw game begint begin je met standaard optie wat Bioware heeft staan. Volgends mij worden alle belangrijke keuzes die je gemaakt hebt bij Mass Effect 1 verteld in het eerste half uur als ik me zo goed herrinner.

Overigs zit er wel verschil tussen ME en DA. Bij ME importeer je je character, bij DA heb je met deel 1 een wereld gecreeerd wat je met een nieuwe character (Hawk) speelt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Nee is niet nodig, zelf bij Mass Effect was dit niet nodig. Je kunt je save game inporteren naar deel 2, maar als je gewoon nieuw game begint begin je met standaard optie wat Bioware heeft staan. Volgends mij worden alle belangrijke keuzes die je gemaakt hebt bij Mass Effect 1 verteld in het eerste half uur als ik me zo goed herrinner.

Overigs zit er wel verschil tussen ME en DA. Bij ME importeer je je character, bij DA heb je met deel 1 een wereld gecreeerd wat je met een nieuwe character (Hawk) speelt. ;)

ohzo thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:23 

dadelijk weer ff wolfensteinen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
dead space :worship:
engste game die ik ooit heb gespeeld

en deeltje 2 is nog enger heb ik gehoord :woot:

engste game die ik ooit hebt gespeeld was Viva PiƱata. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

Voor alle CoD fans:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:31 

sicke nieuwe tech van Epic:

filmmpje doet me denken aan The Punisher [comic character], mss maken zij een dikke game? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:58 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
sicke nieuwe tech van Epic:

filmmpje doet me denken aan The Punisher [comic character], mss maken zij een dikke game? :P

Teon ik het een paar dagen geleden keek deed het me dneken aan Prototype ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:50 

Artiest

marsiascout schreef:
Teknizion schreef:

COD is in bijna alle speltypes met 24 man rondrennen tussen gebouwen, met niet echt realistische actie.

De Battlefield serieus hebben veel grotere maps, voer-, vaar- en vliegtuigen en hierin moet je samenwerken om een doel te kunnen bereiken. Een tank kan machtig sterk zijn met support van voetsoldaten en binnen no-time uitgeschakeld zonder.

En waarom zouden ze het laten vallen? Omdat jij ze gewoon niet graag speelt? Dat is het zelfde als zeggen dat je hoopt dat de dj's hardcore eens een keer laat vallen, omdat jij t niet leuk vind.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:55 

Artiest

Project 141 schreef:
hmm Festuca wou je nog joinen met BC2 maar heb de Vietnam niet >.<

>.< >.< maar Vietnam is zooo vet =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:50 

Artiest

1200
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:35 

Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
Project 141 schreef:
hmm Festuca wou je nog joinen met BC2 maar heb de Vietnam niet >.<

>.< >.< maar Vietnam is zooo vet =D

Hij is inderdaad vet, maar speelde na een tijdje toch weer liever het moderne deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:39 

Protoss schreef:

:woot:

zag net op facebook dat EG een linkje had geplaatst naar de hele update: http://udk.com/news-beta-mar2011
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:49 

crysis 2 demo beschikbaar btw: http://www.mycrysis.com/news/crysis_2/c ... ilable-now
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:58 

Oei, die is al best lang uit.

Ach ja, heb het spel al uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:04 

Donateur

marsiascout schreef:
Teknizion schreef:

Sorry, maar als ik de BF3 gameplay trailer zie, zie ik niet typische BF gameplay. Ik zie COD gameplay, en dus geen grote veldslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:18 

stefaneke schreef:
Oei, die is al best lang uit.

Ach ja, heb het spel al uitgespeeld.

de gelekte zeker? liep ie beetj?

bij mij zegt Can You Run It voor Crysis 2:
Afbeelding
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic