ja @downloadingJolle wrote:Serieus? Voor de pc hoop ikstefaneke wrote:Oei, Crysis 2 is gelekt.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Enjoy the bugs!Protoss wrote:ja @downloadingJolle wrote:Serieus? Voor de pc hoop ikstefaneke wrote:Oei, Crysis 2 is gelekt.
-
S
Bugs valt mee, alleen sommige geluiden klinken nogal raar.
Killzone 3 vandaag ookstefaneke wrote:Oei, Crysis 2 is gelekt.
-
S
Haha ik zie het nou ook. Alleen wel 7x zo groot dat speltwilightforce wrote:Killzone 3 vandaag ookstefaneke wrote:Oei, Crysis 2 is gelekt.
-
C
crysis 1 maar is downloaden dan, gisteren Rollercoaster tycoon gedownload (A)
devil may cry 4 weer eens aan't spelen op de pc. Altijd vermakelijk.
Heb ik pas ook gedaan! Prachtig spel voor op een kater zondagtwilightforce wrote:En heb rollercoaster tycoon er weer op gegooit.
Het is na al die jaren nog steeds verslavend, geweldig
Ik heb het gevoel dat 2 niet zo hardcore wordt als deeltje 1Protoss wrote:ik wil 2Tel wrote:Ik ga Dragon Age nog maar eens een keer uitspelen
-
A
HeldThe Indicator wrote:speel nu company of heroes
Ik ga RCT3 misschien gebruiken voor een schoolproject. 
oostzaner wrote:Ik ga RCT3 misschien gebruiken voor een schoolproject.
Rollercoaster for life, vind alleen 3 wat minder, maar de onboard functie maakt het wel leuker
dat wil ik juist gaan gebruiken + je kan er ook filmpjes van maken.The Indicator wrote:oostzaner wrote:Ik ga RCT3 misschien gebruiken voor een schoolproject.![]()
Rollercoaster for life, vind alleen 3 wat minder, maar de onboard functie maakt het wel leuker
Ja dat vond ik ook altijd vet, leek net echt. Alleen spel liep vaak vast bij mij 
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
RCT! Deze vakantie er ook maar eens bijpakken. 
Ik heb net TDU2 gekocht om samen met wat clanmaten van Black Ops te spelen. Lekker spel dat ja!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Vermaak me ook wel met TDU2! TDU 1 was al heldig vooral met een stuurtje! 
Mijn PC trekt TDU2 niet..
Terwijl hij de specs er voor heeft.. Ben nu dus maar even mijn PC aan het cleanen, hopen dat het uithaalt.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Drivers? 
Die heb ik ook al geupdate. Maar ik ben nu mijn schijven aan het defragmenteren, en ik denk dat 75% van bijde schijven niet gedaan zijn.. gaat nog wel even duren dus!Ramirez wrote:Drivers?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Oh dat haalt vaak niet zo heel veel uit.
Wat zijn je specs?
alleen jammer van die graphics.