cod 4 en mw 2 zijn ook helemaal naar de klote geholpen door die hackers op de ps3 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
fourzerotwo, wat een vieze arrogante lul is dat zeg...
heb dat ook een poosje gespeeld. Is wel vet droog opzichDucaz wrote:Haha ook al minecraft spelers, hier
Nou voor diegene, mijn eigen epic faal.
View on YouTube
Ik weet het, de muziek past niet bij het soort spel (tenminste.. dat zeggen sommige) Maar fuck it, hoe moet je anders een youtube filmpje maken, zonder hardstyle?
Deze past beter kwa muziek vind ik,
View on YouTube
Ben net ook ff betatester van Battlefield play4free geworden.
Zou ook een beetje raar zijn als ze de stekkers uit de servers trekken van de meestverkochte game van het jaarTreyarch Community Manager Josh Olin via Twitter: "The PS3 Servers comment was taken out context and Treyarch's committed to supporting the PS3 community with some great updates on the way."
word op xbox no al gek van al die cheats, gasten met goude wapens en hoogste pristige met 2dagen gespeeld op hun combat record.. somting's fishy about that
Dat heet verslaving en geen leven, en die gouden gun is toch van een limited edition van COD?
Anyway, on that note, ik ga ff Modern warfare 2 op de xbox doen, iemand zin om mee te doen ?
Anyway, on that note, ik ga ff Modern warfare 2 op de xbox doen, iemand zin om mee te doen ?
Hahaha, nee heb hem al ben ColonelProject 141 wrote:Vis gewoon ergens Battlefield 2 uit de budgetbakTrainfreak wrote:Ben net ook ff betatester van Battlefield play4free geworden.
Hoezo dat? Omdat de PS3 op dit moment zo lek als een mandje is?Ravenwood wrote:fourzerotwo, wat een vieze arrogante lul is dat zeg...
Net Battlefield 2142 weer eens geinstalleerd, alleen ben ik mijn account kwijt met de code die eraan gekoppeld is
Weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?! Als ik probeer mijn accounts op te vragen, krijg ik alleen accounts die niet aan die code gekoppeld zijn 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hopen dat ze nog iets aan de graphics doen!twilightforce wrote:[youtube][/youtube]
Omg, de gam is nog grappiger dan ik dacht. Ik ga hem zeker checken
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
doe alleen nog zombie mode op black ops, voorderest is b.o een kutspel
en mw2 is ook niet meer leuk door al die klote hackers
koop je toch Killzone 3.suikerklontje wrote:doe alleen nog zombie mode op black ops, voorderest is b.o een kutspel
-
C
hoe heet dat kansloze spel ook alweer runescape
Nu ff serieus: CoD MW II, Left 4 Dead II, Vietcong (goeie shooter teveel gespeeld) en nu Battlefield Heroes
Verder Kongregate ik wat af
Nu ff serieus: CoD MW II, Left 4 Dead II, Vietcong (goeie shooter teveel gespeeld) en nu Battlefield Heroes
Verder Kongregate ik wat af
Laatste aankopen

Rijtje af
Vet, Schijtseng, Vet, Nog enger, Vet.. Ben nogsteeds bezig
Zelfde principe als Dead Space 2
Verslavend leuk maar wel te simpel
Verslaving nr 1, na lang zoeken.
Te moeilijke controls en slecht afgewerkt, ziet er wel vet uit en verhaal is goed en orgineel.

Rijtje af
Vet, Schijtseng, Vet, Nog enger, Vet.. Ben nogsteeds bezig
Zelfde principe als Dead Space 2
Verslavend leuk maar wel te simpel
Verslaving nr 1, na lang zoeken.
Te moeilijke controls en slecht afgewerkt, ziet er wel vet uit en verhaal is goed en orgineel.
-
A
Silent hill 
Silent hill ownd mij.
Vind de serie games altijd nog vet.
Vind de serie games altijd nog vet.
Nog maar even 2 spellen gekocht omdat ze in de uitverkoop waren. 10tje betaald voor

en

en

Ik speel nog steeds elke dag vrolijk Black Ops. Prestige 3 lvl 44 nu.
Na veel dingen gezien te hebben toch vandaag maar minecraft binnengehengelt.
Ik zou vroeg op bed maar (zoals je aan het tijdstip van deze post kan lezen) is er niet van gekomen
verslavende shit
Ik zou vroeg op bed maar (zoals je aan het tijdstip van deze post kan lezen) is er niet van gekomen
verslavende shit
-
D
Idd, mijn filmpje ook gezien pagina geleden ofzo? Anyway leuke game.twilightforce wrote:Na veel dingen gezien te hebben toch vandaag maar minecraft binnengehengelt.
verslavende shit
Zit nu al een tijdje op een multiplayer server , damn echt epic... ze gaan updaten met classes, city systemen, skills etc. echt veel mensen die mods kunnen maken en aan de server geven. awesome
begin verslaafd te raken aan dj hero 2
tusse door ff AC: brotherhood spele
en dan heb k nog een paar spellen die k al een tijd heb maar nog steeds in het plastic zitten
tusse door ff AC: brotherhood spele
en dan heb k nog een paar spellen die k al een tijd heb maar nog steeds in het plastic zitten