Elke keer als iemand in de verdediging schiet als hun favo artiest kritiek krijgt, kan er ook voor mij nog bij.
Daveytl wrote:Emre
https://hardtraxx.com/member/Pa ... pen/posts/TiMOTHYb wrote:Wat was er met Patrick dan?
hardcoresjors wrote:Mijn opa is van de trap afgekankert, maar ik ben er inmiddels wel overheen!Strep wrote:niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker![]()
![]()
Precies, en dan vragen mensen zich af waarom er hier veel trolls zijn.. Omdat het kan, en werkt kennelijkAlmighty wrote:Elke keer als iemand in de verdediging schiet als hun favo artiest kritiek krijgt, kan er ook voor mij nog bij.
M-arijn wrote:D-Mind
Zitten die hier ook op het forum dan?Daveytl wrote:Evenals Omegatypez, elke keer weer genieten
Dat leek mij geen echte dip.Olijfboompje wrote:Ook tussen Nando en de rest.
Mag er eigenlijk niet om lachen maar ik deed het tochAlmighty wrote: Vrij recent;hardcoresjors wrote:Mijn opa is van de trap afgekankert, maar ik ben er inmiddels wel overheen!Strep wrote:niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker![]()
![]()
Het was anders wel een prachtige bitchfight in een topic waar gedipt werd.Daveytl wrote:Dat leek mij geen echte dip.Olijfboompje wrote:Ook tussen Nando en de rest.
Hahaha dat was genieten jaJurheinen wrote:Toen ik voor het eerst in een k-hole belande met Mr. Lelebel
Doel je hier op peultjes?Mr Lellebel wrote:Hahaha dat was genieten jaJurheinen wrote:Toen ik voor het eerst in een k-hole belande met Mr. LelebelVerder zijn er sommige figuren op dit forum, tsja, daar is geen touw aan vast te knopen. IQ van een snijboon... Zorgt wel voor hoop wat vermaak
Am I?Firetrap wrote:Doel je hier op peultjes?Mr Lellebel wrote:Hahaha dat was genieten jaJurheinen wrote:Toen ik voor het eerst in een k-hole belande met Mr. LelebelVerder zijn er sommige figuren op dit forum, tsja, daar is geen touw aan vast te knopen. IQ van een snijboon... Zorgt wel voor hoop wat vermaak