Dat zal ook zo blijven ben ik bang!Norther66 wrote:Tis lekker rustig
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Dit is de reden denk ik:Pommer wrote:Waarom zijn er 12 pagina's over een whats app groep? Voor al die onzin is die groep toch juist.
Lennard95 wrote:Tis stil in de app.
Dit is een soort terugkoppelingPommer wrote:Waarom zijn er 12 pagina's over een whats app groep? Voor al die onzin is die groep toch juist.
Nee, de hele wereld moet weten hoe gezellig onze app is. Snap dat dan!1!Pommer wrote:Waarom zijn er 12 pagina's over een whats app groep? Voor al die onzin is die groep toch juist.
Melvin en Damy zijn er uit gegooid door onze Führer Ramirez.Pommer wrote:Waarom zijn er 12 pagina's over een whats app groep? Voor al die onzin is die groep toch juist.
Misschien kunnen we dit topic gebruiken om de groepsapp te evalueren? wie stelt er een draaiboek op?
Ja beetje laat zeg, dit hadden we voor de app begon moeten doen. Nu loopt alles in het honderd
Vooral sinds die daan erbij is gekomen ja, die jongen kan echt niks
Al die kleuren veranderen steeds.. Vet lastig. 
Normaal ken je zeggen dat het aan jou ligt maar ik geef gewoon de de schuld aan Ramirez omdat ie mensen blijft kickendavinstyle wrote:Al die kleuren veranderen steeds.. Vet lastig.
Goede samenvatting van dit topic en de Whatsapp groep vandaag de dag:

Komt omdat alle leuke mensen weg zijnMelvinFR wrote:Goede samenvatting van dit topic en de Whatsapp groep vandaag de dag:
Ik denk diepzeevissen in Duitslandsonnebloem wrote:waar zijn die dan
-
J
ja waarom al die leavers ineens
-
S
Deze groep was al niet leuk meer op het moment dat ik er uit ging 
Hahaha heerlijk, +1.SVB wrote:Deze groep was al niet leuk meer op het moment dat ik er uit ging
-
J
in het begin volgens mij ff alleen zei hij niks
Last edited by jeffrey2107 on 07 Jul 2016 11:43, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Norther66 wrote:Hij kickt de verkeerde mensen
Gelukkig zijn wij bevooroordeeld om alle inside dingen van die app ook mee te krijgen hier, ik was al bang dat we wat misten.
wat voor informatie verwacht je anders in een topic met de naam "Hardtraxx Whatsapp groep"Broken Balance wrote:Gelukkig zijn wij bevooroordeeld om alle inside dingen van die app ook mee te krijgen hier, ik was al bang dat we wat misten.