Liev he. Ik wil uiteraard mijn ego wel behouden.Joey wrote:Ik vind het grappig dat je die hap-tags erbij zet. Alsof de drang om je ego te beschermen met sarcasme groter is dan het niet willen happen. Zo schattig.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als het zelf moet vragen, ben je niet elite genoeg.. Je moet worden uitgenodigd_theon_ wrote:Mag ik er ook in?
Ken ik jou niet? Q-Base misschien?
Aanwazig tijdens B-Front denk ik
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Over elite gesproken: Ik heb in de hardtraxx whatsapp groep gezeten, maar ben er vrijwillig uitgegaan. De enige man met leuke verhalen + foto's wat natuurlijk Tom.
Ik heb nog nooit bij de Elite-elite-elite-Hardtraxxgroep gezeten, want dat is alleen voor de eckte.
Ik heb nog nooit bij de Elite-elite-elite-Hardtraxxgroep gezeten, want dat is alleen voor de eckte.
-
B
Mensen die nooit een woord zeggen zijn dan ook geen toegevoegde waarde aan die groep.Andromeda wrote:Over elite gesproken: Ik heb in de hardtraxx whatsapp groep gezeten, maar ben er vrijwillig uitgegaan. De enige man met leuke verhalen + foto's wat natuurlijk Tom.
Oww ben jij dat_theon_ wrote:Aanwazig tijdens B-Front denk ik
-
AHardtraxx Elite
Ik zei weleens wat hoor, maar ik ben maar een braaf jongetje vergeleken met die woest-ruige verhalen van jullie.bloemkool wrote:Mensen die nooit een woord zeggen zijn dan ook geen toegevoegde waarde aan die groep.Andromeda wrote:Over elite gesproken: Ik heb in de hardtraxx whatsapp groep gezeten, maar ben er vrijwillig uitgegaan. De enige man met leuke verhalen + foto's wat natuurlijk Tom.
-
B
Heb je nooit zien praten.
Ja ik was met Vazard!Norther66 wrote:Oww ben jij dat_theon_ wrote:Aanwazig tijdens B-Front denk ikkan het kloppen dat je ook op bass protocol was?
-
AHardtraxx Elite
bloemkool wrote:Heb je nooit zien praten.
_theon_ wrote:Ja ik was met Vazard!Norther66 wrote:Oww ben jij dat_theon_ wrote:Aanwazig tijdens B-Front denk ikkan het kloppen dat je ook op bass protocol was?
Vazard heb ik gezien 2x zelfs
Sneu
Last edited by Henk-Jan on 06 Dec 2015 22:15, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Er zit geen Henk-Jan in onze Whatsapp groep hoor. Sorry.Henk-Jan wrote:Dat zijn wijAndromeda wrote: Ik heb nog nooit bij de Elite-elite-elite-Hardtraxxgroep gezeten want.
mag ik er ook in? lijkt me egt kool. So prate met jullie allemaal over hardstijl en ja hihi lijkt me egt leuk.
Ramirez wrote:Er zit geen Henk-Jan in onze Whatsapp groep hoor. Sorry.Henk-Jan wrote:Dat zijn wijAndromeda wrote: Ik heb nog nooit bij de Elite-elite-elite-Hardtraxxgroep gezeten want.
En dan stuur je weer de hele avond spraakmemo's om te vertellen hoeveel je van ons houdt?Rick B wrote:mag ik er ook in? lijkt me egt kool. So prate met jullie allemaal over hardstijl en ja hihi lijkt me egt leuk.
Zo eentje hebben we al, laat maar zitten hoorstanlesz wrote:En dan stuur je weer de hele avond spraakmemo's om te vertellen hoeveel je van ons houdt?Rick B wrote:mag ik er ook in? lijkt me egt kool. So prate met jullie allemaal over hardstijl en ja hihi lijkt me egt leuk.
Ik zit in de echte hardtraxx whatsapp, met Iris Schuur, Julian Wendler, de Festicats en Christian Timmer.
-
J
die hebben wij ookDaveytl wrote:Julian Wendler