In enthousiasme trouwens ja gezegd, maar streamen wordt hier ook lastig

.
Qua beeld sowieso. Even zien hoe het te regelen valt.
Als je het echt simpel wilt houden maak je een Twitch aan hiervoor en speel je pre-recorded setjes. Nadeel is dat het niet echt live mixen is, voordeel is dat je je niet heel druk hoeft te maken om alles aan elkaar te knopen, niet druk hoeft te maken over cameras en dat de DJs zelf mee kunnen praten over de mix eventueel.
Ligt er even aan in hoe verre het mogelijk is om al die live dingen aan elkaar te knopen en de garantie dat ieder zijn internet e.d. goed blijft werken zodat de stream(kwaliteit) constant blijft. Dan heb je ook wat natuurlijk, maar als je alle video's en connecties op een plek wil brengen heb je wel wat tech nodig denk ik.
Je moet namelijk van (voor het gemak even) 10 mensen een live stream hebben die direct de audio naar jouw stream sturen in de zelfde kwaliteit als het gedraaid wordt. Dit kan technisch gezien met Twitch als je een hoofdaccount hebt en dat de DJs elk een Twitch kanaal hebben. Dan zorg je dat je elke keer het kanaal van een DJ host (direct vanaf jouw kanaal uitzenden). Echter is daar video wel een soort van must of moet je graphics maken om het beeld wat te vullen. Daarnaast moet ieder persoon dan een recording van het setje instellen en de audio streamen (niet over speakers knallen en dan door de mic van je PC heen).
Dit is niet hoe de profs het doen natuurlijk, maar het is volgens mij wel gratis allemaal. Echter is het wel een best gedoe om dat zo goed te krijgen dat je alles ook mooi achter elkaar kan doen en dat de kwaliteit goed blijft. Ook moet iedereen dan Twitch accounts aanmaken en ik weet niet of iedereen dat wil. Bij pre-recorded heb je natuurlijk meer opties naast Twitch.