Zou leuk zijnDraidy wrote:Mischien tijd voor een Hardtraxx app![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
ja alleen kan het nog net iets gebruiksvriendelijker, zegmaar dat je sneller ergens kunt komen enzo.MrBunni wrote:Zou leuk zijnDraidy wrote:Mischien tijd voor een Hardtraxx app![]()
, al vind ik dat de website ook prima te bezoeken is met een smartphone.
-
G
dat is wel nice, dan worden we het eerste phpBB forum met een iPhone app, niceDraidy wrote:Mischien tijd voor een Hardtraxx app![]()
wie heeft het over iphone appsKSwoosh wrote:dat is wel nice, dan worden we het eerste phpBB forum met een iPhone app, niceDraidy wrote:Mischien tijd voor een Hardtraxx app![]()
Nee, Iphone app! Voor m'n iPat en Kasper z'n iKasper!
Ben benieuwd hoe het op het eind zal zijn
SowiesoCase Dj wrote:wie heeft het over iphone appsKSwoosh wrote:dat is wel nice, dan worden we het eerste phpBB forum met een iPhone app, niceDraidy wrote:Mischien tijd voor een Hardtraxx app![]()
android apps ftw!
-
G
patrickjeb wrote:Nee, Iphone app! Voor m'n iPat en Kasper z'n iKasper!
Hahah jezus daar heb ik een jaar na gezocht._dp_ wrote:https://hardtraxx.com/newposts.html zo dus?lexjuhh wrote:Enigste wat ik nog graag zou zien hier is een knop met 'Toon actieve onderwerpen'
Was op MSN toch?KSwoosh wrote:waar was dat toch ookalweer van?
-
G
zou goed kunnenpatrickjeb wrote:Was op MSN toch?KSwoosh wrote:waar was dat toch ookalweer van?
Geen idee meer hoe we er bij kwamen
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Gewoon op alle app stores, zolang het er niet voor iedereen kan zijn, moet het er niet zijn 
Haha, een oproep zie je vanzelf wel voorbij komen. Staat meer in het blogbericht dan alleen de beta 
Leuk om te lezen! Succes met het programmeren de komende maand(en).
En beta testen

En beta testen
Leuk om te lezen Jor-D
Ben benieuwd wat je er van gaat bakken!
-
C
Veel komt me bekend voor door opleiding maar heb het echter nooit gehad.
Het is een Monsterklus, dat zeker..
Waarin programmeer je? ben ik ook wel benieuwd naar...
Het is een Monsterklus, dat zeker..
Waarin programmeer je? ben ik ook wel benieuwd naar...
PHPChris Two wrote:Waarin programmeer je? ben ik ook wel benieuwd naar...
Object georiënteerd?Jor-D wrote:PHPChris Two wrote:Waarin programmeer je? ben ik ook wel benieuwd naar...
Uiteraard93Wesley93 wrote:Object georiënteerd?Jor-D wrote:PHPChris Two wrote:Waarin programmeer je? ben ik ook wel benieuwd naar...
-
C
Ah, wij dreamweaveren wat... verder natuurlijk Flash en photoshopJor-D wrote:PHPChris Two wrote:Waarin programmeer je? ben ik ook wel benieuwd naar...
Meld me hierbij aan voor bèta testen, voor zover aanmelden mogelijk is 
-
G
Count me in.Lyst wrote:Meld me hierbij aan voor bèta testen, voor zover aanmelden mogelijk is
Ik test op mn stage ook vaak webapplicaties dus heb wel een idee waar ik op moet letten.
Wel mooi dat er een grote stap in zicht komt!