Da(r)kpan de Darkstyle Generaal meldt zich aan voor de voorlichting over de duisterste klanken binnen ons genre.
Wordt trouwens een prima opleiding als ik zo alles lees

vergeet je je pietendiploma niet?Almighty wrote:Beste Schoolleiding,
Mijn naam is Gerrit Witteman, ik ben 54 jaar, woonachtig in Tehuis "De blije Zonnenbloem" te Lunteren.
Hierbij solliciteer ik voor de vacature voor congiërce. Ik heb al 35 jaar ervaring op verschillende scholen. (Basis, MBO, Universiteit)
Ik ben in het bezit van een strikdiploma en ben gediplomeerd zwemmer (A+B). Ik kan eventueel heel goed met een vorkheftruck omgaan, alleen heb ik daarvoor geen certificaat behaald.
Toch heb ik mijn eisen voor dit vak, ten eerste heb ik recht om een shaggie te roken waneer ik daar zin in heb. Verder eis ik een Koffie-Automaat die een normaal "Bakkie Zwart" kan zetten.
Ik hoop hierbij genoeg geinformeerd te hebben.
Mvg, Gerrit
+ Je veterstrikdiplomaRavenwood wrote:vergeet je je pietendiploma niet?Almighty wrote:Beste Schoolleiding,
Mijn naam is Gerrit Witteman, ik ben 54 jaar, woonachtig in Tehuis "De blije Zonnenbloem" te Lunteren.
Hierbij solliciteer ik voor de vacature voor congiërce. Ik heb al 35 jaar ervaring op verschillende scholen. (Basis, MBO, Universiteit)
Ik ben in het bezit van een strikdiploma en ben gediplomeerd zwemmer (A+B). Ik kan eventueel heel goed met een vorkheftruck omgaan, alleen heb ik daarvoor geen certificaat behaald.
Toch heb ik mijn eisen voor dit vak, ten eerste heb ik recht om een shaggie te roken waneer ik daar zin in heb. Verder eis ik een Koffie-Automaat die een normaal "Bakkie Zwart" kan zetten.
Ik hoop hierbij genoeg geinformeerd te hebben.
Mvg, Gerrit
met je anusdawasiknie wrote:Toiletten moeten wel schoongemaakt worden met dikke bleek.
HardstyLennert wrote:Hardstyle Beroeps Onderwijs.
Een soort van hardstyle school ?
jaHardfreak_ wrote:zie ik dit nu verkeerd?
of kan je echt een opleiding volgen voor dj & producen enz.?
en gaat dit een echte unief wordn fz?
Hallo Hardfreak,Hardfreak_ wrote:zie ik dit nu verkeerd?
Hardfreak_ wrote:zie ik dit nu verkeerd?
Geachte djpatt,djpatt wrote:geachte sollicitanten,
voor uw aanmelding moet er natuurlijk wel een doelbijdrage geleverd worden. deze hebben mijn collegas en ik geschat op 50 euro.
deze kunt u volbrengen op rek nr: xxx t.n.v. p.bosch
m.v.g. ad doetmaarwat
financieel directeur
onbeleefde verzoeken worden niet in behandeling genomenDJ D'Railed wrote:Maarten ge mot reageren op me sollisitasie jonge! =D