Met de Q-Dance top 25 heeft Q-Dance een top 25 met de beste hardstyle te proberen neer te zetten. In de ogen van veel fans heeft dit gefaald vanwege de invloed van de "hardstyle noobs". Dus ik kreeg net, tijdens het vegen van de stoep, de al zeg ik het zelf de geniale ingeving om de leden van hardtraxx een Hardstyle Top 25 te laten neerzetten
.
Dus hierbij, nodig ik de kenners van de muziek uit om 25 unieke nummers neer te zetten die een stempel hebben achtergelaten in de geschiedenis van de harder styles. Zelf zal ik geen Top 25 neerzetten omdat ik nog maar slechts een jaartje meedraai. Daarom vraag ik om jezelf af te vragen: "Weet ik er wel genoeg van af?". Natuurlijk is er eigenlijk geen een persoon die alle hardstyle nummers kent die de afgelopen 10 jaar zijn uitgekomen. Maar wees redelijk en zorg voor een epische top 25
.
Ik zelf zal de score bijhouden. Daarna kan men stemmen welk nummer welke plek verdient (Heb je zo'n handig Google dingetje voor).
Link:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... Y2lqU1E6MQ
Bedankt voor je medewerking.
Opmerkingen
- Alleen nrs die werkelijk zijn uitgekomen, of waarvan bekent is dat ze binnenkort nog uitkomen.
- Probeer een balans te maken van wat oudere en nieuwere nummers.
- MMA is geen klassieker
- Inzenden kan tot 20 Juli
Dus hierbij, nodig ik de kenners van de muziek uit om 25 unieke nummers neer te zetten die een stempel hebben achtergelaten in de geschiedenis van de harder styles. Zelf zal ik geen Top 25 neerzetten omdat ik nog maar slechts een jaartje meedraai. Daarom vraag ik om jezelf af te vragen: "Weet ik er wel genoeg van af?". Natuurlijk is er eigenlijk geen een persoon die alle hardstyle nummers kent die de afgelopen 10 jaar zijn uitgekomen. Maar wees redelijk en zorg voor een epische top 25
Ik zelf zal de score bijhouden. Daarna kan men stemmen welk nummer welke plek verdient (Heb je zo'n handig Google dingetje voor).
Link:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... Y2lqU1E6MQ
Bedankt voor je medewerking.
Opmerkingen
- Alleen nrs die werkelijk zijn uitgekomen, of waarvan bekent is dat ze binnenkort nog uitkomen.
- Probeer een balans te maken van wat oudere en nieuwere nummers.
- MMA is geen klassieker
- Inzenden kan tot 20 Juli
Last edited by stefaneke on , edited 2 times in total.