Geachte heer Lyst,Lyst wrote:Ik ga denk ik toch voor de scantraxx university, daar krijg je tenminste een plek bij platinum en dus ook een plek op alle q feesten. Bovendien krijg je dik betaald en hoeft je muziek niet echt bijzonder te zijn.
NoiseHunterZ wrote:
Beste Hessel,hdhessel wrote:Beste Menner/Mevrouw
ik zou graag willen solliciteren voor de intake voor de nieuwe leerlingen
intake ziet er dan zo uit :
30 min draaien
gesprek
als je kan produceren je producties laten horen
en inkoop manager van de vinylotheek
Met Vriendelijke groet,
Hessel Hermans
Ik ga met jou mee backpack mateLyst wrote:Ik ga denk ik toch voor de scantraxx university, daar krijg je tenminste een plek bij platinum en dus ook een plek op alle q feesten. Bovendien krijg je dik betaald en hoeft je muziek niet echt bijzonder te zijn.
Ik denk niet dat dit HBO tegen het vakkenpakket van de scantraxx university op kan:dj-rico01 wrote:...
Lyst wrote:Ik denk niet dat dit HBO tegen het vakkenpakket van de scantraxx university op kan:dj-rico01 wrote:...
- Leren stotteren in interviews (5EC)
- Hele les de naam headhunterz roepen (5EC)
- Negatieve berichten verwijderen op diverse internet media (5EC)
- Online communities offline halen (5EC)
- Leren mixen met gostosa (10EC)
- Hoe te zorgen dat je eerste grote optreden perfect verloopt (5EC)
De meer studiepunten je hebt des te hoger je komt in de hardstyle top40.
is het niet redelijk kansloos dat je zoeits start op een forum?Kepro wrote:Ontopic graag jongens, als jullie ons inisjatief niet gunnnen, gaan jullie lekker naar Scantraxx.
Mvg Barry
GEEN HEINEKEN EN BAVARIA!Jesper-HardBeatz wrote:Graag zou ik mij willen aanmelden als 'bier-aan-geef-jongen'
mogelijk optie's bier zijn; hertog jan, bavaria en heineken.
Voor meer info en mijn cv ga naar mijn website: http://www.jesper-de-bier-aangeef-jongen.nl
Mvg,
Jesper.
JaBeuntie wrote:Nou dan ben je bij deze niet toegelaten Arnold
Iemand die niet alle bieren goedkeurt kan doodvallen, bier is bier en patat is patat
Idd!! Van dat ranzige heineken word je ook niet beter!Machiel wrote:Enige kennis van de Nederlansche taal zou ook wel handig zijn, dan kan de directie ook door blijven leren![]()
En Beun daar heb je het echt fout! Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je smaakpapillen in de loop der jaren naar de tyfes zijn gegaan