mrazura wrote:Misschien nog de ophidian remix van anger erin. 1 van de betere plaatjes
Er zitten al meer dan 6 nummers met ophidian erin. Hoeveel ik zelf ook fan van m ben. beetje te veel.
mrazura wrote:Misschien nog de ophidian remix van anger erin. 1 van de betere plaatjes
Haal dan Butterfly VIP eruit die is wel zo over usedD-Nemacyst wrote:mrazura wrote:Misschien nog de ophidian remix van anger erin. 1 van de betere plaatjes
Er zitten al meer dan 6 nummers met ophidian erin. Hoeveel ik zelf ook fan van m ben. beetje te veel.
Ben benieuwdD-Nemacyst wrote:Haha nee als iemand hem erin wou hebben gaat ie er ook in![]()
Heb bijna alle nummers (Alleen de 2 aflsuiters nog) en vanavond heb ik tijd. Ik zal eens kijken of ik hem dan kan mixen
dat was ik want krijg zo'n kippenvel over me lichaam van die pianoD-Nemacyst wrote:Haha nee als iemand hem erin wou hebben gaat ie er ook in![]()
Heb bijna alle nummers (Alleen de 2 aflsuiters nog) en vanavond heb ik tijd. Ik zal eens kijken of ik hem dan kan mixen
Henk-Jan wrote:Splittercore als afsluiter
Dan neem ik hem mee
Nou dan nietHenk-Jan wrote:Henk-Jan wrote:Splittercore als afsluiter
Dan neem ik hem mee
Splittercore bestaat nietHenk-Jan wrote:Henk-Jan wrote:Splittercore als afsluiter
Dan neem ik hem mee
Splittercore bestaat wel, het is alleen geen genre. En zelfs dat kun je je afvragen.Draidy wrote:Splittercore bestaat nietHenk-Jan wrote:Henk-Jan wrote:Splittercore als afsluiter
Dan neem ik hem mee
En begrip. Besides, wie beslist wat een genre is en wat niet. Maar goed, dat is een andere discussieDraidy wrote:Zit ik er nou naast?![]()
Het is in ieder geval geen genre maar wat is het dan wel?
Nu wil ik het ook zeker weten.Steffnov wrote:En begrip. Besides, wie beslist wat een genre is en wat niet. Maar goed, dat is een andere discussieDraidy wrote:Zit ik er nou naast?![]()
Vergelijk het met rawstyle, das ook geen genreDraidy wrote:Zit ik er nou naast?![]()
Raw Hardstyle gelukkig welnielstil wrote:Vergelijk het met rawstyle, das ook geen genreDraidy wrote:Zit ik er nou naast?![]()
Das een stroming binnen hardstyleRik wrote:Raw Hardstyle gelukkig welnielstil wrote:Vergelijk het met rawstyle, das ook geen genreDraidy wrote:Zit ik er nou naast?![]()
Ja denk het ook. Opbouw is ook hetzelfde.STAN- wrote:Ik denk dat je Raw Hardstyle moet zien als Negative A etc. binnen de hardcoreIets anders, harder.. Maar nogsteeds gewoon Hardcore