Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 13:57 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:

Als voetbal zo voorspelbaar was n.a.v. voorkennis, dan zat er geen gokindustrie in :P

Potverdorie wat een heerlijke open deur weer Dennis ouwe reus maatje

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 15:06 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Zelfs een beetje balen dat er vandaag geen 15:00 wedstrijd is

Haha ja same, zelfs de zaadpotten zijn mooi om te kijken. Dacht net mooi op kantoor even een potje voetbal erop te zetten maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 18:08 

Hardtraxx Veteran

Kijk net ff en ik sta waarempel 2e :surrender:
Jammer dat Olmo niet 1 van de 4 kansen maakte, dat was binnenlopen geweest.

Op het werk doen we via een andere site, daar sta ik nog onder mensen die random hebben ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 20:06 

Hardtraxx Veteran

Tot de 84e minuut zitten vloeken en na het eindsignaal blij met mijn 90 punten!
Kan raar lopen :thumbsup:

Hongarije had absoluut een punt verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 20:22 

Hardtraxx Veteran

Plek 57 van 60 staan met alleen twee mensen onder me die niks hebben ingevoerd... genant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 21:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Plek 57 van 60 staan met alleen twee mensen onder me die niks hebben ingevoerd... genant.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:07 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Tot de 84e minuut zitten vloeken en na het eindsignaal blij met mijn 90 punten!
Kan raar lopen :thumbsup:

Hongarije had absoluut een punt verdiend

Precies dit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:33 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Rickzel schreef:

:lol: :lol:

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 08:02 

Hardtraxx Veteran

Laat ik het zo zeggen, ik heb de laatste EK en WK poule in m'n vriendengroep gewonnen door wat risico's te nemen (Wales in de halve finale, IJsland die dat jaar ver kwam)

Nu zijn de uitslagen tot nu toe allemaal redelijk logisch, dus ga je nat :lol:

Oja en 4 verdedigers als topscorer kiezen waarvan er twee (de Ligt en Maguire) hun eerste game gemist hebben en één een eigen goal heeft gemaakt (Hummels) bleek ook discutabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 09:28 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Laat ik het zo zeggen, ik heb de laatste EK en WK poule in m'n vriendengroep gewonnen door wat risico's te nemen (Wales in de halve finale, IJsland die dat jaar ver kwam)

Oja en 4 verdedigers als topscorer kiezen waarvan er twee (de Ligt en Maguire) hun eerste game gemist hebben en één een eigen goal heeft gemaakt (Hummels) bleek ook discutabel.

Je had beter een paar wingbacks kunnen kiezen zoals Dumfries, Meunier en Guerreiro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ja achteraf is het makkelijk praten he paardelul.

"Als vantevoren bekend is wie er gaat scoren dan is er ook geen gokindustrie meer" - Broken Balance
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:46 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Ja achteraf is het makkelijk praten he paardelul.

"Als vantevoren bekend is wie er gaat scoren dan is er ook geen gokindustrie meer" - Broken Balance

Je loopt ook altijd neerbuigend naar anderen te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:54 

Hardtraxx Veteran

Zo ben ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 16:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Vind dit juist wel meevallen, Denemarken - Finland, Polen - Slowakije, Spanje - Zweden, in mindere mate Schotland - Tsjechië waren wel een beetje verrassend imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 10:54 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet waar ik met m'n hoofd zat tijdens het invullen van deze poule maar als je Zwitserland met 1-0 laat winnen van Italië verdien je het ook om laatste te staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 11:08 

Hardtraxx Veteran

Ik had daar 1-1, geen idee waarom ook :P Ik stond tot gistermiddag 6e, maar had een magere dag gisteren dus gezakt naar plek 22 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 11:45 

Hardtraxx Veteran

Momenteel weer bovenaan, maar helaas is het een marathon en geen sprint. Zal wel ergens in de middenmoot eindigen aan 't einde van 't toernooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 12:47 

Hardtraxx Veteran

Vanavond 2 keer de Ligt (1 met het hoofd en 1 intikkertje) je hebt het hier als eerste gehoord!!

Enige manier om nog engszins aan te haken voor mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 18:06 

Hardtraxx Elite

Danish Dynamite :bomb:

Ondanks verlies een sterke pot van de Denen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 01:04 

Hardtraxx Veteran

Al heel lang 6e plek, niet verwacht met mijn voetbalkennis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 09:23 

Hardtraxx Veteran

Heeft Nederland mooi voor mekaar als eerste een plekje in het schema van de 8e finales. 27 juni om 18:00 spelen. Met een beetje mazzel tegen Schotland of Zwitserland ofzo. Snap niet helemaal hoe ze bepalen tegen welke nummer 3 wij moeten haha

En daarna een kwartfinale tegen een winnaar van een wedstrijd tussen 2 nummer 2's. Kon ook wel eens gunstig uitpakken. Een beetje mazzel moet je wel hebben natuurlijk.

EDIT:
ESPN kan het beter uitleggen:
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... oor-oranje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 09:29 

Bierkoning

simon10pont schreef:
Danish Dynamite :bomb:

Ondanks verlies een sterke pot van de Denen (L)

Had ze meer gegund ook al was de score perfect voor m'n poule. Hoop dat ze tegen Rusland met ruime cijfers winnen, dan kunnen ze misschien nog door.

Nederland weer prima pot voor zover ik me kan herinneren -.- Kan alleen De Roon echt niet meer aan zien, is toch een schande dat die gozer er elke keer weer in staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 09:53 

Hardtraxx Veteran

Vond het maar een matige wedstrijd eigenlijk. Achterin stond het wel een stuk beter dan tegen Oekraïne, maar voorin liet het aardig te wensen over. Dumfries en De Jong wel weer lekker gewerkt evenals een groot deel van de achterhoede zoals gezegd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 10:25 

Hardtraxx Veteran

Aardige opmars aan het maken in de poule, maar 1 slechte dag en je keldert weer net zo hard volgens mij :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 10:33 

Hardtraxx Veteran

Ik snap die hetze tegen De Roon nooit zo goed. Hij speelt wat mij betreft een sterk toernooi tot nu toe met een aantal belangrijke intercepties. Ja, de voortzetting kan beter, maar hij heeft regelmatig de angel uit een aanval van de tegenstander gehaald. Met De Roon op die positie kunnen De Jong en Wijnaldum hun vrije rol aanhouden die ze ook ambiëren, dat lukt momenteel met een speler als Gravenberch ernaast nog niet.

Verder mag er voorin wat mij betreft wel het nodige veranderen, Weghorst past overduidelijk niet in een 532-systeem en Depay heeft weer de mazzel dat hij bij 2 doelpunten betrokken is want die laat voor de rest echt helemaal niets zien dit toernooi. Hij laat de boel veel te veel om zichzelf draaien, als hij meer in dienst van het team zou spelen dan zou het 10x zo goed lopen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic