Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
NL is al jaren niet meer in zijn piek. Waar dat nou aan ligt :/

Als je sinds 88 maar 1 keer een knock out wedstrijd op een EK weet te winnen binnen 90 minuten dan ben je ook gewoon niet echt een heel goed voetballand haha

We hangen er gewoon altijd beetje tussen in. Als het mee zit kunnen we ver komen, valt het tegen is het ook echt niets. We moeten maar net een goede lichting hebben wat als een puzzle in elkaar valt. Dat is bij ons gewoon maar 1 keer in de 10/15 jaar zo. We hebben wel dat we altijd een 'voetballende' ploeg hebben en nooit toernooi vechters. En als de 'voetballende' ploeg voetballend nogal tegen valt... tja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:
NL is al jaren niet meer in zijn piek. Waar dat nou aan ligt :/

Als je sinds 88 maar 1 keer een knock out wedstrijd op een EK weet te winnen binnen 90 minuten dan ben je ook gewoon niet echt een heel goed voetballand haha

We hangen er gewoon altijd beetje tussen in. Als het mee zit kunnen we ver komen, valt het tegen is het ook echt niets. We moeten maar net een goede lichting hebben wat als een puzzle in elkaar valt. Dat is bij ons gewoon maar 1 keer in de 10/15 jaar zo. We hebben wel dat we altijd een 'voetballende' ploeg hebben en nooit toernooi vechters. En als de 'voetballende' ploeg voetballend nogal tegen valt... tja haha


Mwahhhh EK's zijn beetje vertekend beeld hoor. Want als je naar de WK's kijkt hebben we het sinds 88 juist super gedaan. Twee keer halve finale en een keer de finale. Die ene keer dat we in 2006 (wk) en 2008 (ek) in de eerste ronde van de knockout uitvielen hadden we ook gewoon de potentie om ver te komen. Maar dat kan natuurlijk ook niet altijd lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we niet met 10 man waren gekomen denk ik dat we gewoon doorgegaan waren. Zuur dat je er op deze manier uitvliegt. Nu De Boer er uit werken en op 't WK met Virgil en zonder Promes vlammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EK's zijn over het algemeen wel zwaardere wedstrijden dan WK's natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
EK's zijn over het algemeen wel zwaardere wedstrijden dan WK's natuurlijk.


Heh, waarom dat :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Europa heeft natuurlijk maar een x aantal plekken op het WK terwijl we wel veel landen hebben die aardig kunnen voetballen. Op het WK kun je ook een Noord Korea, Algerije of Honduras treffen. Voor mijn gevoel is een EK altijd kwalitatief sterker dan een WK.

EDIT:
Xavi vindt dat ook:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166555
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een weergaloze voetbal dag :love: Zwitserland :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 00:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Wat een weergaloze voetbal dag :love: Zwitserland :worship:

Ongekend, was echt genieten vandaag.

En aan de andere kant ook wel weer typisch dat Nederland zoiets weer niet op kan brengen, het begint toch allemaal met strijd en de wil om te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 10:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pfoe wat een wedstrijdje gisteren. :worship:
Twee uur lang alles geven in die hitte, kan Nederland een voorbeeld aan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn poule gaat wel helemaal naar de getver op deze manier, maar 't is wel genieten :D Wat een chaos gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Mijn poule gaat wel helemaal naar de getver op deze manier, maar 't is wel genieten :D

Juist omdat niemand dit voorspeld, kan de poule me vrij weinig boeien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Justinhafc schreef:
Mijn poule gaat wel helemaal naar de getver op deze manier, maar 't is wel genieten :D

Juist omdat niemand dit voorspeld, kan de poule me vrij weinig boeien :lol:


Ik had Frankrijk als eindwinnaar, dus dat kan me nog wel eens gaan nekken op 't einde :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kwartfinale ingevuld. Meeste uitslagen lijken logisch, maar zou mij niks verbazen als weer alles fout is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Kwartfinale ingevuld. Meeste uitslagen lijken logisch, maar zou mij niks verbazen als weer alles fout is :P

Ik heb maar gewoon wat gekke uitslagen/topscorers ingevuld, alles of niets. En met dit toernooi weet je het maar nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb maar gewoon wat gekke uitslagen/topscorers ingevuld, alles of niets.

Ook gedaan, om de schade enigszins te herstellen. In de prijzen zal ik niet meer vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 22:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Kwartfinale ingevuld. Meeste uitslagen lijken logisch, maar zou mij niks verbazen als weer alles fout is :P


Flink gestegen in de lijst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat lekker! Jullie nog een voorkeur voor de winnaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 07:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denemarken! Niet de verwachte winnaar, maar hoe vet zou dat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 08:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor m'n punten in de poules zie ik het liefst Engeland, op basis van spel Italië en op basis van gunfactor Denemarken. Spanje zoekt het maar lekker uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 10:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Denemarken! Niet de verwachte winnaar, maar hoe vet zou dat zijn.


Klopt! Denk dat Italië het wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 14:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alles of niets tactiek is helemaal 10 keer niks geworden :lol: Ach ja blijft toch altijd wel leuk zo'n poule.

Ik ben eigenlijk altijd voor Italië zodra NL eruit ligt, maar zou het de Denen toch ook wel enorm gunnen. Hoop dus iig op 1 van die 2. Ondanks het thuisvoordeel van Engeland zie ik ze ook wel bezwijken onder de druk tegen de Italianen (ervan uitgaande dat dat de finale wordt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben nu ook voor alles of niets. Heb 4-3 denemarken en 3 verdedigers van engeland als topscorers.

Andere pot 1-3 geloof ik. Denk dat je daar lastig alles of niet kan spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 23:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd wat een triest einde van dit toernooi nu al. Schandalige beslissingen de laatste wedstrijden, met deze penal als dieptepunt. Je zou zeggen dat het met de VAR juist rechtvaardiger zou zijn, maar als het zo moet schaf hem dan maar weer af. Zo is voetbal kijken ook gewoon niet meer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gvd wat een triest einde van dit toernooi nu al. Schandalige beslissingen de laatste wedstrijden, met deze penal als dieptepunt. Je zou zeggen dat het met de VAR juist rechtvaardiger zou zijn, maar als het zo moet schaf hem dan maar weer af. Zo is voetbal kijken ook gewoon niet meer leuk.


Ja, zeker jammer! Op zich niet al te verbazingwekkend, eerder in het toernooi had Engeland tegen Duitsland ook al rood moeten hebben van dezelfde combinatie Makkelie en van Boekel. Snap überhaupt niet dat van Boekel de Var is van Makkelie, Makkelie is echt een goede scheidsrechter en van Boekel is met kop en schouders de slechtste scheids van Nederland. Een scheids kan zo'n penalty of rode kaart moment in een split second best verkeerd beoordelen maar dan moet van Boekel het corrigeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-1 goed en Kane als topscoorder, nog even flink wat puntjes gepakt en plekken gestegen om het allemaal wat minder pijnlijk te maken.

Nu maar vol voor Italie gaan met 4 italiaanse topscorers en wie weet komt er nog wat mooit uit :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic