Hardtraxx Veteran
14691 posts member since 2009
last seen 35 minutes ago
Nuracore wrote:NL is al jaren niet meer in zijn piek. Waar dat nou aan ligt :/
Als je sinds 88 maar 1 keer een knock out wedstrijd op een EK weet te winnen binnen 90 minuten dan ben je ook gewoon niet echt een heel goed voetballand haha

We hangen er gewoon altijd beetje tussen in. Als het mee zit kunnen we ver komen, valt het tegen is het ook echt niets. We moeten maar net een goede lichting hebben wat als een puzzle in elkaar valt. Dat is bij ons gewoon maar 1 keer in de 10/15 jaar zo. We hebben wel dat we altijd een 'voetballende' ploeg hebben en nooit toernooi vechters. En als de 'voetballende' ploeg voetballend nogal tegen valt... tja haha
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:
Nuracore wrote:NL is al jaren niet meer in zijn piek. Waar dat nou aan ligt :/
Als je sinds 88 maar 1 keer een knock out wedstrijd op een EK weet te winnen binnen 90 minuten dan ben je ook gewoon niet echt een heel goed voetballand haha

We hangen er gewoon altijd beetje tussen in. Als het mee zit kunnen we ver komen, valt het tegen is het ook echt niets. We moeten maar net een goede lichting hebben wat als een puzzle in elkaar valt. Dat is bij ons gewoon maar 1 keer in de 10/15 jaar zo. We hebben wel dat we altijd een 'voetballende' ploeg hebben en nooit toernooi vechters. En als de 'voetballende' ploeg voetballend nogal tegen valt... tja haha
Mwahhhh EK's zijn beetje vertekend beeld hoor. Want als je naar de WK's kijkt hebben we het sinds 88 juist super gedaan. Twee keer halve finale en een keer de finale. Die ene keer dat we in 2006 (wk) en 2008 (ek) in de eerste ronde van de knockout uitvielen hadden we ook gewoon de potentie om ver te komen. Maar dat kan natuurlijk ook niet altijd lukken.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Als we niet met 10 man waren gekomen denk ik dat we gewoon doorgegaan waren. Zuur dat je er op deze manier uitvliegt. Nu De Boer er uit werken en op 't WK met Virgil en zonder Promes vlammen
Hardtraxx Veteran
last seen 35 minutes ago
EK's zijn over het algemeen wel zwaardere wedstrijden dan WK's natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:EK's zijn over het algemeen wel zwaardere wedstrijden dan WK's natuurlijk.
Heh, waarom dat :P ?
Hardtraxx Veteran
last seen 35 minutes ago
Europa heeft natuurlijk maar een x aantal plekken op het WK terwijl we wel veel landen hebben die aardig kunnen voetballen. Op het WK kun je ook een Noord Korea, Algerije of Honduras treffen. Voor mijn gevoel is een EK altijd kwalitatief sterker dan een WK.

EDIT:
Xavi vindt dat ook:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166555
:P
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Wat een weergaloze voetbal dag :love: Zwitserland :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
SL8492 wrote:Wat een weergaloze voetbal dag :love: Zwitserland :worship:
Ongekend, was echt genieten vandaag.

En aan de andere kant ook wel weer typisch dat Nederland zoiets weer niet op kan brengen, het begint toch allemaal met strijd en de wil om te winnen.
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Pfoe wat een wedstrijdje gisteren. :worship:
Twee uur lang alles geven in die hitte, kan Nederland een voorbeeld aan nemen.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Mijn poule gaat wel helemaal naar de getver op deze manier, maar 't is wel genieten :D Wat een chaos gister
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Justinhafc wrote:Mijn poule gaat wel helemaal naar de getver op deze manier, maar 't is wel genieten :D
Juist omdat niemand dit voorspeld, kan de poule me vrij weinig boeien :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
patrickjeb wrote:
Justinhafc wrote:Mijn poule gaat wel helemaal naar de getver op deze manier, maar 't is wel genieten :D
Juist omdat niemand dit voorspeld, kan de poule me vrij weinig boeien :lol:
Ik had Frankrijk als eindwinnaar, dus dat kan me nog wel eens gaan nekken op 't einde :x
Artiest
last seen 16 days ago
Kwartfinale ingevuld. Meeste uitslagen lijken logisch, maar zou mij niks verbazen als weer alles fout is :P
Bierkoning
last seen 13 days ago
Divinez wrote:Kwartfinale ingevuld. Meeste uitslagen lijken logisch, maar zou mij niks verbazen als weer alles fout is :P
Ik heb maar gewoon wat gekke uitslagen/topscorers ingevuld, alles of niets. En met dit toernooi weet je het maar nooit :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Pommer wrote:Ik heb maar gewoon wat gekke uitslagen/topscorers ingevuld, alles of niets.
Ook gedaan, om de schade enigszins te herstellen. In de prijzen zal ik niet meer vallen.
Artiest
last seen 16 days ago
Divinez wrote:Kwartfinale ingevuld. Meeste uitslagen lijken logisch, maar zou mij niks verbazen als weer alles fout is :P
Flink gestegen in de lijst :P
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Gaat lekker! Jullie nog een voorkeur voor de winnaar?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Denemarken! Niet de verwachte winnaar, maar hoe vet zou dat zijn.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Voor m'n punten in de poules zie ik het liefst Engeland, op basis van spel Italië en op basis van gunfactor Denemarken. Spanje zoekt het maar lekker uit.
Artiest
last seen 16 days ago
simon10pont wrote:Denemarken! Niet de verwachte winnaar, maar hoe vet zou dat zijn.
Klopt! Denk dat Italië het wordt. :)
Bierkoning
last seen 13 days ago
Alles of niets tactiek is helemaal 10 keer niks geworden :lol: Ach ja blijft toch altijd wel leuk zo'n poule.

Ik ben eigenlijk altijd voor Italië zodra NL eruit ligt, maar zou het de Denen toch ook wel enorm gunnen. Hoop dus iig op 1 van die 2. Ondanks het thuisvoordeel van Engeland zie ik ze ook wel bezwijken onder de druk tegen de Italianen (ervan uitgaande dat dat de finale wordt).
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Ben nu ook voor alles of niets. Heb 4-3 denemarken en 3 verdedigers van engeland als topscorers.

Andere pot 1-3 geloof ik. Denk dat je daar lastig alles of niet kan spelen
Bierkoning
last seen 13 days ago
Gvd wat een triest einde van dit toernooi nu al. Schandalige beslissingen de laatste wedstrijden, met deze penal als dieptepunt. Je zou zeggen dat het met de VAR juist rechtvaardiger zou zijn, maar als het zo moet schaf hem dan maar weer af. Zo is voetbal kijken ook gewoon niet meer leuk.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Pommer wrote:Gvd wat een triest einde van dit toernooi nu al. Schandalige beslissingen de laatste wedstrijden, met deze penal als dieptepunt. Je zou zeggen dat het met de VAR juist rechtvaardiger zou zijn, maar als het zo moet schaf hem dan maar weer af. Zo is voetbal kijken ook gewoon niet meer leuk.
Ja, zeker jammer! Op zich niet al te verbazingwekkend, eerder in het toernooi had Engeland tegen Duitsland ook al rood moeten hebben van dezelfde combinatie Makkelie en van Boekel. Snap überhaupt niet dat van Boekel de Var is van Makkelie, Makkelie is echt een goede scheidsrechter en van Boekel is met kop en schouders de slechtste scheids van Nederland. Een scheids kan zo'n penalty of rode kaart moment in een split second best verkeerd beoordelen maar dan moet van Boekel het corrigeren.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
2-1 goed en Kane als topscoorder, nog even flink wat puntjes gepakt en plekken gestegen om het allemaal wat minder pijnlijk te maken.

Nu maar vol voor Italie gaan met 4 italiaanse topscorers en wie weet komt er nog wat mooit uit :lol: