Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme mooi die filmpjes. Ik kwam daarstraks deze nog tegen.



Ik sta in het midden (Zwart Spoonshirt) met Grim voor mij. Geen idee dat er gefilmd werd. Leuk om terug te zien achteraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat idee van 1 iemand filmen wel altijd een beetje gĂȘnant, maar gewoon een filmpje van het publiek waarmee de sfeer gewoon lekker in beeld wordt gebracht kan ik altijd wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alleen dit mag wat mij betreft zo snel mogelijk gestopt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 02:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze moeten het inderdaad zelf weten, maar ik snap jordi ergens wel. Vind het zelf ook irritant. Maar sowieso de jeugd van tegenwoordig is irritant. Ik ben zelf ook irritant. De wereld is echt naar de klote. Ik ga weer verder met mn polsen snijden. ciao
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
alleen dit mag wat mij betreft zo snel mogelijk gestopt worden

Inderdaad. Wat een aandachtstrekker. Losgaan oke maar dit slaat gewoon nergens op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze, ik kan zo genieten van hoe jij los gaat. Wat een held ben jij! Standbeeld! :list:

Bij Defqon ook hele tijd in de buurt van je gestaan tijdens Phuture Noize op de afterparty. Man wat genieten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zullen er vast een paar tussen staan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Helicaze, ik kan zo genieten van hoe jij los gaat. Wat een held ben jij! Standbeeld! :list:

Bij Defqon ook hele tijd in de buurt van je gestaan tijdens Phuture Noize op de afterparty. Man wat genieten. :lol:

Haha thanks. Tijdens Vyral heb ik toch een paar keer mezelf moeten inhouden omdat ik tegen het flauwvallen zat. Geen idee hoe dat kwam. Ik denk een combinatie van zon en een zware werkweek. Gelukkig was dit gevoel wel snel weg. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Tijdens Vyral heb ik toch een paar keer mezelf moeten inhouden omdat ik tegen het flauwvallen zat.


Precies dit had ik ook. Was duizelig/licht in m'n hoofd. Denk dat het met het weer te maken had ja. In de avond geen last meer van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat die wall of bass er ook mee te maken had, kreeg er zelf lichte hoofdpijn van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje homo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Haha toevallig allemaal, ik had ook al hoofdpijn. Toen ze zon wat begon te zakken ging t weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook flinke hoofdpijn gehad ja, maar komt door die 14 4fjes natuurlijk!11!1!!elf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook flinke hoofdpijn gehad ja, maar komt door die 14 4fjes natuurlijk!11!1!!elf

Zamble, is that you???????
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waar dit over gaat... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje. Worden jullie niet moe van al dat gesnoei en gestamp. Heb dat "hardtraxx stampen" nu wel redelijk onder de knie, maar ben al moe na een minuut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Vraagje. Worden jullie niet moe van al dat gesnoei en gestamp. Heb dat "hardtraxx stampen" nu wel redelijk onder de knie, maar ben al moe na een minuut xd

Pep

Nee dat zal niet bij iedereen zo zijn :lol:. Als de muziek goed is, dan word ik altijd minder snel moe zoals toen bij Vazard vs Delete. Ik werd gewoon simpelweg niet moe.
Ik verbaas me wel altijd over hoe lang Yannick door kan gaan hahaha. Man man hij blijft maar doorgaan de hele dag of het moet toeval zijn dat ik elke keer bij hem sta als ie ff hard gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Vraagje. Worden jullie niet moe van al dat gesnoei en gestamp. Heb dat "hardtraxx stampen" nu wel redelijk onder de knie, maar ben al moe na een minuut xd


Geen idee eigenlijk. Ik gebruik geen pep (en ik weet van zowat iedereen die in deze filmpjes te zien zijn dat dit ook het geval is bij hun) en sporten doe ik ook al een paar jaar niet meer. Toch houd ik het eigenlijk wel het hele feest vol altijd en ik dans nou niet bepaald rustig en mild. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg de energie door de muziek zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik krijg de energie door de muziek zelf.

Moet er wel bij zeggen dat ik altijd wel 1 of 2 inkak momentjes heb. Even zitten doet wonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Helicaze schreef:
Verdomme mooi die filmpjes. Ik kwam daarstraks deze nog tegen.



Ik sta in het midden (Zwart Spoonshirt) met Grim voor mij. Geen idee dat er gefilmd werd. Leuk om terug te zien achteraf.

Plaat? :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik verbaas me wel altijd over hoe lang Yannick door kan gaan hahaha. Man man hij blijft maar doorgaan de hele dag of het moet toeval zijn dat ik elke keer bij hem sta als ie ff hard gaat


Kan wel mijn trainingsschema doorsturen?

Nee, eigenlijk wat Helicaze zegt. Als er een vet nummer gedraaid wordt komt er gewoon iets in je los ofzo. :P
Vaak achteraf wel te merken aan je lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:
Vraagje. Worden jullie niet moe van al dat gesnoei en gestamp. Heb dat "hardtraxx stampen" nu wel redelijk onder de knie, maar ben al moe na een minuut xd


Geen idee eigenlijk. Ik gebruik geen pep (en ik weet van zowat iedereen die in deze filmpjes te zien zijn dat dit ook het geval is bij hun) en sporten doe ik ook al een paar jaar niet meer. Toch houd ik het eigenlijk wel het hele feest vol altijd en ik dans nou niet bepaald rustig en mild. :P


Ik speel wel basketbal maar als ik 5-10 minuten vollebak ga op het plein kan je mij bijna oprapen terwijl ik er amper/geen moeite mee heb om een heel feest de benen onder mijn lijf uit te stampen xd

yannickvk schreef:
Nee, eigenlijk wat Helicaze zegt. Als er een vet nummer gedraaid wordt komt er gewoon iets in je los ofzo. :P
Vaak achteraf wel te merken aan je lichaam.


:yes:
Dikke plaat = maaien. Geen excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel aan het moment liggen dus. Thuis in je eentje losgaan is natuurlijk anders dan met z'n allen klaplongen op een festivals haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon tijdens de breaks rusten
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic