Line-up, prijs en locatie will coming online soon(ergens 2 weken voor de BBQ)
Aanwezig!
Aanwezig!
Meen je deze? Je wilt toch niet optrekken met een stel holbewoners? Heel Helmond zou dat denken iigstefan_helmond wrote:Aanwezig! Of aanwazig?
Je hebt vast speakers staan?En-er-gy wrote:Line-up, prijs en locatie will coming online soon(ergens 2 weken voor de BBQ)
Aanwezig!
patrickjeb wrote:Nu al een topic..
En dan zal het nog niet eens bij jou worden gehouden of zal jij het organiseren
Ja biscuit, leg eens uit?patrickjeb wrote:Nu al een topic..
En dan zal het nog niet eens bij jou worden gehouden of zal jij het organiseren
Dus jij bent dan ook aanwezig...?En-er-gy wrote:ik doe alleen t idee weer op papier. of t bij sander mogelijk is of icm hardtraxx fissa gehouden kan worden is een vraag...
sjezus, ik ga wel de playboy lezen in de hoek van de tentThe Skribbler wrote:Dus jij bent dan ook aanwezig...?En-er-gy wrote:ik doe alleen t idee weer op papier. of t bij sander mogelijk is of icm hardtraxx fissa gehouden kan worden is een vraag...
Idd boutvlekEl Mare wrote:Goed dat je je plekje weet
vat nog wel een plekje op de wc om wat te draaienEn-er-gy wrote:sjezus, ik ga wel de playboy lezen in de hoek van de tentThe Skribbler wrote:Dus jij bent dan ook aanwezig...?En-er-gy wrote:ik doe alleen t idee weer op papier. of t bij sander mogelijk is of icm hardtraxx fissa gehouden kan worden is een vraag...
nee ik wil dan ook wat gaan draaien

stefan_helmond wrote:aanwazig
Heb je de titel wel gelezen?ErikZ wrote:Present!!
Winter-BBQ is helemaal zo'n gek idee niet mits er een locatie is, de rest is wel te regelen
@En-er-gy terug lezen is zo moeilijk nietHard4Us wrote:Kunnen ook een winter bbq doen, tentje, kacheltjes, voer, muziek en lets get the party started