Ja, was gezellig, nee geen aftermovie, Steven was aardig bezig jaWout1997 wrote:Was het gezellig??
Krijgen we ook een aftermovie![]()
En Draidy draaide het anthem op 210 bpm
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
ach jammer dacht wel dat biscuit een after in elkaar kon zetten
nee maar het was dus gezellig, mooi
nee maar het was dus gezellig, mooi
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Tot hoe laat zijn jullie uiteindelijk door gegaan? 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik vond het wel kut dat ik niet mee kon BBQ'en 
Half 1 was Draidy's pa er geloof ikchicken wrote:Tot hoe laat zijn jullie uiteindelijk door gegaan?
Dan had je op tijd moeten komenBasshunterzz wrote:Ik vond het wel kut dat ik niet mee kon BBQ'en
EffectenProject 141 wrote:Was leukLekker mijn Stratumstijl-mixen vertonen
en dikke effecten gebruiken
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Was ut nog gezellig?Zenda wrote:Half 1 was Draidy's pa er geloof ikchicken wrote:Tot hoe laat zijn jullie uiteindelijk door gegaan?
Dan had je op tijd moeten komenBasshunterzz wrote:Ik vond het wel kut dat ik niet mee kon BBQ'en
Oh ja kut, ff kijken of ik ze kan uploaden, ben oplader (met daarbij dus USB-kabeltje) kwijtmrazura wrote:fotos?
Mooi dat het gezellig was volgende keer ook proberen bij te zijn 
-
G
en in het weekend!Distinctive wrote:als je de volgende keer een slaap plek kunt regelen, of het in de middag houdt ben ik aanwezig!
-
K
en MET drugs!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Waarschijnlijk bedoel je het niet serieuskaboem wrote:en MET drugs!
Heb je een goed excuus waarom je je bord niet leeg krijgtBasshunterzz wrote:Waarschijnlijk bedoel je het niet serieuskaboem wrote:en MET drugs!maar het zou wel flink triest zijn als je drugs nodig hebt tijdens een BBQ
-
G
Chukkels wrote:Heb je een goed excuus waarom je je bord niet leeg krijgtBasshunterzz wrote:Waarschijnlijk bedoel je het niet serieuskaboem wrote:en MET drugs!maar het zou wel flink triest zijn als je drugs nodig hebt tijdens een BBQ
-
K
Basshunterzz wrote: Waarschijnlijk bedoel je het niet serieusmaar het zou wel flink triest zijn als je drugs nodig hebt tijdens een BBQ
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
mrazura wrote:fotos?
Dit gaat elk jaar door, alleen zonder de sukkels van hardtraxx. Ekte elite shit.Fuzzylogic wrote:Gaat dit nog door?
Zonder grappen, elk jaar is er een bbq, maar dat is met een beperkt clubje.
4/5* rating van deze B&B.pim__ wrote:Dit gaat elk jaar door, alleen zonder de sukkels van hardtraxx. Ekte elite shit.Fuzzylogic wrote:Gaat dit nog door?
Dat die haven ons elk jaar niet van te voren tegenhoudt is me een raadsel.
Niet aanwezig want drugs wordt niet geaccepteerd.
Basshunterzz wrote:Waarschijnlijk bedoel je het niet serieuskaboem wrote:en MET drugs!maar het zou wel flink triest zijn als je drugs nodig hebt tijdens een BBQ
Oh nou. Bedankt dan voor de uitnodiging, maar dan kan ik niet.
Bedoel je niet beperking ipv beperkt?pim__ wrote:Dit gaat elk jaar door, alleen zonder de sukkels van hardtraxx. Ekte elite shit.Fuzzylogic wrote:Gaat dit nog door?