Kijk Henk-Jan haten dan.
Jammer heHenk-Jan wrote:Rik wrote:roberttt wrote:Welke echte? Echte die-hards waren op de Q-Dance present fusion meeting![]()
Als je hier niet bij was, houdt het op
Jammer heHenk-Jan wrote:Rik wrote:roberttt wrote:Welke echte? Echte die-hards waren op de Q-Dance present fusion meeting![]()
Als je hier niet bij was, houdt het op
Nee man heb vandaag diploma uitreiking dus ben ik er niet.Zenda wrote:Aangezien het bijna zover is, ga ik morgen vlees en drank regelen. daarom nog een paar vraagjes:
Wat voor bier hebben jullie het liefst? Mijn voorkeus gaat uit naar jupiler
Verder nog drank nodig, behalve cola en water? (Qua frisdranken :p )
Bass: hoe laat denk jij er te zijn en ben jij morgen bij de plus? Wellicht kom ik dan daar ff langs
Basshunterzz wrote:Nee man heb vandaag diploma uitreiking dus ben ik er niet.Zenda wrote:Aangezien het bijna zover is, ga ik morgen vlees en drank regelen. daarom nog een paar vraagjes:
Wat voor bier hebben jullie het liefst? Mijn voorkeus gaat uit naar jupiler
Verder nog drank nodig, behalve cola en water? (Qua frisdranken :p )
Bass: hoe laat denk jij er te zijn en ben jij morgen bij de plus? Wellicht kom ik dan daar ff langs
Mijn voorkeur gaat uit naar Hertog Jan (lekker duur ook!)
Hoe laat ik er morgen ben kan ik pas echt morgen zeggen, want ik kan morgen nog gebeld worden. Maar ik verwacht dat ik niet hoef te werken
Ja, gewoon aan de chaffeur laten zien, je kan verder niet incheckenProject 141 wrote:Wij parkeren de buurtbus ook voor de deur danDie shit werkt toch wel met studenten OV hoop ik he
Distinctive wrote:ik ben ook niet aanwezig maar dat was voor de meesten al wel duidelijk dacht ikCheck list wrote: Zeker aanwezig:Misschien aanwezig:
- Zenda
- Chicken
- biscuit
- Draidy
- Project 141
- Basshunterzz
Niet aanwezig:
- patrickjeb
- Kaboem (Dit onthouden we, Daniel.
)
Die mensen doen niet moeilijk hoor, die vinden het allang leuk als er iemand meerijdtProject 141 wrote:Kan hij dat zo zien dan? Want ik heb toch een gewone OV-kaart, en dan zie je dat toch niet tenzij ie hem checkt? Ach ja anders laat ik mijn UvT-pas er wel bij zien
zo zo, dan is het nog groter als Sint Hubert!chicken wrote:Waspik bestaat toch maar uit twee huizen en een kerk. Kan niet missen.
Draidy wrote:http://www.youtube.com/watch?v=NyieI2bxyIk&feature=player_embedded
Socializerz wrote:srs?biscuit wrote:en steven draait 210 bpm de speakers naar de klote !
KSwoosh wrote:pics or it didnt...
kom ik volgende x ook wel een plaatje draaien,Zenda wrote:Wat mij betreft was het een leuke bbq, niet heel groot maar desalniettemin gezellig. Bijna iedereen heeft wel ff sitten draaien, hoewel steven idd aardig op dreef was.
voor herhalung vatbaar wat mij betreft
als je de volgende keer een slaap plek kunt regelen, of het in de middag houdt ben ik aanwezig!Zenda wrote:Wat mij betreft was het een leuke bbq, niet heel groot maar desalniettemin gezellig. Bijna iedereen heeft wel ff sitten draaien, hoewel steven idd aardig op dreef was.
Als er mensen geïnteresseerd zijn in kraakjes en piepjes wil ik dat ook wel heheteupie wrote:kom ik volgende x ook wel een plaatje draaien,Zenda wrote:Wat mij betreft was het een leuke bbq, niet heel groot maar desalniettemin gezellig. Bijna iedereen heeft wel ff sitten draaien, hoewel steven idd aardig op dreef was.