Haha Robert, lakse hond dat je bent 
Eerst topic starten en dan verdommen om te gaan tellen
Het meest behulpzame lid zou het moeten tellen.Henk-Jan wrote:Haha Robert, lakse hond dat je bent
De volgende keer maar weer gewoon overlaten aan iemand die wel de stemmen telt heHenk-Jan wrote:Haha Robert, lakse hond dat je bent
toch mooi? iemand die tenminste wel op het forum blijft na zijn aanmelding_theon_ wrote:Misschien moet ik grootste spammer maar veranderen naar Dysphoria...
Meer dan 30 berichten per dag en al meer dan 900 posts en die jongen zit nog geen maand hier op het forum.
Ah, waar kan ik inzetten?Henk-Jan wrote:Is toch over een maandje weer verkast
Geplaatst op 05-01-2012, 12:42roberttt wrote:jah gvd mag ik ook even bij komen van oud en nieuw!!!!!!!!!!
Van mij wel maat!roberttt wrote:jah gvd mag ik ook even bij komen van oud en nieuw!!!!!!!!!!
roberttt wrote:jah gvd mag ik ook even bij komen van oud en nieuw!!!!!!!!!!
Roberttt houd je vast niet tegenLyst wrote:Als ik die van mij moet gaan tellen, kan ik beter direct alle andere stemmen ook tellen
Indd, wilde t net zeggen, hij telt ze mooi zelf.Lyst wrote:Nee hij zal ze tellen ook, had ie t topic maar niet moeten openen
2x door mijProject 141 wrote:score: 1x zelfde smaak
1x grootste spammer
1x leden die je wil ontmoeten
Close enough
Nope, meer dat je een toontje lager bent gaan zingen. Je comments vallen iig niet meer op.Skedoedelefloeps wrote:Volgens mij kom ik er veel minder vaak in voor dan vorige keer, mensen hier zijn gewend geraakt aan de Skedoedel denk ik dus haha.