Nee. Had van tevoren al verwacht dat ik de muziek irritant zou vinden hoor, maar daar kwam ik ook niet voor.roberttt wrote:Was dan thuis gebleven![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waarvoor kwam je dan? Bier en tieten kan je overal wel vinde jongeNando wrote:Nee. Had van tevoren al verwacht dat ik de muziek irritant zou vinden hoor, maar daar kwam ik ook niet voor.roberttt wrote:Was dan thuis gebleven![]()
Wanneer is het Hardtraxx Awards Gala dan?
Voor een gezellig oud & nieuw met vriendjes en vriendinnetjes.Gangsterdwerg wrote:Waarvoor kwam je dan? Bier en tieten kan je overal wel vinde jongeNando wrote:Nee. Had van tevoren al verwacht dat ik de muziek irritant zou vinden hoor, maar daar kwam ik ook niet voor.roberttt wrote:Was dan thuis gebleven![]()
-
D
volgens mij ga ik op plek 1 komen vn grootste meelopen maarja care,, intervention en ik zijn broers + we zien elkaar dus dagelijks en we houden precies van hetzelfde! dusja intresseert mij niet en ben het vrijwel met iedereen eens.. ik ga niet stemmen op de grootste meeloper 
Stem je op je broerik ga niet stemmen op de grootste meeloper
-
A
Gaat er ook niet om dat jullie elkaar achterna lopenDarkestSymphony wrote:volgens mij ga ik op plek 1 komen vn grootste meelopen maarja care,, intervention en ik zijn broers + we zien elkaar dus dagelijks en we houden precies van hetzelfde! dusja intresseert mij niet en ben het vrijwel met iedereen eens.. ik ga niet stemmen op de grootste meeloper
Dat zou hem een meeloper maken.Draidy wrote:Stem je op je broerik ga niet stemmen op de grootste meeloper
Meeloper in een meeloperSteffnov wrote:Dat zou hem een meeloper maken.Draidy wrote:Stem je op je broerik ga niet stemmen op de grootste meeloper
Meeloopception
Dan is bijna iedereen die hier gestemd heeft een meeloper. behalve de eerste.Steffnov wrote:Dat zou hem een meeloper maken.Draidy wrote:Stem je op je broerik ga niet stemmen op de grootste meeloper
-
D
dan mag jij mij uitgaan leggen wie ik allemaal agter naloop? of bedoel je dat qoute gedoe?Almighty wrote:Gaat er ook niet om dat jullie elkaar achterna lopenDarkestSymphony wrote:volgens mij ga ik op plek 1 komen vn grootste meelopen maarja care,, intervention en ik zijn broers + we zien elkaar dus dagelijks en we houden precies van hetzelfde! dusja intresseert mij niet en ben het vrijwel met iedereen eens.. ik ga niet stemmen op de grootste meeloper
-
D
i know maar dat is msn taal en ben het gewend om zo te typenroberttt wrote:achter is met CH
...Nee. Dat is gewoon lui.DarkestSymphony wrote:i know maar dat is msn taal en ben het gewend om zo te typenroberttt wrote:achter is met CH
Ik vind het jammer dat ik dit jaar niet in aanmerking kom voor een award. Hier ga ik in 2012 duidelijk aan werken.
Als er nou een award was voor: 'Meest random maar toch erg leuke gebruikersnaam' had ik je wel genomineerdKettingzaag wrote:Ik vind het jammer dat ik dit jaar niet in aanmerking kom voor een award. Hier ga ik in 2012 duidelijk aan werken.
-
D
nee dat is niet echt lui,, want het is 1 letter verschilSteffnov wrote:...Nee. Dat is gewoon lui.DarkestSymphony wrote:i know maar dat is msn taal en ben het gewend om zo te typenroberttt wrote:achter is met CH
egt welDarkestSymphony wrote:nee dat is niet echt lui,, want het is 1 letter verschilSteffnov wrote:...Nee. Dat is gewoon lui.DarkestSymphony wrote:i know maar dat is msn taal en ben het gewend om zo te typen
-
D
na oke als jullie dat vinden jongens dat ben ik lui maar ik wil nou is uitleg van Almighty
Ag, kom nou tog, het is egt wel lui, merk je tog ook wel, als ik zo cha tikken.DarkestSymphony wrote:nee dat is niet echt lui,, want het is 1 letter verschil
Nice dat doet me goedPommer wrote:Als er nou een award was voor: 'Meest random maar toch erg leuke gebruikersnaam' had ik je wel genomineerdKettingzaag wrote:Ik vind het jammer dat ik dit jaar niet in aanmerking kom voor een award. Hier ga ik in 2012 duidelijk aan werken.
Katamaran en ik zijn ook broers. Wij zien elkaar ook dagelijks en houden allebei van hardstyle. Maar toch niet helemaal het zelfde. Hij vind early en theracords vet. Dat heb ik niet echt. Haha. Het kan dus wel dat je andere dingen leuk vind.DarkestSymphony wrote:volgens mij ga ik op plek 1 komen vn grootste meelopen maarja care,, intervention en ik zijn broers + we zien elkaar dus dagelijks en we houden precies van hetzelfde! dusja intresseert mij niet en ben het vrijwel met iedereen eens.. ik ga niet stemmen op de grootste meeloper
-
D
dat hebben intervention en ik dus niet want we houden beide gwn vn dezelfde muziekgenre's..Parvuz wrote:Katamaran en ik zijn ook broers. Wij zien elkaar ook dagelijks en houden allebei van hardstyle. Maar toch niet helemaal het zelfde. Hij vind early en theracords vet. Dat heb ik niet echt. Haha. Het kan dus wel dat je andere dingen leuk vind.DarkestSymphony wrote:volgens mij ga ik op plek 1 komen vn grootste meelopen maarja care,, intervention en ik zijn broers + we zien elkaar dus dagelijks en we houden precies van hetzelfde! dusja intresseert mij niet en ben het vrijwel met iedereen eens.. ik ga niet stemmen op de grootste meeloper
we houden beiden van raw niet vn die blije happy melodietjes, we houden beide van hardcore en industrial hardcore, dus ja vind je het logisch dat we vaak dezelfd mening hebben en ik snap best dat het soms lijkt alsof een vn ons een bot is ofso omdat onze reacties vrijwel allemaal op elkaar lijken maar daar kunnen we beide niks aan doen omdat we het vaak met elkaar eens zijn
-
D
nee dat is geen luiheid dat is wat je gewend bent! maar ik zal wel proberen normaal te typen met nadruk op proberenSteffnov wrote:Ag, kom nou tog, het is egt wel lui, merk je tog ook wel, als ik zo cha tikken.DarkestSymphony wrote:nee dat is niet echt lui,, want het is 1 letter verschil
Ik zeg ook niet dat het niet kan hoor. Maar zeg alleen dat het ook anders kan.DarkestSymphony wrote: dat hebben intervention en ik dus niet want we houden beide gwn vn dezelfde muziekgenre's..
we houden beiden van raw niet vn die blije happy melodietjes, we houden beide van hardcore en industrial hardcore, dus ja vind je het logisch dat we vaak dezelfd mening hebben en ik snap best dat het soms lijkt alsof een vn ons een bot is ofso omdat onze reacties vrijwel allemaal op elkaar lijken maar daar kunnen we beide niks aan doen omdat we het vaak met elkaar eens zijn
En om jullie nou gelijk meelopers te noemen vat ik ook niet helemaal hoor. Nja t zal wel.