Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Hoelang luister je al hardstyle en denk je echt dat je het over 10-20 (laat staan 60) jaar nog steeds mooi vind? Als het dan nog bestaat xd
@FRArnold, ik wil jou als je 80 bent nog wel eens terughoren. Tattoo-opa's :')
Waarom zegt iedereen dat altijd? De jaren dat je jong bent zijn de mooiste van je leven, dan heb je nog zo goed als totale vrijheid en minimale verplichtingen! Als je nu nadenkt over de jaren dat je bejaard bent is dat doodzonde! Volgens die theorie zou je ook de volgende stellingen kunnen maken:

ga jij naar feesten? ik wil je over tachtig jaar wel terughoren. Dove opa's :')
Rook jij? ik wil je over 30 jaar wel terug horen. longkanker :')
Eet jij frikandellen? ik wil je over 60 jaar wel terug horen. Dikke opa's :')
etc.

Strax ben je idd 80 en heb je niets gedaan in je leven omdat je altijd wou zorgen voor een zo gezond mogelijke bejaarde jaren... wedden dat je dan spijt hebt
G
feesten, roken en frikandellen eten is wel iets anders als op je lichaam tattoeren dat je dat ehbt gedaan.
-.-
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Ik zou heel je rug vol laten tattoeren met de lyrics van Living for the moment. :x
G
Hardstyle_Ambassador wrote:Ik zou heel je rug vol laten tattoeren met de lyrics van Living for the moment. :x
zet er dan gewoon gelijk een witte penis op een zwart vlak op -.-
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:feesten, roken en frikandellen eten is wel iets anders als op je lichaam tattoeren dat je dat ehbt gedaan.
-.-
Klopt, van die dingen kun je eerder dood gaan uiteindelijk dan van een tattoo... Dus ik snap alle ophef niet.. En voor sommige mensen is een tattoo nemen net zo een ´rush´ als bv feesten. Mijn punt is dat als je alles gaat beredeneren van `maar wat als ik later oud ben` dan kun je net zo goed nu al achter de geraniums gaan zitten ^^

Maar ik heb het puur over die redenatie he, dus als je er gewoon niet van houdt dan is er geen punt.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
KSwoosh wrote:feesten, roken en frikandellen eten is wel iets anders als op je lichaam tattoeren dat je dat ehbt gedaan.
-.-
Dronken worden en dan de volgende ochtend met een tattoo wakker worden :lol:
G
Brainweavers wrote:Klopt, van die dingen kun je eerder dood gaan uiteindelijk dan van een tattoo... Dus ik snap alle ophef niet.. En voor sommige mensen is een tattoo nemen net zo een ´rush´ als bv feesten. Mijn punt is dat als je alles gaat beredeneren van `maar wat als ik later oud ben` dan kun je net zo goed nu al achter de geraniums gaan zitten ^^
jij snapt ook niks he xd
als je een frikandel eet zie je dat niet eeuwig op je rug
een lelijke tattoo wel.
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Brainweavers wrote: Maar ik heb het puur over die redenatie he, dus als je er gewoon niet van houdt dan is er geen punt.
Helaas moet ik mezelf ff quoten, zoals ik al zei als je redeneerd vanuit ´wat als ik 80 ben´ , dat vind ik een verkeerde redenatie.. als jij een tattoo gewoon lelijk vind dan is daar nix mis mee :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Brainweavers wrote: Maar ik heb het puur over die redenatie he, dus als je er gewoon niet van houdt dan is er geen punt.
Helaas moet ik mezelf ff quoten, zoals ik al zei als je redeneerd vanuit ´wat als ik 80 ben´ , dat vind ik een verkeerde redenatie.. als jij een tattoo gewoon lelijk vind dan is daar nix mis mee :P

en genoeg frikandellen zie je wel eeuwig op je buik :P (mits je er wat aan doet, maarja een tattoo kan je ook weglaseren)

EDIT: oeps per ongeluk op quote gedrukt ipv edit
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
megaspambump , gtfo out of my internets!
E
MEGA FACEPALM!

Image
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Als je dan toch per se een tattoo wil m.b.t. hardstyle:

Still I never will forget, or will regret
Those times that we had.
Uit; Ran-D - Living For The Moment

Is dat deel van 'over 80 jaar' ook weer opgelost ;p
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Dikke care wat die gozer wilt, laat hem lekker.

Wat lopen jullie ongelofelijk te zeiken zeg.
Hij vraagt om een leuke tekst, niet om jullie mening over hoe lelijk het over weet ik veel hoeveel jaar het wel niet is.

Kansloos gedoe.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
'Waar is dat feestje....Hier is dat feestje'

is dat geen leuke tekst?
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Brainweavers wrote:
Lyst wrote:Hoelang luister je al hardstyle en denk je echt dat je het over 10-20 (laat staan 60) jaar nog steeds mooi vind? Als het dan nog bestaat xd
@FRArnold, ik wil jou als je 80 bent nog wel eens terughoren. Tattoo-opa's :')
Waarom zegt iedereen dat altijd? De jaren dat je jong bent zijn de mooiste van je leven, dan heb je nog zo goed als totale vrijheid en minimale verplichtingen! Als je nu nadenkt over de jaren dat je bejaard bent is dat doodzonde! Volgens die theorie zou je ook de volgende stellingen kunnen maken:

ga jij naar feesten? ik wil je over tachtig jaar wel terughoren. Dove opa's :')
Rook jij? ik wil je over 30 jaar wel terug horen. longkanker :')
Eet jij frikandellen? ik wil je over 60 jaar wel terug horen. Dikke opa's :')
etc.

Strax ben je idd 80 en heb je niets gedaan in je leven omdat je altijd wou zorgen voor een zo gezond mogelijke bejaarde jaren... wedden dat je dan spijt hebt

Frikandelen eten= dik. Kan je eraf trainen.
Feesten = Gehoorbescherming
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Headhunterz (L)

Zonder hem is mijn leven mijn leven niet meer..
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Festuca wrote:
-.-
helaas, da kan helemaal niet, omdat je geen alcohol in je bloed mag hebben als je tattoo gezet wordt ;)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Haha oke :)
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een vele kortzinnige reacties hier :D
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dj Skitzo wrote:
Festuca wrote:
-.-
helaas, da kan helemaal niet, omdat je geen alcohol in je bloed mag hebben als je tattoo gezet wordt ;)
Hoe kan t dan dat iemand die ik ken in een dronken bui een tattoo heeft laten zetten en hem een tijdje later maar heeft laten verwijderen xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Hoofdcoach wrote:
Dj Skitzo wrote:
Festuca wrote: Dronken worden en dan de volgende ochtend met een tattoo wakker worden :lol:
Hoe kan t dan dat iemand die ik ken in een dronken bui een tattoo heeft laten zetten en hem een tijdje later maar heeft laten verwijderen xd
Officieel mag het niet! omdat dan je bloed verdunt is door de alcohol. dus zal wel niet zo'n legale tattooshop geweest zijn...
C
Hmm, interesting...

Als ik ene tattoo zou kiezen zou die wel op mijn elleboog komen, (ofja, dat gebied)
een ster eromheen..

enig nadeel: je mag hem dna een week niet bewegen
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik zou Headhunterz op mijn schouderbladen laten tatoeëren... NOT!
C
Ramirez wrote:Ik zou Headhunterz op mijn schouderbladen laten tatoeëren... NOT!
Iedereen weet dat jij een Patrick Jumpen / Jeckyll and Hyde tattoo wil
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
robkuh1990 wrote:
Ramirez wrote:Ik zou Headhunterz op mijn schouderbladen laten tatoeëren... NOT!
Iedereen weet dat jij een Patrick Jumpen / Jeckyll and Hyde tattoo wil
:$ Ssssst!