Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:42 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Ik ga ook op zoek naar een andere guild denk ik.. Want dit is niet zoveel aan :p

Raiding guild! Maar je kan dus gewoon in de HTW guild blijven, alleen dan niet representen en dus ook niet in praten. xd

zoek jij een guild :p gaan we er saampjes in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

lvl 18 :cool: en heb kaboem en chukkels toegevoegd, maar toen praatte ik tegen jullie. Krijg ik niks terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:54 

Gewoon je eigen guild maken, veel leuker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:00 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:

Hij zit al in de H.T.W. guild ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:06 

Chukkels schreef:
dellionNL schreef:

Hij zit al in de H.T.W. guild ^^

Ik ook, maar niet representend :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:19 

Hardtraxx Addict

Lvl 9 nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:23 

Stokbrood schreef:
Lvl 9 nu :P

In die tijd dat je dat typte had je al 10 kunnen zijn :lol:

Ik ben nu stuck@lvl 64 ofzo. even glory rank qua pvp omhoog pleuren. levelen komt wel een keer als ik pvp saai begin te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 20:35 

Artiest

Ik heb het gister avond ook aangeschaft en geinstalleerd. Net effe gespeelt ziet er goed uit, alleen heel anders dan gw1 dus snap er nog vrij weinig van.

Accountnaam is Noize.4203 if anyone's intrested.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:18 

PhutureNoize schreef:
Ik heb het gister avond ook aangeschaft en geinstalleerd. Net effe gespeelt ziet er goed uit, alleen heel anders dan gw1 dus snap er nog vrij weinig van.

Kijk zo hoort het! :D

Net vandaag erachter gekomen dat mensen in de klas op desolation zitten.. een server waar we als Far shiverpeaks zijnde een tijdje tegen zaten, en keihard ownde. Beetje jammer dat die prut fransen ons steeds verslaan nu. Maar de server is in elk geval niet heel erg slecht.
Ik heb ook iemand in de klas die na de hele tijd janken over dat hij bij elk spel de beste is/in de top 10 kan komen nu ook GW2 gaat kopen.. Oh god, dat gaat echt nooit goed komen als hij ziet dat het om skill draait i.p.v de beste gear :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:59 

dellionNL schreef:
PhutureNoize schreef:

Kijk zo hoort het! :D

Net vandaag erachter gekomen dat mensen in de klas op desolation zitten.. een server waar we als Far shiverpeaks zijnde een tijdje tegen zaten, en keihard ownde. Beetje jammer dat die prut fransen ons steeds verslaan nu. Maar de server is in elk geval niet heel erg slecht.
Ik heb ook iemand in de klas die na de hele tijd janken over dat hij bij elk spel de beste is/in de top 10 kan komen nu ook GW2 gaat kopen.. Oh god, dat gaat echt nooit goed komen als hij ziet dat het om skill draait i.p.v de beste gear :lol:

Omdat vizunah square ook canadezen heeft..wij zijn de beste server.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:cry:

EDIT: Kut firewall, ik kan gelukkig weer spelen. Diie Shard farm runs zijn echt leuk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:12 

Hardtraxx Addict

Loop een beetje vast. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd...

Telkens als ik het main verhaal wil volgen, ben ik van een te laag level. Hoe kan ik dit voorkomen? :P ik doe al gewoon de opdrachten per area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Andere areas clearen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 08:35 

Stokbrood schreef:

Telkens als ik het main verhaal wil volgen, ben ik van een te laag level. Hoe kan ik dit voorkomen? :P ik doe al gewoon de opdrachten per area.

Ik had het andersom, ik kwam er op level 75 achter dat ik sinds level 50 het verhaal niet meer had gevolgd :lol:

Crafting werkt btw ook goed (als je genoeg geld heb/items) om te levelen, ik heb heel aantal levels gewoon puur geleveled door crafting ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Stokbrood schreef:

Ik had het andersom, ik kwam er op level 75 achter dat ik sinds level 50 het verhaal niet meer had gevolgd :lol:

Crafting werkt btw ook goed (als je genoeg geld heb/items) om te levelen, ik heb heel aantal levels gewoon puur geleveled door crafting ;)

Crafting moet je juist mee beginnen op level 60. Als je instant 60-80 wil worden, moet je Cooking en Jewelcrafting gaan levelen. Kost beiden geen drol (Cooking is iets duurder geworden na de nerf tho, en Jewelcrafting kost ongeveer 1 gold, als je alles ook weer verkoopt/disenchant). Van 0 naar 400 skill krijg je 10 levels erbij, ongeacht welk level je bent. Dus als je lv 2 bent en je levelt cooking van 0 naar 400, wordt je level 12 en als je dat doet vanaf level 70, wordt je level 80. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:52 

Chukkels schreef:
dellionNL schreef:
Stokbrood schreef:

Crafting moet je juist mee beginnen op level 60. Als je instant 60-80 wil worden, moet je Cooking en Jewelcrafting gaan levelen. Kost beiden geen drol (Cooking is iets duurder geworden na de nerf tho, en Jewelcrafting kost ongeveer 1 gold, als je alles ook weer verkoopt/disenchant). Van 0 naar 400 skill krijg je 10 levels erbij, ongeacht welk level je bent. Dus als je lv 2 bent en je levelt cooking van 0 naar 400, wordt je level 12 en als je dat doet vanaf level 70, wordt je level 80. ^^

Jah precies, maar levelen gaat sowieso veeeuls te snel. Dus ik hield me niet zo bezig met de beste manier om snel te levelen.

Waar is btw atm de beste farm plek, nogsteeds daar linksonder in orr met die vele events? (dus die kampjes die aangevallen worden en waar altijd tering veel mobs komen en om de 10 minuten ong plaatsvind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 14:01 

Hardtraxxer

Gister eerste dungeon gedaan, en wat faalde ik hard xd Mijn elementalist hoeft maar een paar klappen te incasseren en dan is ze al dood.. Kon ik maar heavier armor dragen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:59 

Mellow schreef:
Gister eerste dungeon gedaan, en wat faalde ik hard xd Mijn elementalist hoeft maar een paar klappen te incasseren en dan is ze al dood.. Kon ik maar heavier armor dragen :(

of de aanvallen ontwijken, dat zou ook al het verschil kunnen maken tussen de dungeon falen of niet.
(of betere gear, maar de game is uiteraard meer skillbased dan gear)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:52 

dellionNL schreef:
Mellow schreef:

of de aanvallen ontwijken, dat zou ook al het verschil kunnen maken tussen de dungeon falen of niet.
(of betere gear, maar de game is uiteraard meer skillbased dan gear)

in pve eckt wel meer gearbased
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:36 

Hardtraxxer

Ja ontwijken en achter objecten gaan staan helpt eventjes, maar toch ben ik zo'n 10 keer dood gegaan gedurende de hele run.. Beetje irritant mja.. Als ik mijn elementals eenmaal op ze afgestuurd kreeg zodat ze bezig waren, kon ik wel veel damage doen. Mja... moet ik wel levend blijven idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Ben eigenlijk wel klaar met deze game, heb dan misschien wel niet end-game gezien. Maar tot nu toe is de game niet echt mijn ding. Vind ten eerste de stijl van de game niet heel vet, en ten tweede vind ik het kut dat je niet verschillende skills kan gebruiken per wapen. Zoals met mijn Thief vind ik 2 daggers heel vet, maar ik vind de skills ronduit lame maarja daar zit je dan aan vast. Probeer nu nog een aantal andere classes uit, hopelijk verander ik nog van mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:37 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Ben eigenlijk wel klaar met deze game, heb dan misschien wel niet end-game gezien. Maar tot nu toe is de game niet echt mijn ding. Vind ten eerste de stijl van de game niet heel vet, en ten tweede vind ik het kut dat je niet verschillende skills kan gebruiken per wapen. Zoals met mijn Thief vind ik 2 daggers heel vet, maar ik vind de skills ronduit lame maarja daar zit je dan aan vast. Probeer nu nog een aantal andere classes uit, hopelijk verander ik nog van mening.

Ah das jammer. Ik ga sowieso ook nog andere classes proberen als ik deze op 80 heb ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 12:13 

Hardtraxxer

Heb tot level 40 gespeeld met een elementalist, en ben meteen weer begonnen met WoW.. Wat een saaie game.

Heb mezelf laten wijsmaken dat het levelen veel verschillend en revolutionair was, maar het komt gewoon weer neer op eindeloos grinden en items looten. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ben tot lvl 52 gekomen en gekapt, ben het wel met Nightmarez eens.
Het spel pakt me totaal niet. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 16:22 

Nightmarez schreef:
Heb tot level 40 gespeeld met een elementalist, en ben meteen weer begonnen met WoW.. Wat een saaie game.

Heb mezelf laten wijsmaken dat het levelen veel verschillend en revolutionair was, maar het komt gewoon weer neer op eindeloos grinden en items looten. :(

dit vind ik niet kloppen.

Craften geeft xp
Exploren geeft( HEEL VEEL XP)
gatheren geeft xp
WvWvW geeft xp
de hartjes en dergelijke ook inderdaad.

schiet toch hard genoeg op dan?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic