Haha vent, jij mist echt een stukje algemene ontwikkeling :')En-er-gy wrote:GTA :')
Ik zit rond de 45% nu.
Haha vent, jij mist echt een stukje algemene ontwikkeling :')En-er-gy wrote:GTA :')
Hij heeft idd eerst alle missies gedaan, is nu bezig met de andere zooiiMark wrote:Alleen maar missions gespeeld zeker en geen andere dingen gedaan?nielstil wrote:Vannacht bij men vriend voor het eerst gespeeld, zit aan 76% nu :o
Xbox live voor alleen GTA? Nee absoluut niet. Voor Fifa echter wel, dat is offline weer geen zak aan.Zenda wrote:Zo, gister ook maar eens GTA V aangeschaft, maar geen Xbox Live. is dat de moeite voor alleen dit spel (later evt nog Fifa, even afwachten)
je kunt ook altijd voor een maand kopen kost dan geloof ik 6/7 euro, en even uitproberenFiretrap wrote:Xbox live voor alleen GTA? Nee absoluut niet. Voor Fifa echter wel, dat is offline weer geen zak aan.Zenda wrote:Zo, gister ook maar eens GTA V aangeschaft, maar geen Xbox Live. is dat de moeite voor alleen dit spel (later evt nog Fifa, even afwachten)
Hard4Us wrote:55%
Dit ken ik.. heb t zelfde moeten doen.kakabeeyo wrote:Opnieuw begonnen met GTA.
verkeerde keuze gemaakt op het einde
Daarom doe ik de laatste missie nog niet, eerst alle side-missieskakabeeyo wrote:Opnieuw begonnen met GTA.
verkeerde keuze gemaakt op het einde
zelfde al zit ik geloof ik op 15, not sure thoLenny wrote:Iemand enig idee hoe ik verder kom bij strangers & freaks...? Ik zit op 14/20 maar ik heb geen icoontjes op de map meer voor deze shizzel... Moet ik mensen bellen?
Heb alle rampages gedaan. Dus die zijn het niet.
Ook alle strangers en freaks? Zit nu op 17, en niemand neemt ze telefoon opHard4Us wrote:Uitgespeeld, nu wachten op online!
tommetjeuh wrote:Je moet hem ook uitspelen om de laatste strangers & freaks te kunnen doen, ook moet je bijv bij 1 stranger en freaks missie 15 huisverkoop borden slopen, als je dit doet krijg je er weer 2/3 meer van dit personage.. gewoon alles afmaken en je komt er vanzelf wel.
semi spoiler:
Tip: als je je zorgen maakt om het niet kunnen afmaken van bepaalde dingen na het uitspelen:, kies optie C.