Welke straat?wrote:HULDE! Ik moet alleen m'n papiertje nog halen en dan heb ik een kamer in Breda!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
PMwrote:Welke straat?wrote:HULDE! Ik moet alleen m'n papiertje nog halen en dan heb ik een kamer in Breda!
Wie weet! Komen jullie dan ook helpen klussen sterke beertjeswrote:Hardtraxx housewarming?wrote:HULDE! Ik moet alleen m'n papiertje nog halen en dan heb ik een kamer in Breda!
haha, sterke beertjes, de enige spieren die ik heb zijn mn stampspieren 
Feli floortje, wanneer is de house warming? 
Top, wanneer gaan we het bed samen inwerken?
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Here we go 
E
wrote:Bij een meisje, dat kunnen de meeste hardtraxxers niet aan.wrote:Hardtraxx housewarming?wrote:HULDE! Ik moet alleen m'n papiertje nog halen en dan heb ik een kamer in Breda!
en je fapspieren...wrote:haha, sterke beertjes, de enige spieren die ik heb zijn mn stampspieren
G
dat wordt een mooi feestje met sowieso al 4 HTers in Bredawrote:Welke straat?wrote:HULDE! Ik moet alleen m'n papiertje nog halen en dan heb ik een kamer in Breda!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
G
sjefferd die me op FB blockt omdat ie niet snapt hoe FB werkt 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Viezerikken! 
C
Binnenkort het nieuwe Thuisshirt van Barcalona hebben!
En het boek GIJP! besteld hebben... leeeeesvoer
ENNN mijn kamer op een temperatuur van 18 graden hebben... lekker temperatuurtje zo
ENNN mijn kamer op een temperatuur van 18 graden hebben... lekker temperatuurtje zo
Het was vanmiddag 27 graden in mijn huis. :')wrote:Binnenkort het nieuwe Thuisshirt van Barcalona hebben!![]()
Net mijn gewonnen Grolsch koelkrat binnengekregen 
Ik had er 2 gekregen op mn verjaardag haha. Dit weekend op de camping ga ik die maar is lezen.wrote: En het boek GIJP! besteld hebben... leeeeesvoer![]()
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ouders die net wegrijden richting Frankrijk! Tot 12 juni pap en mam 
B
Feestje bij jou?wrote:Ouders die net wegrijden richting Frankrijk! Tot 12 juni pap en mam