Mdma
wrote:Mdma
Welcome back Robert!
wrote:Mdma
Was echt geweldig ja!wrote:Links vooraan met de Beat the Bridge groep! Heerlijk!![]()
Jij was alleen maar rechts achter te vinden, en toen ik vroeg wie je was zei je dat je naam een groente bevatte, en een insect.wrote:Was echt geweldig ja!wrote:Links vooraan met de Beat the Bridge groep! Heerlijk!![]()
Jij was alleen maar rechts achter te vinden, en toen ik vroeg wie je was zei je dat je naam een groente bevatte, en een insect.wrote:Was echt geweldig ja!wrote:Links vooraan met de Beat the Bridge groep! Heerlijk!![]()
wrote:Terug denken aan Beat the Bridge![]()
Ik heb steeds linksvooraan gestaan man!wrote:Jij was alleen maar rechts achter te vinden, en toen ik vroeg wie je was zei je dat je naam een groente bevatte, en een insect.wrote:Was echt geweldig ja!wrote:Links vooraan met de Beat the Bridge groep! Heerlijk!![]()
Heeyy,
Ik zit al heel lang met 'n probleem..
Ik voel me best vaak heel geil.. Ik krijg dan zo'n gevoel ensoo.. Is dat raar?
Ik ben nog maar 11.. Ik wil het nog niet ofsoo, maar ik krijg gwn zo'n gevoel, weetjewel??
Plzz, help me..
xXx' Clippy
Hallo,
Ik ben een jongen van 12 zonder vriendin.
en ik vind het heel moeilijk om meisjes je versieren.
Ik heb veel al geprobeert maar niks lukt.
ik denk zelf niet dat ik heel lelijk ben ofzoo maar toch ben ik best wel dik en twijfel ik in mijzelf.
Ik wil geen player zijn maar ik wil wel graag skills hebben bij meisjes.
Hoe kan ik een meisje krijgen en versieren??
Help!!!!!!!!!
wrote:Hallo,
Ik ben een jongen van 15 zonder vriendin.
en ik vind het heel moeilijk om meisjes je versieren.
Ik heb veel al geprobeert maar niks lukt.
ik denk zelf niet dat ik heel lelijk ben ofzoo maar toch ben ik best wel dik en twijfel ik in mijzelf.
Ik wil geen player zijn maar ik wil wel graag skills hebben bij meisjes.
Hoe kan ik een meisje krijgen en versieren??
Help!!!!!!!!!
hoi iedereen ik hier
nou ik zit dus zoooo erg met een probleem k hep jonge ontmoet(((mooiboy))). Hy is perfect en snapt my zooooo goed! Maar volgens al my friends heeft hy slechte invloed op my ik krijg namelijk moordgedachtes door hem. Ik weet niet wat ik moet doen ben zooo hopeloos ik hou zooooveel van hem maar hy geeft my slechte gedachtes ik wil dat het stopt maar ik wil hem niet kwyt pleas help my