Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Als hij komt komt onze dak niet eens levend op de BBQ aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:51 

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
HT BBQ meeting maken met aansluitend
DJ Black Sunrise
DJ Pithune

Hier ben ik wel voor in, alleen dan moet het even wat eerder geregeld worden :P :cool: :cool:

vanwaar ineens dit eigenlijk?

uiteraard heb ik ook interesse om te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:52 

Dakpan schreef:
Chris Two schreef:
DJ Black Sunrise
DJ Pithune

Hoezo haal je DJ Pithune erbij?

Ja, die grapjes zijn echt niet leuk meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
DJ Black Sunrise
DJ Pithune

Hier ben ik wel voor in, alleen dan moet het even wat eerder geregeld worden :P :cool: :cool:

vanwaar ineens dit eigenlijk?

uiteraard heb ik ook interesse om te komen :)

Kwam met dat ik de BBQ aan had, en anderen langs wilden komen :lol: Maar ik ben voor :thumbsup:

Ander genietmomentje is overigen de discussie nu in het Multigroove topic, +veel voor Jeff en consorten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Dan wist ik zeker dat jij ook kwam op de BBQ... altijd jou al een keer willen ontmoeten!

Kan best hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:55 

Steffnov schreef:
Ander genietmomentje is overigen de discussie nu in het Multigroove topic, +veel voor Jeff en consorten

het is daar toch gewoon iedereen tegen Nando xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:58 

Steffnov schreef:

Hokjesgeesten en liefhebbers... je blijft het houden.

Van de week ook al iemand opschool die Hardstyle EN Hardcore bij elkaar gooide in een hokje als herrie: Artiesten die hij wist te noemen:
Brennan Heart, Headhunterz en Rotterdam Terror Cops... Nee dan kom je er wel:
Spoedcursusje muziek gegeven en die weet nu ook wat Noisekick is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:58 

Chris Two schreef:
Steffnov schreef:

Hokjesgeesten en liefhebbers... je blijft het houden.

Van de week ook al iemand opschool die Hardstyle EN Hardcore bij elkaar gooide in een hokje als herrie: Artiesten die hij wist te noemen:
Brennan Heart, Headhunterz en Rotterdam Terror Cops... Nee dan kom je er wel:

Pleuresherrie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

:thumbsup: :thumbsup: En?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Pleuresherrie?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:02 

Citaat:
EN??

Hij zal het niet waarderen zei hij. Maar als je weet dat hij altijd dance & reggea luisters is dat al redelijk snel (ja, hij is negroide persoon)
Ander oordeel was meteen: 20000 mensen die heel de dag pillen doen in een hok gestopt met herrie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:02 

Chris Two schreef:
Citaat:
EN??

Hij zal het niet waarderen zei hij. Maar als je weet dat hij altijd dance & reggea luisters is dat al redelijk snel (ja, hij is negroide persoon)
Ander oordeel was meteen: 20000 mensen die heel de dag pillen doen in een hok gestopt met herrie...

MAAR IEDEREEN OP HARDCORE FEESTEN IS AAN DE DRUGS! dus ik zie niet waar hij daar fout ziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Citaat:
EN??

Dat vind ik zo jammer. Dat hardstyle & hardcore per definitie pleuresherrie is maar als iemand reggea luistert dan is het normaal.

Enige rede waarom ik ook zou willen dat hardcore & hardstyle een stuk populairder word is om van al die vooroordelen af te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:09 

Ze vragen standaard aan mij of ik drugs gedaan heb, als ik vertel dat ik weer feestje gehad heb:
Mijn antwoord: Ja hoor, soft- en harddrugs: bier

Kijken ze je net zo aan van: :huh: x20 personen.
En dan ga je vertellen over alcohol zowel soft- als harddrugs is en gaan ze het allen ontkennen: Alcohol is drank etc.
Totdat ik beamer aansloot, hele documenten tevoorschijn haalde en ze overtuigde.

Volgens hun zit iedereen op zo'n feest standaard aan de drugs, 20 of meer pillen het liefst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

Jup dat is toch ook zo?

Ik ben ook de drugsgebruiker op onze school
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:12 

Chris Two schreef:
En dan ga je vertellen over alcohol zowel soft- als harddrugs is en gaan ze het allen ontkennen: Alcohol is drank etc.

Dat is oook gewoon zon feit waar niemand iets aan heeft. Alsof zij er wat om geven dat drank harddrugs is.
Harddrugs zien zij als pillen, en het gaat niet om de definitie van het begrip, maar om wat ze er mee bedoelen.
In dit geval dus pillen. Op feesten. Bij hardcore en hardstyle.
Is en blijft een taboe onderwerp voor de mensen die er niks van weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:14 

Ik ga het niet ontkennen dat er niks gebruikt wordt, maar je moet zoals Jef zojuist al ergens zei: Een boek niet op z'n kaft beoordelen. Je wordt te snel en te vaak in een hokje gestopt tegenwoordig.

EN als ik ga uitleggen wat ik allemaal over drugs weet wordt je helemaal raar aangekeken. Sorry jongens, ik verdiep me erin omdat ik juist wil weten wat er gebeurt met iemand die zoiets op heeft. ALs het fout gaat kun je helpen en niet staan schreeuwen of lachen van: HIJ HEEFT DRUGS OP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:17 

Chris Two schreef:
Ik ga het niet ontkennen dat er niks gebruikt wordt, maar je moet zoals Jef zojuist al ergens zei: Een boek niet op z'n kaft beoordelen. Je wordt te snel en te vaak in een hokje gestopt tegenwoordig.

EN als ik ga uitleggen wat ik allemaal over drugs weet wordt je helemaal raar aangekeken. Sorry jongens, ik verdiep me erin omdat ik juist wil weten wat er gebeurt met iemand die zoiets op heeft. ALs het fout gaat kun je helpen en niet staan schreeuwen of lachen van: HIJ HEEFT DRUGS OP!

Grappig is dat als iemand slecht gaat :lol:

Maar iedereen is tegenwoordig aan de drugs, met normaal uitgaan in de stad zie je het ook altijd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Jup, zal wel altijd zo blijven (tenminste, zolang drugs illegaal blijft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:20 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:

Grappig is dat als iemand slecht gaat :lol:

Maar iedereen is tegenwoordig aan de drugs, met normaal uitgaan in de stad zie je het ook altijd wel.

Een kroeg hier in Valkenswaard is gewoon drugskroeg, weet iedereen en merk je ook. Feit dat daar dan ook nog vaak hardstyle gedraaid wordt geeft hardstyle hier in het dorp een vrij slechte naam.
Maar tijdens het uitgaan wordt er wel meer weggewerkt dan alcohol.. is altijd geweest en zal het ook wel blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

Dinsdagen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 02:02 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Het belachelijkste is nog wel dat er nu allemaal nrs op de radio zijn die direct gaan over jong zijn, dronken zijn en blowen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:44 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Hit van wereld formaat! :worship:
Bijna net zo'n hit als "Geef Me Hoop Jomanda". :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:52 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Hit van wereld formaat! :worship:
Bijna net zo'n hit als "Geef Me Hoop Jomanda". :P

Of Zusje Komt Zo :D