Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk regen, eindelijk die rot pollen uit de lucht, je wilt niet weten hoe blij ik ben met regen van dit moment. Zou bijna naakt gaan staan dansen in de regen. :worship: Laat het zo maar een paar uurtjes doorgaan op deze snelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Eindelijk regen, eindelijk die rot pollen uit de lucht, je wilt niet weten hoe blij ik ben met regen van dit moment. Zou bijna naakt gaan staan dansen in de regen. :worship: Laat het zo maar een paar uurtjes doorgaan op deze snelheid.

haha, mooi ik kan me ramen opendoen :P beetje verkoeling op me kamer is ook wel lekker..
zweette vanmiddag echt me stoel uit letterlijk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Heb je zulke erge hooikoorts dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
p-stylez schreef:

Zeer ernstig, ben ook voor bijna alles allergisch wat er dit moment aan pollen door de lucht zweeft.. gelukkig is het altijd wel maar 1 a 2 maanden.. omdat in augustus etc ik er gelukkig geen last meer van heb. Maarja nu met die droogte en die warmte is het echt een hell. Enige waar ik minder allergisch voor ben is gras gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
mrazura schreef:
p-stylez schreef:

Zeer ernstig, ben ook voor bijna alles allergisch wat er dit moment aan pollen door de lucht zweeft.. gelukkig is het altijd wel maar 1 a 2 maanden.. omdat in augustus etc ik er gelukkig geen last meer van heb. Maarja nu met die droogte en die warmte is het echt een hell. Enige waar ik minder allergisch voor ben is gras gelukkig

:/ heb je daar allang last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:37 

hier regent het helaas niet :p
zou wel lekker zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
mrazura schreef:
p-stylez schreef:

:/ heb je daar allang last van?[/quote]
9 jaar ofzo, gaat elk jaar beetje bij beetje over, maar dit jaar is het door de droogte dramatisch en is het weer helemaal teruggeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Durty 7 live horen, en Marcel van Deepack :thumbsup: .

ja lekker is die he

ja joh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Je moeder Hardtraxx een beetje uitleggen.

Bij Off-Topic langs Drugs Topic komen, goed gesprek gehad over onze meningen daarover.
Toen kwamen we bij Het Lekkere Wijven-Topic, we lagen helemaal dubbel om een paar reacties :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Bij Off-Topic langs Drugs Topic komen, goed gesprek gehad over onze meningen daarover.
Toen kwamen we bij Het Lekkere Wijven-Topic, we lagen helemaal dubbel om een paar reacties :lol:

zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:22 

Daveytl schreef:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:24 

Bierkoning

morgen me schrijfdossier moeten inleveren en er werkelijk niks aan hebben gedaan, en op het laatste moment die van iemand anders uit een andere klas regelen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Daveytl schreef:

zoals?

Zoals de reactie van Kswoosh op Dark(est)Symphony :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Deze comment is echt een genietmomentje, ik ging de afgelope week ook echt dood van de hooikoorts! En van die pillen die ik er voor kreeg, word je overdag slap en afwezig en dat is dus ook echt kut! :/ Zeer blij met de regen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:47 

Donateur

Daveytl schreef:

pff als mijn moeder dit ziet, trapt ze me uit huis als ze al mijn posts leest xd

vooral het drugstopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
9 jaar ofzo, gaat elk jaar beetje bij beetje over, maar dit jaar is het door de droogte dramatisch en is het weer helemaal teruggeslagen.

Heb echt exact hetzelfde gewoon, de droogte dit jaar is echt een hell als je hooikoorts hebt! Echt kut is het dit jaar en had het idee dat het minder werd! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:54 

Donateur

paar woorden op msn :

KSwooshtastisch
KSwooshloos

Geniaal msn gesprek :worship: al gaat het nergens om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
paar woorden op msn :

KSwooshtastisch
KSwooshloos

Geniaal msn gesprek :worship: al gaat het nergens om.

klinkt best wel droog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:07 

Dat ik vandaag dus eindelijk ben geslaagd voor me theorie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

..kunt ook geen topic hier meer openen waar je dat nog niet gezegd hebt of wel? xd
en nu, snel op voor je praktijk? lijkt me dat je daar nu ook al wel genoeg lessen voor gehad hebt intussen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:11 

pecola-tje schreef:
wesskeej schreef:

..kunt ook geen topic hier meer openen waar je dat nog niet gezegd hebt of wel? xd
en nu, snel op voor je praktijk? lijkt me dat je daar nu ook al wel genoeg lessen voor gehad hebt intussen toch?

Ja maar ze moeten nog eerst tussentijdsetoets inplannen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:17 

Artiest

Doe gewoon geen tussentijdse toets, ding is zo nutteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:18 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:

inderdaad, geld verspillen enigste wat je krijgt; vrijstelling op bijzondere verrichtingen en die stellen geen éne kut voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:22 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:35 

Skedoedelefloeps schreef:

Ja dat bepaalt me rijschool :')
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic