Ja sjors maar alleen bier toch..
K
Sjors ik geloof je
gewoon lekker glas melk he vent
Ik zit echt te genieten achter m'n schermpje hier. M'n moeder en m'n zusje hebben al meerdere malen gevraagd wat er zo grappig is.

G
wrote:Kswoosh probeert dit topic nog enigszins te redden
Als ik hommo was zou ik je doen man. Krijg bijna een harde van de gedachte dat jij zo perfect bent. (nohomo)wrote:Precies, alleen bier, want ik ben een topper, dat ik de verleiding van drugs kan weerstaan, wouw!wrote:Ja sjors maar alleen bier toch..
Ik ben volgens mij aardig in de buurt van het perfecte ras, ik zou eigenlijk een wetenschap project moeten zijn!
Ik werk hard, ik gebruik geen drugs en drink alleen maar bier (verbazingwekkend is het niet), ik hou van bloemen en ik kan meisjes knuffelen!
Ik ben van het Arische ras!
Sorry,wrote:Als ik hommo was zou ik je doen man. Krijg bijna een harde van de gedachte dat jij zo perfect bent. (nohomo)wrote:Precies, alleen bier, want ik ben een topper, dat ik de verleiding van drugs kan weerstaan, wouw!wrote:Ja sjors maar alleen bier toch..
Ik ben volgens mij aardig in de buurt van het perfecte ras, ik zou eigenlijk een wetenschap project moeten zijn!
Ik werk hard, ik gebruik geen drugs en drink alleen maar bier (verbazingwekkend is het niet), ik hou van bloemen en ik kan meisjes knuffelen!
Ik ben van het Arische ras!
ik knuffel alleen meisjes!
wrote:Ja kom morgen maar terug want:wrote:wrote:Hardtraxx vandaag! Alles ontploft
Sorry Steven beetje kansloos grapje maar ik kon het niet latenwrote:
Huh waar is me andere post wat is deze. En Sjors ze prachtige post is ook weg.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Mods zijn aan het opruimen, maar goed ook
wrote:En Sjors ze prachtige post is ook weg.
Mijne ook in het gekke dingen doen als je vdk bent topic 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Iedereens postcount vandaag +1000 
Fucking herinneringen worden zo doorgespoeld door de wc, ik voel me bestolen 
Had ik ook met mijn Qlimax @ Arena troll. Heb die nergens opgeslagen, dus weet niet meer precies hoe die eruit ziet!wrote:Fucking herinneringen worden zo doorgespoeld door de wc, ik voel me bestolen
Ik leef met je mee maat!wrote:Had ik ook met mijn Qlimax @ Arena troll. Heb die nergens opgeslagen, dus weet niet meer precies hoe die eruit ziet!wrote:Fucking herinneringen worden zo doorgespoeld door de wc, ik voel me bestolen
Die andere was veel beter van free festivalwrote:Had ik ook met mijn Qlimax @ Arena troll. Heb die nergens opgeslagen, dus weet niet meer precies hoe die eruit ziet!wrote:Fucking herinneringen worden zo doorgespoeld door de wc, ik voel me bestolen
B
En nu weer -1000wrote:Iedereens postcount vandaag +1000
G
met jRn terugdenken aan afgelopen zaterdag 
wrote:met jRn terugdenken aan afgelopen zaterdag
Krijg er ook weer kippenvelletje vanwrote:wrote:met jRn terugdenken aan afgelopen zaterdag
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Stiekem moet ik wel een beetje lachen om sommige junks hier die geen fuck gaan bereiken
.