Gezellig! 4 man bieren!wrote:Pills doet ie sowieso niet aan, dus dat hebben jullie gemeen. Maar aangezien het Loudness is en ik daar een traditie heb voort te zetten, mag ik mezelf uitnodigen om met jullie mee te pilsen?wrote:Met jou kan ik pratenwrote:Prachtig... Ruben "Altijd van de Kaart" Achterberg heeft me verwijderd van FB. Trololol! Meneer kan de waarheid niet aan. Dat ie maar snel mag spartelen op een feest oiv drugs. Ik neem er nog een pilsje op!.
Deze heer is dan ook niet meer welkom op mijn epische pre en afterparty's.
Ge zijt gegroet meneer de Dipkoning!... ga je naar loudness, want met jou wil ik best wel een pils drinken! En nee, geen Pills maar PILS
C
wrote:wrote:Met jou kan ik pratenwrote:Prachtig... Ruben "Altijd van de Kaart" Achterberg heeft me verwijderd van FB. Trololol! Meneer kan de waarheid niet aan. Dat ie maar snel mag spartelen op een feest oiv drugs. Ik neem er nog een pilsje op!.
Deze heer is dan ook niet meer welkom op mijn epische pre en afterparty's.
Ge zijt gegroet meneer de Dipkoning!... ga je naar loudness, want met jou wil ik best wel een pils drinken! En nee, geen Pills maar PILS
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Bierrrrrrr.... Heb ik vanmiddag ook goed genuttigd in het zonnetje!wrote: Gezellig! 4 man bieren!
K
Nog iets anders wat je goed hebt genuttigd? haha no im just kidding mangwrote:Bierrrrrrr.... Heb ik vanmiddag ook goed genuttigd in het zonnetje!wrote: Gezellig! 4 man bieren!
Genietmomentje dat 2 dagen na PRSPCT thera in de buurt weer de boel op stelten mag zetten
C
Ja. water en paracetamol op het moment...wrote:Nog iets anders wat je goed hebt genuttigd? haha no im just kidding mangwrote:Bierrrrrrr.... Heb ik vanmiddag ook goed genuttigd in het zonnetje!wrote: Gezellig! 4 man bieren!
Genietmomentje dat 2 dagen na PRSPCT thera in de buurt weer de boel op stelten mag zetten
Ja.. Vanochtend. Pillen.. Hele grote roze. 2 stuks zelfs! 400 mg. Ibuprofen!wrote:Nog iets anders wat je goed hebt genuttigd? haha no im just kidding mangwrote:Bierrrrrrr.... Heb ik vanmiddag ook goed genuttigd in het zonnetje!wrote: Gezellig! 4 man bieren!
A
Bijpakkenwrote:Ja. water en paracetamol op het moment...
Zit die teef nu ook aan jou kop te zeuren?wrote:Ja. water en paracetamol op het moment...
K
wrote:Bijpakkenwrote:Ja. water en paracetamol op het moment...
Ik bedoelde het niet tegen jou trouwens hoor Chris
C
hier zijn ze wit en 600 mgwrote:Ja.. Vanochtend. Pillen.. Hele grote roze. 2 stuks zelfs! 400 mg. Ibuprofen!
Jup, wordt weer tijd, voel me kies weer zeuren!wrote:Bijpakkenwrote:Ja. water en paracetamol op het moment...
Nee, mijn verstandkies, die teef kun je nog wegdouwen!wrote:Zit die teef nu ook aan jou kop te zeuren?wrote:Ja. water en paracetamol op het moment...
Nee, mijn verstandkies, die teef kun je nog wegdouwen![/quote]wrote:Zit die teef nu ook aan jou kop te zeuren?wrote:Ja. water en paracetamol op het moment...
Trekken die handel
K
trekken?

Ik was nog maar een kleine jongen toen ik mij begon te interesseren in bloemen, madeliefjes, roosjes en tulpjes, ik vond ze allemaal even mooi. Ik besloot na een tijdje dat ik er nog wat meer mee wilde doen, dus ik ging bij een corso. Ik had hier niet veel tijd voor omdat ik een heeeeeele harde werker ben, maar in de tijd die ik over had ging ik zoveel mogelijk bloemetjes plakken, en dat zonder drugs te gebruiken. Na een lange tijd gezwoegd te hebben wat is dit het resultaat:
View on YouTube
Hier was ik bij, hier..was ik....BIJ
Emotioneelste moment uit mijn levem
View on YouTube
C
cool story bro
, je zou boeken moeten gaan schrijven... de emotie die je daar inlegt.. pff, het raakt me...
wacht ff, ff bijpakken, die paracetamol
wacht ff, ff bijpakken, die paracetamol
Je bent toch wel een fucking held hoor!wrote:Ik was nog maar een kleine jongen toen ik mij begon te interesseren in bloemen, madeliefjes, roosjes en tulpjes, ik vond ze allemaal even mooi. Ik besloot na een tijdje dat ik er nog wat meer mee wilde doen, dus ik ging bij een corso. Ik had hier niet veel tijd voor omdat ik een heeeeeele harde werker ben, maar in de tijd die ik over had ging ik zoveel mogelijk bloemetjes plakken, en dat zonder drugs te gebruiken. Na een lange tijd gezwoegd te hebben wat is dit het resultaat:
View on YouTube
Nou... Kind.. Pak een lolly.. En gas drop!wrote:Ik was nog maar een kleine jongen toen ik mij begon te interesseren in bloemen, madeliefjes, roosjes en tulpjes, ik vond ze allemaal even mooi. Ik besloot na een tijdje dat ik er nog wat meer mee wilde doen, dus ik ging bij een corso. Ik had hier niet veel tijd voor omdat ik een heeeeeele harde werker ben, maar in de tijd die ik over had ging ik zoveel mogelijk bloemetjes plakken, en dat zonder drugs te gebruiken. Na een lange tijd gezwoegd te hebben wat is dit het resultaat:
View on YouTube
A
_0-
C
Pommer, biertje bijpakken, je praat nuchter!
Goed ideewrote:Pommer, biertje bijpakken, je praat nuchter!
C
cheers, heb er hier ook eentje open getrokken...wrote:Goed ideewrote:Pommer, biertje bijpakken, je praat nuchter!Proost!
A

K
je weet hoe slecht paracetamol met alcohol is?wrote: cheers, heb er hier ook eentje open getrokken...