In Tiel om kwart voor 11 
Jammerwrote:In Tiel om kwart voor 11
Succes alvast
Jammerwrote:In Tiel om kwart voor 11
Jij ook natuurlijk! Voor de 2e keer toch?wrote:Succes alvast
3maal scheepsrechtwrote:Helaas wel, ben nog steeds boos dat ik de eerste keer ben gezak, had niet eens echt een fout gemaakt.
Ben 2 keer vergeten na te controleren met kijkenHeb alleen maar in woonwijken gereden en nog niet eens 5 mins op de snel weg. Kuttere route kun je dus niet krijgen. Elk straatje in gekeken enzo. En dan laten ze je nog zakken
![]()
![]()
Rij instructeur was mee gereden en die vond het ook belachelijk dusja. Ben nog al genaait.
Succes gozer ;-)wrote:Ik ook!wrote:Gefeliciteerd !! Ik mag de 4de opwrote:Geslaagd voor rijexamen![]()
OT: View on SoundCloud

Ik hoor steeds vaker dat iedereen de 1e keer zakt, bijna iedereen die ik ken onderhand en meestal gaat het, net als bij jou, om onbenullige dingen. Bijvoorbeeld bij een maat laatste vrijdag was hij gezakt omdat hij wild reed, z'n rij-instructeur was het er ook al niet mee eens. Naja, we hopen voor het beste natuurlijk!wrote:Helaas wel, ben nog steeds boos dat ik de eerste keer ben gezak, had niet eens echt een fout gemaakt.
Ben 2 keer vergeten na te controleren met kijkenHeb alleen maar in woonwijken gereden en nog niet eens 5 mins op de snel weg. Kuttere route kun je dus niet krijgen. Elk straatje in gekeken enzo. En dan laten ze je nog zakken
![]()
![]()
Rij instructeur was mee gereden en die vond het ook belachelijk dusja. Ben nog al genaait.
Thanks!wrote:Succes gozer ;-)
Je lult, want er is ook maarzo 1 heel knakworstje in gegaan!wrote:Damn.. Ik ben nu zwaar aan het genieten van mn broodje. Waarom ik ervan geniet. Het is het eerst wat ik eet sinds zaterdagavond. De mensen die bij me in de auto van Masters of Hardcore gezeten hebben weten waarom.
het zal ook wel eens niet. ik was er in elk geval niet sculdig aan!wrote:Dat er weer een vrouwlijk-welkoms topic gesneuveld is
Ben pas 1 keer op geweestwrote: 3maal scheepsrecht
Je reactie in Zever was reden genoeg om die te sluiten...wrote:het zal ook wel eens niet. ik was er in elk geval niet sculdig aan!wrote:Dat er weer een vrouwlijk-welkoms topic gesneuveld is![]()
het was preventief!
Jaag je ze weer lekker de kast op mienjonkiewrote:Hardtraxx vandaag
Jup, op verschillende topics is het weer een grote liefdewrote:Hardtraxx vandaag