Followers me telefoon gaat over ring ring ik neem op ik hoor lexXx met priester van nindo ik denk van huh deze mowfucker belt me nooit kill
Dus hij wilt zeker geld lenen me auto of hij wilt advies 1 van die 3 opeens zegt hij lexXx weetje welke chickies ik neuk kill?
Ik zeg nigger bel jij mij kwart over half 3 sochtens hier voor hij zegt nooooo kill sorry lexxx ik word beroemd kill ik zeg priester je moer
Ten eerste bel mij niet kwart over half 3 sochtens ten 2e ik heb schijt wie je neukt al neuk je beatrix man en ten 3e wie the fuck neuk je
Want nu wil ik het wel weten kleine rat nog zwarter dan akon belt mij kwart over half 3 dus ik vraag hem G wie neuk jij ?
Hij zegt nau lexxx ik neuk ze alle 3 ik zeg pfff wie man wat alle 3 man hij zegt lexxx jij gaat het nooit geloven dus ik hang in ze fucking
Oor op want kill ik heb geen tijd man kwart over half 3 mij wakker bellen voor bulshit eindstand me tel gaat over ring ring ik neem op
En hoor priester keihard schreeuwen IK NEUK ALLE 3 the KARDASHIANS LEXXX!!! Please hang niet op lexxx dus ik zeg pries fuck you fuck nega
Fuck keizer fuck heel nindo jullie zijn allemaal aan de crack laatst stuurde je me ook een sms van lexxx