Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

In Tiel om kwart voor 11 :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:59 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
In Tiel om kwart voor 11 :P

Jammer ;)

Succes alvast :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Succes alvast :thumbsup:

Jij ook natuurlijk! Voor de 2e keer toch?
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:20 

Hardtraxxer

Helaas wel, ben nog steeds boos dat ik de eerste keer ben gezak, had niet eens echt een fout gemaakt.

Ben 2 keer vergeten na te controleren met kijken :/ Heb alleen maar in woonwijken gereden en nog niet eens 5 mins op de snel weg. Kuttere route kun je dus niet krijgen. Elk straatje in gekeken enzo. En dan laten ze je nog zakken :thumbdown: :thumbdown:

Rij instructeur was mee gereden en die vond het ook belachelijk dusja. Ben nog al genaait.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:47 

Davy schreef:
Helaas wel, ben nog steeds boos dat ik de eerste keer ben gezak, had niet eens echt een fout gemaakt.

Ben 2 keer vergeten na te controleren met kijken :/ Heb alleen maar in woonwijken gereden en nog niet eens 5 mins op de snel weg. Kuttere route kun je dus niet krijgen. Elk straatje in gekeken enzo. En dan laten ze je nog zakken :thumbdown: :thumbdown:

Rij instructeur was mee gereden en die vond het ook belachelijk dusja. Ben nog al genaait.

3maal scheepsrecht :)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:50 

Donateur

patrickjeb schreef:
Davy schreef:
Rik schreef:
Geslaagd voor rijexamen :yay:

Gefeliciteerd !! Ik mag de 4de op :D :D

Ik ook! :lol:

OT:

Succes gozer ;-)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:07 

Hardtraxx Addict

Wat is het toch fijn om van je schulden af te zijn :cool: :$ !
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:54 

Mijn dinnetje (L)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:25 

Followers me telefoon gaat over ring ring ik neem op ik hoor lexXx met priester van nindo ik denk van huh deze mowfucker belt me nooit kill
Dus hij wilt zeker geld lenen me auto of hij wilt advies 1 van die 3 opeens zegt hij lexXx weetje welke chickies ik neuk kill?
Ik zeg nigger bel jij mij kwart over half 3 sochtens hier voor hij zegt nooooo kill sorry lexxx ik word beroemd kill ik zeg priester je moer
Ten eerste bel mij niet kwart over half 3 sochtens ten 2e ik heb schijt wie je neukt al neuk je beatrix man en ten 3e wie the fuck neuk je

Want nu wil ik het wel weten kleine rat nog zwarter dan akon belt mij kwart over half 3 dus ik vraag hem G wie neuk jij ?
Hij zegt nau lexxx ik neuk ze alle 3 ik zeg pfff wie man wat alle 3 man hij zegt lexxx jij gaat het nooit geloven dus ik hang in ze fucking
Oor op want kill ik heb geen tijd man kwart over half 3 mij wakker bellen voor bulshit eindstand me tel gaat over ring ring ik neem op
En hoor priester keihard schreeuwen IK NEUK ALLE 3 the KARDASHIANS LEXXX!!! Please hang niet op lexxx dus ik zeg pries fuck you fuck nega
Fuck keizer fuck heel nindo jullie zijn allemaal aan de crack laatst stuurde je me ook een sms van lexxx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:30 

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:46 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:

Ik hoor steeds vaker dat iedereen de 1e keer zakt, bijna iedereen die ik ken onderhand en meestal gaat het, net als bij jou, om onbenullige dingen. Bijvoorbeeld bij een maat laatste vrijdag was hij gezakt omdat hij wild reed, z'n rij-instructeur was het er ook al niet mee eens. Naja, we hopen voor het beste natuurlijk!

TiMOTHYb schreef:
Succes gozer ;-)

Thanks! :)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:27 

Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:08 

Hardtraxx Elite

Damn.. Ik ben nu zwaar aan het genieten van mn broodje. Waarom ik ervan geniet. Het is het eerst wat ik eet sinds zaterdagavond :P. De mensen die bij me in de auto van Masters of Hardcore gezeten hebben weten waarom. :P
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:00 

Dat er weer een vrouwlijk-welkoms topic gesneuveld is :lol:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Damn.. Ik ben nu zwaar aan het genieten van mn broodje. Waarom ik ervan geniet. Het is het eerst wat ik eet sinds zaterdagavond :P. De mensen die bij me in de auto van Masters of Hardcore gezeten hebben weten waarom. :P

Je lult, want er is ook maarzo 1 heel knakworstje in gegaan!
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:28 

Chris Two schreef:

het zal ook wel eens niet. ik was er in elk geval niet sculdig aan! :surrender:
het was preventief!
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:38 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 2:10 komt een jochie dat bij mij in de klas heeft gezeten (die kerel die op die foto staat) :lol: Autistisch, heel stil, nerd, je weet wel wat voor type.. En dan krijg je zoiets :lol: Die naam ook.. 'Doomer'
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:52 

Hardtraxx Crew

Neder-Engels :sick:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:45 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
3maal scheepsrecht :)

Ben pas 1 keer op geweest ;)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:47 

biscuit schreef:
Chris Two schreef:

het zal ook wel eens niet. ik was er in elk geval niet sculdig aan! :surrender:
het was preventief!

Je reactie in Zever was reden genoeg om die te sluiten...
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:18 

Hardtraxxer

Friet stoofvlees :drool:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx vandaag (L)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Hardtraxx vandaag (L)

Jaag je ze weer lekker de kast op mienjonkie :loving:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:53 

Henk-Jan schreef:
Hardtraxx vandaag (L)

Jup, op verschillende topics is het weer een grote liefde (L)
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic