dikke observatie door Indicator.. lolwrote:Geloof het misschien wel, zo'n dikke tieten heeft ze volgensmij in het echt niet:P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
C
Haha ja als ze recht tegenover je zit in de bus, kun je makkelijk observeren he 
Ja, die is van The Prophet toch?
Ik vind hem iig beter dan One Moment en z'n remuxxenwrote:Ja, die is van The Prophet toch?
18-jarig jongetje die een contract heeft bij Fusion.wrote:Ja, die is van The Prophet toch?
hij staat op defqon in de purple als Rebourne.
wrote:18-jarig jongetje die een contract heeft bij Fusion.wrote:[Ja, die is van The Prophet toch?

Kijk nou ff goed naar die naam dat is gewoon The Prophet hoor.wrote: 18-jarig jongetje die een contract heeft bij Fusion.
Iddwrote:Kijk nou ff goed naar die naam dat is gewoon The Prophet hoor.wrote: 18-jarig jongetje die een contract heeft bij Fusion.
Goedemiddag parvus en hoe was het onder uw steen?
Hoezo levensgevaarlijk? Eén fakkel hoeft maar het doek te raken en er verbranden duizenden mensen. Ach ja, het zijn de slimsten niet, die Turken.
gepubliceerd op 21 maart '12 11:02wrote:Goedemiddag parvus en hoe was het onder uw steen?
Haha.
Pithune
. Hoe kinderachtig kun je zijn zeg...
Ja, ik ben wel op de hoogtewrote:18-jarig jongetje die een contract heeft bij Fusion.wrote:Ja, die is van The Prophet toch?
Jij blijkbaar niet
Hoezowrote:En HAP deed de moderator.
Idd, dat die gast zo makkelijk haptwrote:Pithune. Hoe kinderachtig kun je zijn zeg...
Volgens mij is het echt zo'n politiek correcte gozer, die niks over zich wilt laten zeggen
Shadow Interaction @SI_TSM

Define 'haattraxx': babycreche. Een groep met kinderen die elkaar napraten, in volle trots. Geadviseerd wordt de plek te mijden.
Post van 2010 van Tita:

Naar 2 jaar is het nog precies ditwrote:Helaas denkt Pithune dat zijn tracks toch wel interessant zijn voor de meerderheid en ondanks dat ik het hem van harte gun had ik de afgelopen tijd een beetje genoeg van zijn gezeur en geklaag aan mijn adres over verschillende dingen. Lijkt me in een wereldje waar je door een groot deel word bekritiseerd het verstandig is om de mensen die zo netjes zijn om je niet af te vallen in het publiek niet zonder reden te gaan afzeiken![]()
Aangezien Pithune dit wel nodig vond heb ik een keer in het publiek laten zien wat een groot deel van de mensen nou daadwerkelijk van zijn track vinden. Geen opbouwende feedback, maar gewoon kei hard dat het lachwekkend slecht is. Wie weet opent het de ogen van hem, maar lijkt me niet.