Ik kom net een meisje tegen op facebook die paap van der achternaam heet. 
q-dance feestfabriek dvd'tje weer een keer opgezet 
Hehehewrote:Ik kom net een meisje tegen op facebook die paap van der achternaam heet.
HOERA! IK HEB MIJN RIJBEWIJS TERUG!

lol
me ma had me opa aan telefoon
uitkomst van het gesprek....aangezien me broer net ze rijbewijs heeft gehaald vond ie het zielig dat ik geen rijbewijs heb
dus ik moet van me opa me rijbewijs halen en word dus gesponsord xD
me ma had me opa aan telefoon
uitkomst van het gesprek....aangezien me broer net ze rijbewijs heeft gehaald vond ie het zielig dat ik geen rijbewijs heb
dus ik moet van me opa me rijbewijs halen en word dus gesponsord xD
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
weekend, ppilze, morge reverze , zin in! 
wrote: View on YouTube
Sowieso is hij een eindbaas, On Your Knees luister ik nog regelmatig als één van de weinige hardcore platen.
Pole Position is ook waanzinnig vet! Al moet ik zeggen dat ik ondertussen al aardig in de hardcore sfeer ben gekomen, vandaag zelfs Ruffneck's laatste release binnen gehaald
en dat klinkt als muziek in de oren
.
Die Enzyme K7 release?wrote:Pole Position is ook waanzinnig vet! Al moet ik zeggen dat ik ondertussen al aardig in de hardcore sfeer ben gekomen, vandaag zelfs Ruffneck's laatste release binnen gehaalden dat klinkt als muziek in de oren
.
Zo ja, is niet alleen van Ruffneck he
Had je vanmiddag al gevraagd in de shoutwrote:Die Enzyme K7 release?wrote:Pole Position is ook waanzinnig vet! Al moet ik zeggen dat ik ondertussen al aardig in de hardcore sfeer ben gekomen, vandaag zelfs Ruffneck's laatste release binnen gehaalden dat klinkt als muziek in de oren
.
Zo ja, is niet alleen van Ruffneck he
A
Drivum - Unforeseen 
Heb regelmatig Noize Suppressor opstaan. Luister bijna nooit hardcore, maar dat vind ik toch wel echt geweldig.
A
C
Noize Suppresor is gewoon goud, hij heeft z'n eigen sound gemaakt en dat is al genieten zat!
A
9 liter Ben & Jerry's gewonnen(postcode loterij), 4 ervan coockie dough

W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
owyeah zo reverzeeee 
Dadelijk even eten en dan in de auto naar Deurne om n Virus B te gaan kopen 
View on YouTube
Luisteren het is het waard

Ik weet niet of dit nou echt dubstyle is (is wel zo released) maar ik ben er echt verliefd op
Wat een melodie en die fluit erbij
(3:04 echt dikke kippevel
) Stuk beter dan die nomansland onzin.
Luisteren het is het waard
Ik weet niet of dit nou echt dubstyle is (is wel zo released) maar ik ben er echt verliefd op
Wat een melodie en die fluit erbij