Heldennummerwrote:View on YouTube
Ik brak je been met een baksteen
Je zakte door je lemen dak heen
Met een natte zeem strak om je zak heen
Al hun nummers zijn bruut
En bazend dat ze het gewoon voor de lol in elkaar flansen.
Heldennummerwrote:View on YouTube
haters be hatinwrote:Een discussie op mijn gezichtboek tussen 2 mensen![]()
De ene had een defqoncode weten te bemachtigen, zegt de ander dat is een kutfeest. Alleen maar dagjesmesen, vraagt ze daarna: Ga je nog naar scantraxx en decibel?.... Ja juist daar komen geen dagjesmensen
![]()
![]()
![]()
![]()
Via Noisia (main alias) ben ik er gekomen, leuk zo voor af en toe een keertje iets tussendoorwrote:Heldennummerwrote:<Huilende Rappers - Butje>
![]()
Al hun nummers zijn bruut
En bazend dat ze het gewoon voor de lol in elkaar flansen.
Owh nee hoor, vind het gewoon komisch dat ze Defqon een kutfeest vind door de dagjesmensen. Terwijl je ze daar net zo goed tegenkomtwrote:haters be hatinwrote:Een discussie op mijn gezichtboek tussen 2 mensen![]()
De ene had een defqoncode weten te bemachtigen, zegt de ander dat is een kutfeest. Alleen maar dagjesmesen, vraagt ze daarna: Ga je nog naar scantraxx en decibel?.... Ja juist daar komen geen dagjesmensen
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:View on YouTube
wrote:Me Pa teruggepakt, hij had poosje terug een rode peper tussen me tosti gedaan, ik heb hem op dezelfde manier ook naar de kraan laten rennen
Hebben vrienden laatst bij mij ook gedaan toen ik dronken was. Alleen dan met hele pittige pesto.wrote:Me Pa teruggepakt, hij had poosje terug een rode peper tussen me tosti gedaan, ik heb hem op dezelfde manier ook naar de kraan laten rennen
Wat vind je van deze dan? Staat al de hele dag op repeat.wrote:boringgggg
gebeurt niks in dat nummer man
Die heb ik laatst ook terug gekekenwrote:De epische serie DBZ terugkijken![]()
Ben nu bij de Cell games saga