Supervulkaan!!wrote:Nu ontzettend hard gaan kakken
Balen dat je een bestand voor school bent kwijtgeraakt, je avondplanning omgooien om het opnieuw te maken en hem uiteindelijk toch nog vinden verstopt op de harde schijf van m'n schoolaccount. 
Tis geluktwrote:Supervulkaan!!wrote:Nu ontzettend hard gaan kakken
Fijn om te wetenwrote:Tis geluktwrote:Supervulkaan!!wrote:Nu ontzettend hard gaan kakken
Goed bezigwrote:Balen dat je een bestand voor school bent kwijtgeraakt, je avondplanning omgooien om het opnieuw te maken en hem uiteindelijk toch nog vinden verstopt op de harde schijf van m'n schoolaccount.
Mooi man!! Hoeveel op de schaal van richter?wrote:Tis geluktwrote:Supervulkaan!!wrote:Nu ontzettend hard gaan kakken
Zo dat is een flinke, zal wel niet meer veel overeind staan daar!
Dit tegenkomen op youtube en terug denken aan die tijd dat we allemaal met angerfist aan op het schoolplein rond liepen (basisschool ofso)
View on YouTube
View on YouTube
En de meeste nummers waren niet eens van angerfist, zoals Spook enzo 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Limewire FTW
Loserwrote:En de meeste nummers waren niet eens van angerfist, zoals Spook enzo
nja ze hadden iig erg veel nummers nagemaakt, maarja hoe konden wij dat weten met 0 kennis van muziek en 10 of 11 jaar oudwrote:Loserwrote:En de meeste nummers waren niet eens van angerfist, zoals Spook enzoOok te lomp gewoon. Vreselijke sounds. Of was die juist wel weer van Angerfist?
Spook ja. Maar Loser dan?wrote:Was Ghost Connexion van Triax & Partyraiserwrote:Loserwrote:En de meeste nummers waren niet eens van angerfist, zoals Spook enzoOok te lomp gewoon. Vreselijke sounds. Of was die juist wel weer van Angerfist?
.
kijk dat geniale beest/ding/pop gaan dan 
Serieus?
Is Loser niet gewoon van Angerfist? Dat is mijn ultieme jeugdplaat.
Groep 8 op het schoolplein altijd, haha.
Hij is in ieder geval nooit uitgekomen. Maar de lyrics komen alleen overeen met de plaat (volgens Lololyrics). Ik hou het op een amateurwerkje.wrote:Serieus?
haha er waren meer die angerfist aanhadden op de basisschoolwrote:Serieus?
Ik zeg ook niet dat die goed iswrote:Hij is in ieder geval nooit uitgekomen. Maar de lyrics komen alleen overeen met de plaat (volgens Lololyrics). Ik hou het op een amateurwerkje.wrote:Serieus?
A
Na Attention en Fight For Survival nog zo'n plaat met WEWEWEWEWEWEWEW screeches
View on YouTube
Goo0o0o0osebumps
View on YouTube
Goo0o0o0osebumps
Iddwrote:Dit tegenkomen op youtube en terug denken aan die tijd dat we allemaal met angerfist aan op het schoolplein rond liepen (basisschool ofso)
View on YouTube
en bij mij is het nooit weggegaan
Met amateur bedoel ik ook alleen hobbyist in dit geval. Niet per se de kwaliteit.wrote:Ik zeg ook niet dat die goed iswrote:Hij is in ieder geval nooit uitgekomen. Maar de lyrics komen alleen overeen met de plaat (volgens Lololyrics). Ik hou het op een amateurwerkje.wrote:Serieus?
Groep 8 op het schoolplein altijd, haha.Gewoon stukje nostalgie, haha.