Eindelijk het Kanghaskan, Cubone & Marowak mysterie snappen...
Wellus, Cup-A-Soup is altijd een genietmomentje..wrote:Nietus
Fotowinkelaar..
Wellus, Cup-A-Soup is altijd een genietmomentje..wrote:Nietus
wrote:Wellus, Cup-A-Soup is altijd een genietmomentje..wrote:Nietus
Fotowinkelaar..
Hij e-mailt me de hele tijd, maar ik heb een 'Out-of-office' melding aanwrote:Loop je nu ook weg voor je werkgever?
Het is maaar goed dat je dat laatste erbij zet, zat echt ff te kijken van WTFwrote:de bruin-achtige saus met bruine brokjes die ik nu mijn mond stop
sateballetjes!
Haha heel facebook staat er vol mee.wrote:Keihard aan het genieten van Kakhiel-plaatjes. Helemaal mijn straatje qua humor.
"Oh here's one, daddy!"wrote:"I am Andrew Ryan, and I am here to ask you a question. Is a man not entitled to the sweat of his brow?
'No,' says the man in Washington, 'it belongs to the poor.'
'No,' says the man in the Vatican, 'it belongs to God.'
'No,' says the man in Moscow, 'it belongs to everyone.'
I rejected those answers. Instead, I chose something different. I chose the impossible. I chose...
Rapture.
Kippenvel-momentje
haha ja dat had ik ookwrote:Had ik 2 weken geleden ook, genieten is datwrote:als je een een film aan het kijken bent en opeens een stukje tekst hoort wat ook in een hardstyle/hardcore nummer zitZeker als je dan mee begint te praten en iedereen opeens kijkt van wtf
Je bedoelt Hamunaptra ft. Ruffneck & Ophidian - Flying Saucer zeker...en ja, zeker een genietmomentjewrote:Humanptra & Ophidian - Flying Source