Ja ja, dat weet jijwrote:En ik weet lekker wiewrote: Heel lief/ mooi/ grappig meisje ontmoet![]()
Snap ikwrote: Pff, voel me nu weer zwaar beledigd! Dat snap je hopelijk wel
Ja ja, dat weet jijwrote:En ik weet lekker wiewrote: Heel lief/ mooi/ grappig meisje ontmoet![]()
Snap ikwrote: Pff, voel me nu weer zwaar beledigd! Dat snap je hopelijk wel
waarschijnlijk omdat als ie t niet doet hij op de bank moet slapenwrote:haha nee valt meewrote:Hij zit aardig onder de duim, of wat?wrote:HEHE eindelijk is m'n gootsteen niet meer verstopt, kan ik (henk-jan) dus weer eindelijk normaal afwassen
hij is gewoon heel erg behulpzaam
Awh nice man, hoop dat het wat wordt!wrote:Ja ja, dat weet jijwrote:En ik weet lekker wiewrote: Heel lief/ mooi/ grappig meisje ontmoet![]()
Morgen en/of zaterdag zie ik d'r weer. Kan best wel wat worden denk ik.
Gezien de WhatsApp gesprekken komt dat wel goedwrote: Awh nice man, hoop dat het wat wordt!ze zag er inderdaad goed uit
Sinds wanneer heb jij WhatsApp? En weet ik hier niks van?!wrote:Gezien de WhatsApp gesprekken komt dat wel goedwrote: Awh nice man, hoop dat het wat wordt!ze zag er inderdaad goed uit
Sinds dinsdagwrote:Sinds wanneer heb jij WhatsApp? En weet ik hier niks van?!wrote:Gezien de WhatsApp gesprekken komt dat wel goedwrote: Awh nice man, hoop dat het wat wordt!ze zag er inderdaad goed uit
Dat zijn inderdaad altijd epische gesprekkenwrote: Sinds dinsdagOok een genietmomentje trouwens.
Eindelijk kan ik meepraten met het groepsgesprek op WhatsApp met de vriendengroep
Ik zit er nu in 3 (werk/vrienden/klas) had toen een week geen telefoon, kom je terug. 1735 new messageswrote:groepsgesprekken zijn soms wel irritant![]()
als je je er ff buite wil houden word je echt gestoord van al die meldingen hahaha
maar dan isset weer kut dat je niet weet wat er gebeurtwrote:Je kunt op whatsapp puur voor groepsgesprekken tril/geluid uitzetten.
Ideaaal. Heb ook heel wat groepsgesprekken
Goed bevallen?wrote:Terug zijn van 1e werkdag is een genietmomentje.
Dat is toch normaal?wrote:
Ja opzich wel, maar was wel best lang. Van 7:30 tot 17:00.
Lang zegt iewrote:Ja opzich wel, maar was wel best lang. Van 7:30 tot 17:00wrote:Goed bevallen?wrote:Terug zijn van 1e werkdag is een genietmomentje.
.
Je bent pas 14, best lang dan idd. Waar werk je?wrote:Piemels ik ben nog maar een klein jongetje hoor.
In een gat? Niet erin gevallen hoop ik.wrote:Hier in het gat bij een kwekerijwrote:Je bent pas 14, best lang dan idd. Waar werk je?wrote:Piemels ik ben nog maar een klein jongetje hoor.
.