Die komen zaterdag bij ons in de Xinix in Nieuwendijk, flink klappenwrote:http://lsdb.nl/set/105020/sinister-souls-scum-podcast-1-09-02-12.html
voor de mensen die van zieke harde dubstep houden
C
Hardtraxxer
50 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Ja klopt, maar als je je adres geeft, hoe weten ze je mail danwrote:weet ik, maar dan laten ze alsnog weten of je wint of niet... is netjes van een organisatie!
is helaas niet om de hoek bij mijwrote:Die komen zaterdag bij ons in de Xinix in Nieuwendijk, flink klappenwrote:http://lsdb.nl/set/105020/sinister-souls-scum-podcast-1-09-02-12.html
C
Hardtraxxer
50 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Jammer, komen namelijk wel vaker vette avonden zoals technowrote:is helaas niet om de hoek bij mijwrote:Die komen zaterdag bij ons in de Xinix in Nieuwendijk, flink klappenwrote:http://lsdb.nl/set/105020/sinister-souls-scum-podcast-1-09-02-12.html
Een date met Andre Pronk hebben tijdens carnaval 
Nee he, niet die ventwrote:Een date met Andre Pronk hebben tijdens carnaval
C
Iemand die open en bloot op FB zet dat het bij hem indrinken is vanavond incl. adres!
Ik heb meteen erop gereageerd dat ik het vast rond zal sturen dat wij ook komen + nog aantal andere, gratis indrinken bij iemand die je niet kent.. genieten toch?
Hij meteen: Nee nee, is voor mijn vrienden dit dat.
ik zo: ja, is dit toch ook, voor je facebookvrienden
Edit: hij heeft het allemaal moeten verwijderen omdat zijn mama boos werd xD
Ik heb meteen erop gereageerd dat ik het vast rond zal sturen dat wij ook komen + nog aantal andere, gratis indrinken bij iemand die je niet kent.. genieten toch?
Hij meteen: Nee nee, is voor mijn vrienden dit dat.
ik zo: ja, is dit toch ook, voor je facebookvrienden
Edit: hij heeft het allemaal moeten verwijderen omdat zijn mama boos werd xD
Is nooit weggeweest!?wrote:Eindelijk fifa terug op de ps3
Fifa 12? Hoe heet je?
M'n pa, die Fight For Survival meefluit
en dan zegt ie dat ie hardstyle geen muziek vind 
je vergeet dat heel veel melodieen van vroegere nummers komtwrote:M'n pa, die Fight For Survival meefluiten dan zegt ie dat ie hardstyle geen muziek vind
dus waarschijnlijk hoort ie gewoon een melodietje uit zijn tijd
Net op Comedy Central de 'Sexual Thrill' scene voorbij zien komen 
Real Madrid 
Eigen schuld, maar wat beter met de kansen omgaan...
Eigen schuld, maar wat beter met de kansen omgaan...
E
daar wordt mn anus spontaan bleek van!
Daar is bij jou ook niet veel voor nodig..wrote:daar wordt mn anus spontaan bleek van!
robin-the-bosswrote:Is nooit weggeweest!?wrote:Eindelijk fifa terug op de ps3
Fifa 12? Hoe heet je?
D
Frequencerz & In-Phase - Fight for Survival

F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
vette plaat alleen die pitchkickswrote:Frequencerz & In-Phase - Fight for Survival
![]()
Niet alleen de pitch kicks, sowieso zijn de kicks in dat hele nummer slappe hap.wrote:vette plaat alleen die pitchkickswrote:Frequencerz & In-Phase - Fight for Survival
![]()
![]()