Omdat het buiten zo koud is. Een liedje om op te warmen
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
wrote:Omdat het buiten zo koud is. Een liedje om op te warmen
[youtube]http://i2.ytimg.com/vi/YmXR212SMTU/hqdefault.jpg[/youtube]
Ze moeten Frank de Boer inzetten bij de NS, die heeft al ervaring met slechte wissels.
Komen hier uit de buurt, vaaaaak zien optreden trouwenswrote:Omdat het buiten zo koud is. Een liedje om op te warmen
View on YouTube
Geen idee, misschien ook wel BK of TBK ofzo?wrote:Zit hij op UT ja? Welke studie danwrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten
What the fuck?wrote:Genietmoment: Een scheet laten waar iedereen last van heeft
Stuk voor stuk lekker.wrote:even in de oude doos: megasound, a new day, last of the mohicans, hate it or love it ,reloaded part 2, scantraxx roots, power of the mind, her voice remix wat een pareltjes stuk voor stuk# HHZ
Met de gedachte hier aan besloot ik Klos te joinen in een Cod2 server onder de naam rdcl rdmptn, en omdat we best vaak samen spelen. Dacht ik, dat heeft ie bij de eerste kill door. Maar hahaha niet dus.wrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten
Muahahwrote:
Helemaal niet grappigwrote:Met de gedachte hier aan besloot ik Klos te joinen in een Cod2 server onder de naam rdcl rdmptn, en omdat we best vaak samen spelen. Dacht ik, dat heeft ie bij de eerste kill door. Maar hahaha niet dus.wrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten![]()
Begon die natuurlijk met z'n verhaal dat ie vandaag naast Radical Redemption had gezeten.
Dus ik heel erg onder de indruk doen.
En ging ie vertellen dat ie 't album niet heel best vond.
Ik mooi mee lullen, dat ik uit polen kwam en Pavel heette.
Vroeg die of ik Hardtraxx kende...
Ik zeg ja en vraag 'm of ie Rik kent...
Zegt ie jaa, ken 'm in real life en vraagt waar ik 'm van kende...
Beetje lullen van Defqon 2010 enzo...
Whatsappt ie mij ondertussen, joh zit hier een pool op Cod2, Pavel of ik 'm kende![]()
Maar toen zei ik maar tegen 'm op xfire van Heeeee Pavel en toen werd ie gek.![]()
![]()
![]()
Wat mooi
Toen hij het nog enigszins kon, super vette track dit.wrote:View on YouTube
Best welwrote:Helemaal niet grappigwrote:Met de gedachte hier aan besloot ik Klos te joinen in een Cod2 server onder de naam rdcl rdmptn, en omdat we best vaak samen spelen. Dacht ik, dat heeft ie bij de eerste kill door. Maar hahaha niet dus.wrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten![]()
Begon die natuurlijk met z'n verhaal dat ie vandaag naast Radical Redemption had gezeten.
Whatsappt ie mij ondertussen, joh zit hier een pool op Cod2, Pavel of ik 'm kende![]()
Maar toen zei ik maar tegen 'm op xfire van Heeeee Pavel en toen werd ie gek.![]()
![]()
![]()
Wat mooi
wrote:https://hardtraxx.com/feesten/qlimax-2012-t23332.html#p846507
wrote:https://hardtraxx.com/feesten/qlimax-2012-t23332.html#p846507
En ook eentje voor Hardbass.. vlak achter elkaar. Verdacht..wrote:https://hardtraxx.com/feesten/qlimax-2012-t23332.html#p846507
wrote:
Hahah, geniale troll!wrote:Helemaal niet grappigwrote:Met de gedachte hier aan besloot ik Klos te joinen in een Cod2 server onder de naam rdcl rdmptn, en omdat we best vaak samen spelen. Dacht ik, dat heeft ie bij de eerste kill door. Maar hahaha niet dus.wrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten![]()
![]()
![]()
Wat mooi