Kaasbroodje
Moest toch lachen.wrote:Die is best divers idd, 't varieert van extreem kut tot best kutwrote:Wavolizerwrote: Idd. Noem zo is een artiest die wel divers is?
Moest toch lachen.wrote:Die is best divers idd, 't varieert van extreem kut tot best kutwrote:Wavolizerwrote: Idd. Noem zo is een artiest die wel divers is?

Ja, verzacht de pijn een heeeeee klein beetjewrote:Gefeliciteerd![]()
Waren al die gemiste feesten toch nog ergens goed voor
Gefeliciteerd gozer!wrote:Hoppa, eindelijk calculus gehaald![]()
Was mn laatste kans
[img]Like-a-Boss.jpg[/img]
wrote:intro Team Yellow Hard Bass 2010![]()
Haha, ik kwam toevallig Geck-o tegen van de week op schoolwrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten
Heb keel ontsteking dus m'n strot zit half dicht en m'n neus is ook verstopt omdat ik zwaar verkouden bne..wrote:Hoezo kan je dat niet dan?
Hah, toch best leukwrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten
Haha lachen, waar studeer jewrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten
Enschedewrote:Haha lachen, waar studeer jewrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten?
Wat zei je? ik heb je album illegaal binnen gehaald en vond m kut!wrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten
Zit hij op UT ja? Welke studie danwrote:Niet echt genietmomentje, maar wel een 'leuk' momentje: net in het college bleek ik naast Radical Redemption te zitten