Die opmerkingFestuca wrote:ik het plaatje van wesskeej haat
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Niet in een vensterbank op drie hoogRavenwood wrote:een tuinstoel is ook goed te doentwilightforce wrote:Ja. heb de leuke gewoonte op in de vensterbank te gaan zitten op driehoog. Vind mijn moeke heel leuk
door je media player scrollen en dan tracks opzetten die je echt al jaren niet meer hebt gehoord 
nu: Vorwerk - Vietnam
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Had ik laatst ook, een track die ik veel op had toen ik redelijk wat jumpstyle luisterde, DJ Joop - The Future, ontdekte hem maandje terug weer.HARDSTYLE_XD_tbse wrote:door je media player scrollen en dan tracks opzetten die je echt al jaren niet meer hebt gehoord
Grijsgedraaid
Die heb ik ook helemaal grijsgedraait, wat een kut kicks zitten er eigenlijk in 
Haha idd, ook niet normaal hoe vaak ik die vroeger luisterdeJolle wrote:Die heb ik ook helemaal grijsgedraait, wat een kut kicks zitten er eigenlijk in
Ja idd, kansloze ripoff.
Zit nu voor de lol ook ff Vietnam te luisteren. Ook IK heb die vroeger dood geluisterd(Ik was 12 :') ).
Wat een slecht nummer eigenlijk. Die leadsynth is wel erg zacht en slap en de kicks zijn de hardst gefaalde 909 kicks ooit
Zit nu voor de lol ook ff Vietnam te luisteren. Ook IK heb die vroeger dood geluisterd(Ik was 12 :') ).
Wat een slecht nummer eigenlijk. Die leadsynth is wel erg zacht en slap en de kicks zijn de hardst gefaalde 909 kicks ooit
de watte :p nog nooit van gehoord.hidde wrote:Ja idd, kansloze ripoff.
De blow die ik straks lekker voor slaapies ga roken
verdomme al heel de dag aan het leren 
In de zon liggen, in de wetenschap dat je de van de komende 7 dagen 6 vrij bent, alles van school hebt gehaald, zaterdag gaat feesten en het nog heel de week dit fucking heerlijke weer blijft 
Je Engels lerares de slappe lach geven!
Lerares: "En jullie weten waar de e van e-mail voor staat?"
Klas schreeuwt van alles.
Is het stil en ik zeg: "De e staat voor -mail."
Ik vond m best makkelijk, maar wel effectief haha.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
lekker een kapsalon eten 
Het staat overigens voor electronic, knap dat je klas stil blijftParvuz wrote:Je Engels lerares de slappe lach geven!![]()
Wel een heldenopmerking
-
C
Masoko Solo - Pessa Pessa....
net aangevragen bij Thunderdome Radio en ze draaien hem, en wordt nog lekker vermeld ook
net aangevragen bij Thunderdome Radio en ze draaien hem, en wordt nog lekker vermeld ook
-
G
Hoe kom je daar nou weer bijChukkels wrote:Het staat overigens voor electronic, knap dat je klas stil blijftParvuz wrote:Je Engels lerares de slappe lach geven!![]()
Wel een heldenopmerking
het staat voor entertainment
-
G
iemand met hele mooie ogen in de klas
In de hangmat liggen met Magic show podcast in de oren 
de fucking geniale Bass van de senheiser cx300ii oordopjes 
echt he, die heb ik ook, enige nadeel is dat ze vaak kapot gaan.Chukkels wrote:de fucking geniale Bass van de senheiser cx300ii oordopjes
ach dan maar weer nieuwe kopen 
vies goed geluid en ze zitten als gegoten. Ook nog eens vaak in de aanbieding bij de media markt dus wat wil een man nog meer?
vies goed geluid en ze zitten als gegoten. Ook nog eens vaak in de aanbieding bij de media markt dus wat wil een man nog meer?
dawasiknie wrote:In de zon liggen, in de wetenschap dat je de van de komende 7 dagen 6 vrij bent, alles van school hebt gehaald, zaterdag gaat feesten en het nog heel de week dit fucking heerlijke weer blijft
Podcast van The Magic Show luisteren tijdens de les

Idd, ben nu bezig aan m'n 3de paar Sennheisers binnen 1 jaar. Eerste was mijn schuld, ik plantte mijn stoel erop maar de tweede ging spontaan stuk.p-stylez wrote:echt he, die heb ik ook, enige nadeel is dat ze vaak kapot gaan.Chukkels wrote:de fucking geniale Bass van de senheiser cx300ii oordopjes
Genietmomentje:
-Sergio Ramos die de Copa Del Rey onder de bus laat vallen.
-De volgende tweet die ik las:
Serieus als je zo weinig voetbalverstand hebt, zeg dan maar gewoon niks. De auteur van die tweet faalde 3 keer harder dan Sergio Ramos.Hahahah David Villa is facking dom, laat ie de beker onder de bus vallen. #FAAL