Eindelijk weer een keer winnen met voetbal.
0-6 tegen Vios warmehuizen.
0-6 tegen Vios warmehuizen.
Vind je dat een geniet momentjehidde wrote:Haast hebben, snel omkleden en snel naar de voetbal rennen, daar aankomen en horen ''Uhh... Hidde? Je shirt zit binnenstebuiten!''
katamaran wrote:Topics als deze direct sluiten.
Beste allemaal,
Skaten morgen kan helaas niet doorgaan. Maandag beginnen we om 11 uur in de Bankras, neem daar je verslag mee naar toe.
Zorg ervoor dat iedereen dit komt te weten, help elkaar
Met vriendelijke groeten / Kind regards
... ...
Sportdocent / Mentor / Stagebegeleider
Hogeschool van Amsterdam
HES Hogeschool voor Economische Studies
Haha ik ken heturbandesigner wrote:Had ik vanmiddag, toen ik onder de douche stond. Had keihard Dark Symphony aanstaan, komt m'n moeder binnen, schrikt ze zich dood en vraagt zich hardop af waarom ik in hemelsnaam met dit soort muziek kan douchen
.
Ik ben trots op u!roberttt wrote:10 op me tentamen halen
Het is een 10 voor je tentamen halen. Bij deze ben je alsnog gezakt.roberttt wrote:10 op me tentamen halen
Dat ligt eraan misschien hebben ze wel een 10 op z'n tentamen gezet, dan staat er een 10 opdawasiknie wrote:Het is een 10 voor je tentamen halen. Bij deze ben je alsnog gezakt.roberttt wrote:10 op me tentamen halen
Ja mandawasiknie wrote:Een cijfer kan wel op je tentamen staan, maar een cijfer kan niet op je tentamen halen. Een klassiek geval van een contaminatie.