Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:59 

Hehe, heb je het opgenomen? kun je altijd nog een keer gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:59 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
Kerel die ik ken is vorige week zaterdag wezen stappen in Hengelo, met het 1e van z'n voetbalclub. Zijn ze in een cafe als een malle gaan zoepen. Allemaal helemaal van het padje, toen was het plan om nog een club in te gaan. Maar dat was een 18+ club, en hij is 17. Hij kwam er dus niet in, en een paar teamgenoten waren nog in het cafe, dus zij hij dat hij wel even terug ging naar dat cafe. Iemand wou nog meelopen, maar nee, meneer kon het zelf wel. Om een uur of 3 hij weer de straat op, is hij de weg kwijt geraakt en is hij op de stoep in slaap gevallen. Om 5 uur kwam de politie hem van straat plukken, ID moest hij laten zien en hij werd opgehaald door zijn ouders. Natuurlijk helemaal geen verhaal om van te genieten, het is wel grappig, maar ook behoorlijk stom. :P Maar het genietmomentje is dat hij vrijdag op de regionale TV kwam in een politieprogramma. Zie je hem daar met z'n zatte kop zitten, hartstikke lam. Ging ruim 10 minuten over hem, hahahaha. Prachtig, hij wist van niets. Dat is dan wel weer donders mooi. :lol:

lol zijn die beelden ergens ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha Katamaran :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:17 

gesprekken met jRn op msn waairk echt geen zak van snap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

Alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:09 

Hardtraxx Elite

Of niets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:14 

Hardtraxx Veteran

Californication :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:21 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz & E-Force- Attention. Wat een pareltje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 02:01 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Hehe, heb je het opgenomen? kun je altijd nog een keer gebruiken!

Kettingzaag schreef:
lol zijn die beelden ergens ?

Zijn er wel op internet, maar volgens mij niet de volledige versie. Er staat ergens een filmpje van een minuut of 5, maar wel geniaal om dat zo te zien. Morgen even opzoeken. xd

OT: Even dat slamhardstyle luisteren en toch nog tracks als Raver's Rules en Showtek - Virus horen, die 2e hoor je ook echt noooooit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Beheerder

Slamhardstyle draait vette platen inderdaad :thumbsup: valt me niks tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:37 

Hardtraxx Elite

Het valt mij inderdaad ook niet tegen, van mij mag ie wel in de ether komen hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Een shirtje van Deetox winnen! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

De VI van gisteren terugkijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:10 

Kraak... Piep...

Donderdag & Vrijdag vrij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:56 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
De VI van gisteren terugkijken :D

Hij was mooi :D
Hans Kraaij: Ja m'n ex kon wel wennen aan dat dorpje, maar niet aan mij xd Of dat ie teveel geld verloren heeft omdat ie zoveel van 'gaatjes houdt' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:02 

Thunderbird: steeds maar weer achter handige dingetjes komen in die applicatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

funny pics @ ht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

TimeTable van XXL Raw :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Net in de trein. Stapt zo'n neger naast mij op, pakt zijn jas op, maar hij maakte er echt een zwieper mee dus wat er zijn jaszak zat vloog eruit. Allemaal vloeitjes, tabak, wiet, heel die coupe meteen vol met een wietlucht xd Hij snel alles oprapen en wegwezen xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Net in de trein. Stapt zo'n neger naast mij op, pakt zijn jas op, maar hij maakte er echt een zwieper mee dus wat er zijn jaszak zat vloog eruit. Allemaal vloeitjes, tabak, wiet, heel die coupe meteen vol met een wietlucht xd Hij snel alles oprapen en wegwezen xd

Zo had ik vorig jaar een maat die nu helemaal vernegert is, waren we fucking stoned bij hem thuis aan het gamen, wouden we er nog een roken, liepen we naar buiten, in de gang vallen z'n vloeitjes uit z'n jaszak, raapt ze pa het op, Hey wat is dit?! Uhm, voor lange shaggies? Oké tot ziens!
Hoe dom kun je zijn, die pa is ook dominee dus denk niet dat hij het leuk had gevonden als hij wist wat het was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:34 

Avondeten! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:

Zo had ik vorig jaar een maat die nu helemaal vernegert is, waren we fucking stoned bij hem thuis aan het gamen, wouden we er nog een roken, liepen we naar buiten, in de gang vallen z'n vloeitjes uit z'n jaszak, raapt ze pa het op, Hey wat is dit?! Uhm, voor lange shaggies? Oké tot ziens!
Hoe dom kun je zijn, die pa is ook dominee dus denk niet dat hij het leuk had gevonden als hij wist wat het was :lol:

Dat ie domino is doet het hem helemaal :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

en ze stiefpa is dominee in het leger! :lol:
ze echte moeder en echte vader zijn zo christelijk als de pest en die kerel is nu net een moslim fucking grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Vrijdag vrij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:41 

Hardtraxx Elite

Klaar voor vandaag met leren, wat een ellende.... bwaaah
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic