Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
C
Hehe, heb je het opgenomen? kun je altijd nog een keer gebruiken!
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
katamaran wrote:Kerel die ik ken is vorige week zaterdag wezen stappen in Hengelo, met het 1e van z'n voetbalclub. Zijn ze in een cafe als een malle gaan zoepen. Allemaal helemaal van het padje, toen was het plan om nog een club in te gaan. Maar dat was een 18+ club, en hij is 17. Hij kwam er dus niet in, en een paar teamgenoten waren nog in het cafe, dus zij hij dat hij wel even terug ging naar dat cafe. Iemand wou nog meelopen, maar nee, meneer kon het zelf wel. Om een uur of 3 hij weer de straat op, is hij de weg kwijt geraakt en is hij op de stoep in slaap gevallen. Om 5 uur kwam de politie hem van straat plukken, ID moest hij laten zien en hij werd opgehaald door zijn ouders. Natuurlijk helemaal geen verhaal om van te genieten, het is wel grappig, maar ook behoorlijk stom. :P Maar het genietmomentje is dat hij vrijdag op de regionale TV kwam in een politieprogramma. Zie je hem daar met z'n zatte kop zitten, hartstikke lam. Ging ruim 10 minuten over hem, hahahaha. Prachtig, hij wist van niets. Dat is dan wel weer donders mooi. :lol:
lol zijn die beelden ergens ?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahahahaha Katamaran :lol: :lol:
G
gesprekken met jRn op msn waairk echt geen zak van snap xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Alles
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Of niets...
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Californication :yay:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Frequencerz & E-Force- Attention. Wat een pareltje :loving:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Chris Two wrote:Hehe, heb je het opgenomen? kun je altijd nog een keer gebruiken!
Kettingzaag wrote:lol zijn die beelden ergens ?
Zijn er wel op internet, maar volgens mij niet de volledige versie. Er staat ergens een filmpje van een minuut of 5, maar wel geniaal om dat zo te zien. Morgen even opzoeken. xd

OT: Even dat slamhardstyle luisteren en toch nog tracks als Raver's Rules en Showtek - Virus horen, die 2e hoor je ook echt noooooit! :worship:
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Slamhardstyle draait vette platen inderdaad :thumbsup: valt me niks tegen.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Het valt mij inderdaad ook niet tegen, van mij mag ie wel in de ether komen hoor :)
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Een shirtje van Deetox winnen! :clap: :yay:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
De VI van gisteren terugkijken :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Donderdag & Vrijdag vrij :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Henk-Jan wrote:De VI van gisteren terugkijken :D
Hij was mooi :D
Hans Kraaij: Ja m'n ex kon wel wennen aan dat dorpje, maar niet aan mij xd Of dat ie teveel geld verloren heeft omdat ie zoveel van 'gaatjes houdt' :lol:
G
Thunderbird: steeds maar weer achter handige dingetjes komen in die applicatie :P
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
funny pics @ ht :lol:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
TimeTable van XXL Raw :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:Net in de trein. Stapt zo'n neger naast mij op, pakt zijn jas op, maar hij maakte er echt een zwieper mee dus wat er zijn jaszak zat vloog eruit. Allemaal vloeitjes, tabak, wiet, heel die coupe meteen vol met een wietlucht xd Hij snel alles oprapen en wegwezen xd
:lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Project 141 wrote:Net in de trein. Stapt zo'n neger naast mij op, pakt zijn jas op, maar hij maakte er echt een zwieper mee dus wat er zijn jaszak zat vloog eruit. Allemaal vloeitjes, tabak, wiet, heel die coupe meteen vol met een wietlucht xd Hij snel alles oprapen en wegwezen xd
Zo had ik vorig jaar een maat die nu helemaal vernegert is, waren we fucking stoned bij hem thuis aan het gamen, wouden we er nog een roken, liepen we naar buiten, in de gang vallen z'n vloeitjes uit z'n jaszak, raapt ze pa het op, Hey wat is dit?! Uhm, voor lange shaggies? Oké tot ziens!
Hoe dom kun je zijn, die pa is ook dominee dus denk niet dat hij het leuk had gevonden als hij wist wat het was :lol:
D
Avondeten! :corn:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
hardcoresjors wrote:
Zo had ik vorig jaar een maat die nu helemaal vernegert is, waren we fucking stoned bij hem thuis aan het gamen, wouden we er nog een roken, liepen we naar buiten, in de gang vallen z'n vloeitjes uit z'n jaszak, raapt ze pa het op, Hey wat is dit?! Uhm, voor lange shaggies? Oké tot ziens!
Hoe dom kun je zijn, die pa is ook dominee dus denk niet dat hij het leuk had gevonden als hij wist wat het was :lol:
Dat ie domino is doet het hem helemaal :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
en ze stiefpa is dominee in het leger! :lol:
ze echte moeder en echte vader zijn zo christelijk als de pest en die kerel is nu net een moslim fucking grappig :lol:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
D-Nemacyst wrote: Vrijdag vrij :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Klaar voor vandaag met leren, wat een ellende.... bwaaah