mooi man! veel plezier ermee!wrote:Thuiskomen na het maken van een tentamen en te zien krijgen dat er een tas op je wacht met daarin het gaafste en coolste cadeau ooit: een nieuwe laptop. Damn, totaal onverwachts, maar zeker niet minder prettig. Wat een beest!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Sterf!wrote:Thuiskomen na het maken van een tentamen en te zien krijgen dat er een tas op je wacht met daarin het gaafste en coolste cadeau ooit: een nieuwe laptop. Damn, totaal onverwachts, maar zeker niet minder prettig. Wat een beest!
Zo oneerlijk.
-
C
Kom hier... KNUFFEL! zo heb jij je kadootje ook gehadwrote:Sterf!wrote:Thuiskomen na het maken van een tentamen en te zien krijgen dat er een tas op je wacht met daarin het gaafste en coolste cadeau ooit: een nieuwe laptop. Damn, totaal onverwachts, maar zeker niet minder prettig. Wat een beest!
Zo oneerlijk.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Als ik cd'tjes moet branden staat er standaard blueswrote:9/10 word het ook als Techno gepost hoor, niks mis meewrote:Op internet dit tegen komen:
TheProphet-MyStyle-(SCANTRAXX071)-blablabla
GENRE : Jumpstyle
-
A
Negerpunk van Audacity als ik iets moet rippenwrote:Als ik cd'tjes moet branden staat er standaard blueswrote:9/10 word het ook als Techno gepost hoor, niks mis meewrote:Op internet dit tegen komen:
TheProphet-MyStyle-(SCANTRAXX071)-blablabla
GENRE : Jumpstyle
-
D
iets eten als je honger hebt.
Mijn laptop owned jouw PC en laptop bij elkaar. BAM! 98FPS op ultra settings in Republic Fleet in SWtORwrote:Sterf!wrote:Thuiskomen na het maken van een tentamen en te zien krijgen dat er een tas op je wacht met daarin het gaafste en coolste cadeau ooit: een nieuwe laptop. Damn, totaal onverwachts, maar zeker niet minder prettig. Wat een beest!
Zo oneerlijk.
MSI GT783DXwrote:Wat voor laptop?wrote:Thuiskomen na het maken van een tentamen en te zien krijgen dat er een tas op je wacht met daarin het gaafste en coolste cadeau ooit: een nieuwe laptop. Damn, totaal onverwachts, maar zeker niet minder prettig. Wat een beest!

Lekkuhr hooor, 6gb ram anderhalve gb videokaart 
Niet te vergeten Full HD pr0n!wrote:Lekkuhr hooor, 6gb ram anderhalve gb videokaart
ouwe boefwrote:Niet te vergeten Full HD pr0n!wrote:Lekkuhr hooor, 6gb ram anderhalve gb videokaart
Het is ook wel een pre dat je 98FPS hebt in de Republic Fleet..
Ik red het wel met me 60FPS 
-
D
meer fps is altijd leuk meegenomen! 
Met deze post ben ik vanaf nu Hardtraxx Elite 
WAAAT .... spam jij zoveel
. Laatst keek ik een keer en toen had je nog 1700 posts ofzo.. 
-
G
Goed aangegeven, je doet je naam eer aan! The Indicator > De Aangeverwrote:WAAAT .... spam jij zoveel. Laatst keek ik een keer en toen had je nog 1700 posts ofzo..
ga zo door man!
Whahaha.... jezus swoosh wat een opmerking weer 
Ja de laatste tijd erg veelwrote:WAAAT .... spam jij zoveel. Laatst keek ik een keer en toen had je nog 1700 posts ofzo..
Kreeg er ook al complimenten over van maten en m'n neef, heb me de laatste tijd redelijk als spamhoer gedragen
Haha heb het hele eerste jaar hier maar 10 keer iets neergezet... Daarna in een half jaar zo'n 50 posts, en daarna ging het hardwrote:, eerst gewoon een jaar niet op HT gekomen...
. Daarvoor had ik een gemiddelde van 25 posts ofzo.
Hoe Anonymous alles neer knalt wat ze niet aanstaat van de regering en vervolgens gaan vragen wat iedereens favoriete taart is 
Linkje?wrote:Hoe Anonymous alles neer knalt wat ze niet aanstaat van de regering en vervolgens gaan vragen wat iedereens favoriete taart is
http://www.kprm.gov.pl/ Tango Down via: @jvdpluijm
So...It's National Pie Day! What's your favorite flavor pie? I'd have to go with apple.
Haha altijd droogkloten daaro, TANGO DOWN! 
Edit:
Nog een genietmomentje: Next Dimensional World
Edit:
Nog een genietmomentje: Next Dimensional World
-
D
inschakelen @ q-dance radio en dan net sorrow horen

Kerel die ik ken is vorige week zaterdag wezen stappen in Hengelo, met het 1e van z'n voetbalclub. Zijn ze in een cafe als een malle gaan zoepen. Allemaal helemaal van het padje, toen was het plan om nog een club in te gaan. Maar dat was een 18+ club, en hij is 17. Hij kwam er dus niet in, en een paar teamgenoten waren nog in het cafe, dus zij hij dat hij wel even terug ging naar dat cafe. Iemand wou nog meelopen, maar nee, meneer kon het zelf wel. Om een uur of 3 hij weer de straat op, is hij de weg kwijt geraakt en is hij op de stoep in slaap gevallen. Om 5 uur kwam de politie hem van straat plukken, ID moest hij laten zien en hij werd opgehaald door zijn ouders. Natuurlijk helemaal geen verhaal om van te genieten, het is wel grappig, maar ook behoorlijk stom.
Maar het genietmomentje is dat hij vrijdag op de regionale TV kwam in een politieprogramma. Zie je hem daar met z'n zatte kop zitten, hartstikke lam. Ging ruim 10 minuten over hem, hahahaha. Prachtig, hij wist van niets. Dat is dan wel weer donders mooi.