Ja wij ook al!! Het was echt heerlijk!!wrote:Homemade Lasagne![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net hoeven trainen vanavond. Ik hebt gister al in de kou gestaan om een wedstrijd te voetballen (ik ben keeper) vind ik dit echt een genietmomentje!
wrote:Ik weet niet hoelang je hier nog welkom bent Biscuit.., niet lang meer denk ik..
Woew, plekje opschuiven in het 'grappig' klassement haha.wrote:wrote:Ik weet niet hoelang je hier nog welkom bent Biscuit.., niet lang meer denk ik..
Stuk van de set van The Prophet op Qlimax 
wrote:Stuk van de set van The Prophet op Qlimax
dat was vast alleen de intro
Nope, alleen het stukje dat MC Villain zegt:wrote:wrote:Stuk van de set van The Prophet op Qlimax
"This was QLIMAX!!"
wob wob
"This was a Q-Dance event."
Wake Up en just as easywrote:wrote:Stuk van de set van The Prophet op Qlimax
Hey Corey, there are some rumors about bioweapon stopping. Please tell me this isin't treu!
markienl 6 maanden geleden
bioweaponmusic 6 maanden geleden@markienl uhhh its sam in the video and bioweapon is definitely not stopping....
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Weet nog wel dat ik het toen hier een keer zei, iedereen me zat beschuldigen van leugens! En uiteindelijk?wrote:Hey Corey, there are some rumors about bioweapon stopping. Please tell me this isin't treu!
markienl 6 maanden geleden
bioweaponmusic 6 maanden geleden@markienl uhhh its sam in the video and bioweapon is definitely not stopping....
-
C
jup, weet ik nog wel, ik kwam toen ook nog met heel verhaal erover..
Reacties:wrote:Dit heeft diegene met de lange haren van Bioweapon gezegd tijdens Freshtival backstage tegen een maat van me, ze doen alle gigs nog samen wie geboekt staan. En daarna zullen de wegen gescheiden worden, dus als ik mijn maat op zijn woord moet geloven wie echt niet zomaar dit soort dingen uitslaat. Is het helaas de waarheid
wrote:Hmmmmmm,
oftewel je lult.
wrote:ze zijn bezig met een album hahadan ga je niet uit elkaar
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
welkom/uit-de-oudheid-opgestaan-cleopatra-t22727.html

wrote:https://hardtraxx.com/welkom/uit-de-oudheid-opgestaan-cleopatra-t22727.html
wrote:Hoi Biscuit, 2 weken ban erbij. Toedels!
Hahahahawrote:Onderschrift Ruubbiie
ja vind jewrote:Onderschrift Ruubbiie
-
G
ik vind die met OOOOOOOONIIIIIIIIIIIIIIIXXXXXXXXXXX veel grappigerwrote:Onderschrift Ruubbiie
Die was ook geniaal jawrote:ik vind die met OOOOOOOONIIIIIIIIIIIIIIIXXXXXXXXXXX veel grappigerwrote:Onderschrift Ruubbiie
Jawrote:ja vind jewrote:Onderschrift Ruubbiie