Kan 't niet zien maar gok op Scary Noises 
wrote:Kan 't niet zien maar gok op Scary Noises
wrote:Kan 't niet zien maar gok op Scary Noises
Jes, hoorde 'm net voorbij komen in 't setje van Solutio & The I's. Kippenvel gewoon weerwrote:Kan 't niet zien maar gok op Scary Noises
Haha helemaal gek daar, ben benieuwd of het B-Front opgevallen was (moet eigenlijk welwrote:View on YouTube
Dit nummer is eeen groot genietmomentje![]()
.
Helemaal als ik er bij terug denk aan Loudness, gvd wat was dat episch mooi![]()
Was echt super vet bij B-Front, iedereen werd helemaal gek.wrote: Helemaal als ik er bij terug denk aan Loudness, gvd wat was dat episch mooi![]()
Helemaal met je eens en vergeet de Drive nietwrote:Was echt super vet bij B-Front, iedereen werd helemaal gek.wrote: Helemaal als ik er bij terug denk aan Loudness, gvd wat was dat episch mooi![]()
Scary Noises staat dan ook erg hoog bij mij, misschien zelfs beste plaat ooit. De sfeer, de kicks, de screeches, de melodie, de vocals, al die geluiden op de achtergrond. Perfectie.
Sjors die gaat dronken worden HIE HA HO, hahah lekker jongeeeeeewrote:Heb hier liter Sonnema, is vanavond een maat jarig en morgen 1e 4 uur vrij, dat word dus dronkert vanavond!
Eerste keer hoorde ik hem op de Feestfabriekwrote:Helemaal met je eens en vergeet de Drive nietwrote:Was echt super vet bij B-Front, iedereen werd helemaal gek.wrote: Helemaal als ik er bij terug denk aan Loudness, gvd wat was dat episch mooi![]()
Scary Noises staat dan ook erg hoog bij mij, misschien zelfs beste plaat ooit. De sfeer, de kicks, de screeches, de melodie, de vocals, al die geluiden op de achtergrond. Perfectie.
. En dat ie maar door en door en door gaat
![]()
Droeloeeeeeeeeee je weet zelluffffffwrote:Heb hier liter Sonnema, is vanavond een maat jarig en morgen 1e 4 uur vrij, dat word dus dronkert vanavond!
Jaaa ga plz vanavond posten dat je droeloe bentwrote:Droeloeeeeeeeeee je weet zelluffffffwrote:Heb hier liter Sonnema, is vanavond een maat jarig en morgen 1e 4 uur vrij, dat word dus dronkert vanavond!
Ja man, precies!wrote:Droeloeeeeeeeeee je weet zelluffffffwrote:Heb hier liter Sonnema, is vanavond een maat jarig en morgen 1e 4 uur vrij, dat word dus dronkert vanavond!
Ga je daarna ook weer hangen op het station met je mattiesz en vuurwerk op voorbij gangers afvuren? De eckte eckte bazen doen dat.
Sonnemawrote:Heb hier liter Sonnema, is vanavond een maat jarig en morgen 1e 4 uur vrij, dat word dus dronkert vanavond!
wrote:View on YouTube
+11111!!!!1111!!!!1!!!11111111!!!!!wrote:trainingsbroek aantrekken na dat mn spijkerbroek natgeregent is
Die is ook heldigwrote: Liever deze
View on YouTube
Yeah!wrote:banaanslak die zich aan zn belofte heeft gehouden en Blur gedownload heeft
kwestie van oefenen beste man :pwrote:Yeah!wrote:banaanslak die zich aan zn belofte heeft gehouden en Blur gedownload heeftAlleen met jou spelen is niet leuk
Je bent iets te goed