srry ken wel tracks voor 2009wrote:wrote:showtek - analogue players in a digital world album luisteren, daar is het bij mij mee begonnen mooie tijden2009 bdw.
![]()
Dat voelt voor mij nog als de dag van gister dat die uitkwam
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
moet je is faces, world is mine, freak, we live for the music, we speak music luisterenwrote:Electronic StereophonicDe rest sprak me niet heel erg aan, zijn me niet bijgebleven in ieder geval
U serious?wrote:moet je is faces, world is mine, freak, we live for the music, we speak music luisterenwrote:Electronic StereophonicDe rest sprak me niet heel erg aan, zijn me niet bijgebleven in ieder geval
luIst3r FTS.. di3 isS F3t c03l !!11wrote:moet je is faces, world is mine, freak, we live for the music, we speak music luisterenwrote:Electronic StereophonicDe rest sprak me niet heel erg aan, zijn me niet bijgebleven in ieder geval
The Outside Agency - Chaos Theory
Nooit echt goed geluisterd, deze artiest, maar vind het toch wel wat hebben.
Surreal is beter.wrote:The Outside Agency - Chaos Theory![]()
-
C
Dat er weer rust in offtopic zever is...
Ook maar eens luisteren dan.wrote:Surreal is beter.wrote:The Outside Agency - Chaos Theory![]()
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
jup omdat het mijn eerste album was wat ik kreeg vond ik alle nummers vet, dus nu nog steeds ik snap wat je bedoelt XDwrote:U serious?wrote:moet je is faces, world is mine, freak, we live for the music, we speak music luisterenwrote:Electronic StereophonicDe rest sprak me niet heel erg aan, zijn me niet bijgebleven in ieder geval
World is mine is echt dramatisch. We Speak Music is wel vet
House en electro toch maar weer eens vaker uit de kast halen, wat blijft dat toch chille muziek 
-
G
*hoest*The LimitFM*heost*wrote:House en electro toch maar weer eens vaker uit de kast halen, wat blijft dat toch chille muziek
Jonge zeg nou niks, ik wil die tickets!wrote:*hoest*The LimitFM*heost*wrote:House en electro toch maar weer eens vaker uit de kast halen, wat blijft dat toch chille muziek
-
G
welke tickets?wrote:Jonge zeg nou niks, ik wil die tickets!wrote:*hoest*The LimitFM*heost*wrote:House en electro toch maar weer eens vaker uit de kast halen, wat blijft dat toch chille muziek
-
G
2 vip tickets winnen voor intents dag 2 
uit eten, (wokken) met mijn ouders,
en dan vervolgens VOL GAS scheiten in dat wokrestaurant
wat was me dat een opluchting zeg!
en dan vervolgens VOL GAS scheiten in dat wokrestaurant
TOA + veel. Gewoon lekker alles van hen luisteren. You won't regret it.wrote:Ook maar eens luisteren dan.wrote:Surreal is beter.wrote:The Outside Agency - Chaos Theory![]()
Heel het genosha label is een genietmomentje 
TOA released op meer dan Genosha hewrote:Heel het genosha label is een genietmomentje
I know. Maar dat is toch hun label.
-
A
Doe dan, gewoon met je gegevens enzo :')wrote:Genietmomentje: BREIN word geddost![]()
![]()
Ik krijg zin om te gaan pingen naar die website![]()
Weet je uberhaupt hoe het moet?
-
A
Je doet je best maar, ik zou het iig nooit zo doen naar een Commerciële organisatie 
Ik zit op ICT btw, je hoeft mij echt niet uit te leggen wat een ping of death is
Ik zit op ICT btw, je hoeft mij echt niet uit te leggen wat een ping of death is