View on YouTube
De naam
en dit pareltje
View on YouTube
Inderdaad voor mij de beste tot nu toe.wrote:Die nieuwe van Avicii is lekker ja!
hahaha, ja hij was inderdaad een spammer. ookal ben ik pas net nieuw zat al een tijdje rond te loeren maar hij posten echt veel onzinwrote:Overigens zijn de likes verhoord. Dysphoria is 7 daagjes weg.
meen je dat?wrote:38 posts in het Actueel topic bijvoorbeeld :')
Eind vorig jaar ergens ? November december ofzowrote:meen je dat?wrote:38 posts in het Actueel topic bijvoorbeeld :')poeh poeh en hoelang zat hij hier op het forum?
wrote:Eind vorig jaar ergens ? November december ofzowrote:meen je dat?wrote:38 posts in het Actueel topic bijvoorbeeld :')poeh poeh en hoelang zat hij hier op het forum?
ja ik zag het acuteel topic ook in eens bom vol staan. schandalig. forum mag toch wel netje gehouden worden en niet al die onzin berichtenwrote:Ja hij zit nou 5 weken op het forum. Maar gister plaatste die dus 38 nieuwsberichten in Actueel, allemaal kutnieuws. Ondertussen gelukkig weer opgeschoond.
Wat voor kleur ;D?wrote:eindelijk klaar met die klote muur verven
wrote:Wat voor kleur ;D?wrote:eindelijk klaar met die klote muur verven
pics or...
Hoezowrote:Emmerick die in PB zegt dat ik dood moet.
Omdat ik een opmerking maakte tegen die mikie gast van d-mind over z'n opmerking dat kicks goed zijn als ze je hart laten trillen (oid)wrote:Hoezowrote:Emmerick die in PB zegt dat ik dood moet.
Oh, dan snap ik het volkomen.wrote:Omdat ik een opmerking maakte tegen die mikie gast van d-mind over z'n opmerking dat kicks goed zijn als ze je hart laten trillen (oid)wrote:Hoezowrote:Emmerick die in PB zegt dat ik dood moet.
Haha, boefjewrote:Emmerick die in PB zegt dat ik dood moet.
wrote:showtek - analogue players in a digital world album luisteren, daar is het bij mij mee begonnen mooie tijden2009 bdw.
Beter deel je dat prive bericht met ons middels een screenshot.wrote:Omdat ik een opmerking maakte tegen die mikie gast van d-mind over z'n opmerking dat kicks goed zijn als ze je hart laten trillen (oid)wrote:Hoezowrote:Emmerick die in PB zegt dat ik dood moet.