Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
ja inderdaad
ach het ov faalt ook vaak genoeg dus is terecht.
Oude Cartoon Netwerk programma's weer herleven, heerlijk.
Dat zijn pas tijdloze tekenfilm series. Vooral deze was behoorlijk geniaal, en ook best gemaakt met zieke gedachten. Dat ik dat vroeger durfde te kijken.

Reageer je nou op mij, of doe je nu hetzelfde als ik?wrote:Oude Cartoon Netwerk programma's weer herleven, heerlijk.Dat zijn pas tijdloze tekenfilm series. Vooral deze was behoorlijk geniaal, en ook best gemaakt met zieke gedachten. Dat ik dat vroeger durfde te kijken.
![]()
WTF, had je post niet eens gelezen.wrote:Reageer je nou op mij, of doe je nu hetzelfde als ik?wrote:Oude Cartoon Netwerk programma's weer herleven, heerlijk.Dat zijn pas tijdloze tekenfilm series. Vooral deze was behoorlijk geniaal, en ook best gemaakt met zieke gedachten. Dat ik dat vroeger durfde te kijken.
![]()
Maar wat een prachtig programma, heerlijk gewoon.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Courage was niet alleen tof, ook leerzaam. Gewoon awsome.
Heel eng ja, wanne toeval.wrote:ziekelijk dit
Ben overigens ook alle seizoenen van Johnny Bravo aan het downloaden, nog zo'n helden serie. Maar Courage was gewoon té baas
Zo'n beetje alles van Cartoon Network is te heldig! Wacky Races.
Dragonball Z (en Ed, Edd 'n Eddy) vond ik het enige vette op cartoon network
Vond op ongeveer 2 of 3 na toentertijd alles donders mooi! Top Cat was ook prachtig, maar bijvoorbeeld Dastardly and Muttley in their flying machines spande misschien toch wel de kroon. Mooi hoe ze altijd faalden in het vangen van een postduif.wrote:Dragonball Z (en Ed, Edd 'n Eddy) vond ik het enige vette op cartoon network
Cartoon network
ik vond alle programmas geniaal.
Begin van de avond, Tom van Sprang voegt me toe, "Event Manager bij Rebirth Festival".wrote:waar?wrote:Rebirth fest kaartjes winnen![]()
Niet eens bij nagedacht, nu zag ik net zijn berichtje op facebook;
Geen idee bij wat, keb wss een bericht geliked ofzoTom van Sprang
Hee je hebt kaarten gewonnen voor Rebirth Festival! Mail even je naam+email naar winacties@rebirth-festival.nl thnx!
Maar mijn dag is weergoed
Johny Bravowrote:Vond op ongeveer 2 of 3 na toentertijd alles donders mooi! Top Cat was ook prachtig, maar bijvoorbeeld Dastardly and Muttley in their flying machines spande misschien toch wel de kroon. Mooi hoe ze altijd faalden in het vangen van een postduif.wrote:Dragonball Z (en Ed, Edd 'n Eddy) vond ik het enige vette op cartoon networkIk kan niet kiezen eigenlijk, net een stuk of 20 heldige programma's van Cartoon Network gevonden.
Dexters lab
Secret squirrel
I am chicken
Fosters' home
Pinky and the brain
I am weasel
Heldige tijd
-
G
elke keer deze pagina openen met mijn post bovenaan:
https://hardtraxx.com/off-topic ... -5650.html
wrote:elke keer deze pagina openen met mijn post bovenaan:
dus wanneer er een nieuwe post is he, niet om te fappeng.
Uitgenodigd voor het feestje van een vriendin van me. Stiekem natuurlijk ook even kijken naar de e-mailadressen naar wie het mailtje ook is verstuurd.

feestje van een vriendin van je hewrote:Uitgenodigd voor het feestje van een vriendin van me. Stiekem natuurlijk ook even kijken naar de e-mailadressen naar wie het mailtje ook is verstuurd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was eerst aan het twijfelen of ik wel zou gaan, dit maakt de keuze wel wat makkelijker
En dan kan ik tegen de vriend van die vriendin van me zeggen dat zijn vriendin mij leuker vindt en dat ze wilde neuken
Maar dat doe ik alleen als ik die jongen niet aardig vind.
En dan kan ik tegen de vriend van die vriendin van me zeggen dat zijn vriendin mij leuker vindt en dat ze wilde neuken