Hij was gaywrote:verwijderd
Waarom zit jij nog niet in de chat?
Hij was gaywrote:verwijderd
omdat ik wel wat beters te doen hebwrote:Waarom zit jij nog niet in de chat?
Ja nu zitten allemaal niet lieve mensen erinwrote:omdat ik wel wat beters te doen hebwrote:Waarom zit jij nog niet in de chat?
Beterwrote: Tandartsje was tevreden btw, moet alleen terugkomen om een stukje tand dat ik heb afgebroken tijdens een bepaalde wintersport te polijsten.
Kom je daar nu pas achter? Ja, ik zit daar haha. Maar waarom zou ik op school zijn?wrote:Beterwrote: Tandartsje was tevreden btw, moet alleen terugkomen om een stukje tand dat ik heb afgebroken tijdens een bepaalde wintersport te polijsten.Hey Chris jij zit toch op HVA in de bijlmer? Waarom zie ik jou echt nooit?! Spijbelboef!
Nee ik wist het wel, begon alleen te twijfelen omdat ik je nooit ziewrote:Kom je daar nu pas achter? Ja, ik zit daar haha. Maar waarom zou ik op school zijn?wrote:Beterwrote: Tandartsje was tevreden btw, moet alleen terugkomen om een stukje tand dat ik heb afgebroken tijdens een bepaalde wintersport te polijsten.Hey Chris jij zit toch op HVA in de bijlmer? Waarom zie ik jou echt nooit?! Spijbelboef!
Ik zit daar niet op schoolwrote:Maar de echte vraag is... Waarom zie ik jóú daar nooit?
Genietmomentjewrote:Henk-Jan die me een foto stuurt van z'n drol
wrote:Henk-Jan die me een foto stuurt van z'n drol
Ja ik was gelijk opgewonden.wrote:Genietmomentjewrote:Henk-Jan die me een foto stuurt van z'n drol
Whahahahawrote:Henk-Jan die me een foto stuurt van z'n drol
wrote:Pics or....wrote:Henk-Jan die me een foto stuurt van z'n drol
wrote:Alle aflveringen van Courage The Cowardly Dog gedownload. Wat een nostalgie