Ja dat wordt trakteren op Qountdown knul!wrote:GRAAAAAAAATIS BIIIIIIIIERwrote:Kerstkaartje krijgen van je stagebegeleider, zit er 300 euro in!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aaaaawh yeahwrote:Ja dat wordt trakteren op Qountdown knul!wrote:GRAAAAAAAATIS BIIIIIIIIERwrote:Kerstkaartje krijgen van je stagebegeleider, zit er 300 euro in!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn genietmoment(en): Morgen laatste dagje school, en dan een epic weekend tegemoet zien met vrijdag de hele avond alleen thuis dus ff een feestje bouwen, zaterdag kerst'borrel' van me werk, zondag wel een gepeste dag met familie enzo, en dan maandag met m'n vrienden naar A'dam en daarna ook weer ergens verder kerstborrelen om het maar zo te noemen. En het weekend daarop is Qountdown mijn genietmoment
Mijn genietmomentje: Morgenochtend naar de bios met school en daarna officieel VAKANTIE! En morgen is het nog maar 8 dagen tot de meest geweldige avond ooit: Qountdown. 
-
G
wrote:Ik neem aan dat iedereen die blog heeft gevonden met dageljks nieuwe accs.
Ik zie dat er staat dat je overeen tijd zonder acc niks meer te zien krijgt. Maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik aan acc maak, iemand die dat wel is gelukt?
hier is het gewoon een site van blogspot.com dus dat kan sowieso niet
http://www.google.com/search?hl=nl&q=fi ... m+accountswrote:blog met accs? ook voor andere sites? zoja wil ik wel een link naar die blogwrote:Ik neem aan dat iedereen die blog heeft gevonden met dageljks nieuwe accs.
Ik zie dat er staat dat je overeen tijd zonder acc niks meer te zien krijgt. Maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik aan acc maak, iemand die dat wel is gelukt?
Een filmpje moeten maken voor school en je afvragen hoe ophidian eronder zou klinken en staan. Het resultaat was een genietmomentje 
Dit verhaal hier. De edit dan. Snapte het verhaal eerst niet helemaal :p
-
G
mn stageplek bevestigd hebben
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dat ik straks mijn eindejaarsgeschenk van m'n werk krijg 
-
D
*Denkt terug aan FoD*
Heerlijke jaarmix gemaakt van 138 nummer in 7,5 uur xD Morgen online 
-
D
Jij had er zin in of niet? 
Lunatic & Miss Hysteria - Double Bind, Lekker veel bass in die track! 
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Is het al 16:30? Dan kan ik pas genieten..
-
D
Wat is er om 16:30 dan?
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Begin van een lang weekendwrote:Wat is er om 16:30 dan?
-
D
Dat is altijd leuk! 
me nieuwe setje
eind van t jaar pas online
eind van t jaar pas online
-Gister naar een concert van DeWolff in Paradiso geweest. Was geniaal!
-Vakantie!
-Volgende week op wintersport.
-Vakantie!
-Volgende week op wintersport.
Mike-O tegen komen met Studentenavondje R'dam
en dan horen dat je met XXlerator Raw Pirates mee kan rijden 
Niceeeeee tot dan
Muziek ramt weer lekker uit de boxen als niemand thuis is, wat is dat toch heerlijk
Muziek ramt weer lekker uit de boxen als niemand thuis is, wat is dat toch heerlijk
-
C
Wetend dat je welvarend bent.... en weten dat er nog veel binnenkomt..
En dat ik daarom mijn pa en ma een mooi kerstkado heb kunnen doen.
Heb voor beide een reis geboekt naar Tenerife. 10 dagen, 4 sterren hotel.. Dat ze mogen genieten
Heb voor beide een reis geboekt naar Tenerife. 10 dagen, 4 sterren hotel.. Dat ze mogen genieten
Leuke smoes om even 10 dagen alleen thuis te zijn en een feessie te kunnen bouwen, ja ik heb je wel door hoorwrote:Wetend dat je welvarend bent.... en weten dat er nog veel binnenkomt..